X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
איש העסקים העיד אתמול בפרשת השוחד של מנהל חקירות ומודיעין שטח לשעבר ברשות המיסים, דוד ואנונו. כשנשאל בקשר לחקירה על יחסיו עם שותפיו השיב מימון: "אין ספק באשר לבעלויות. אני פעיל בחברת ישראמקו ונצבא אך לא בעלים בחברות אלו"
▪  ▪  ▪
"הצהרת ההון של מימון הייתה מגוחכת במיוחד"
חן מענית, איתי רום, אבי שאולי
כך אמר אבי ארדיטי, סמנכ"ל חקירות ומודיעין ברשות המיסים, לגבי התיק במס הכנסה של קובי מימון, במסגרת חקירתו במשטרה בפרשת דוד ואנונו
לרשימה המלאה

איש העסקים קובי מימון הגיע אתמול, בהופעה תקשורתית נדירה, לבית המשפט המחוזי בתל אביב, כדי להעיד בתיק השוחד המתנהל בימים אלה נגד מנהל חקירות ומודיעין שטח לשעבר ברשות המיסים, דודו ואנונו.
מימון, שהונו מוערך בכ-400 מיליון דולר, סירב בתחילה לשתף פעולה עם המשטרה, והסכים להעיד נגד ואנונו, בתנאי שעדותו לא תיחשף בתקשורת. זאת לאחר שהתובעת בתיק, עו"ד אסתי שלאין, הבטיחה כי יש לה דרכים למנוע מהתקשורת לסקר עד שאינו מעוניין בחשיפה תקשורתית.
במארס האחרון הוגש כתב אישום נגד ואנונו, שבו הוא מואשם, בין השאר, בעבירות שוחד, סחיטה ואיומים ומרמה. לפי כתב האישום, בתחילת 2007 קשר ואנונו קשר עם איש העסקים רן הדר ז"ל, לביצועה של תוכנית עבריינית. לפיה הדר, בסיועו של יואל מוגמי ומשה שחורי, יפנה נישומים לטיפולו של ואנונו תמורת שוחד. בין היתר מואשם ואנונו כי ניסה לסחוט, באמצעות מוגמי, את מימון כדי שישלם לו 125 אלף דולר בתמורה לטיפול בחקירות מס נגדו. מימון דחה את ההצעה וטען שאינו מסובך עם מס הכנסה.
במסגרת חקירתו הנגדית, ניסה סניגורו של ואנונו, עו"ד ליאור אפשטיין, להבין באיזה מועד פנה מוגמי למימון. מימון השיב: "לא זוכר. נכון שאמרתי למוגמי כי אין לי בעיות במס הכנסה וכי לא אשלם כסף. יש לי עניינים כאלה ואחרים עם מס הכנסה דרך רואי החשבון שלי, אבל מעולם לא הייתה נגדי חקירה".
אפשטיין: "מהתקשורת עולה כי יש נגדך צוות חקירה באשר ליחסים בינך לבין שותפיך בנושאי בעלויות על חברות". מימון: "אין ספק באשר לבעלויות. זה קשקוש. אני פעיל בחברות ישראמקו ונצבא אך לא בעלים בחברות אלה".
אפשטיין הציג בפני מימון כתבות מתחילת 2010 באשר ליובל רן, בעל מניות בישראמקו, לפיהן מימון שילם לו כספים שלא דווחו בעבור החברה. כששאל אפשטיין את מימון אם הוא זוכר את הכתבות, ענה מימון: "יש עלי הרבה כתבות בעיתון, לא בשיתוף פעולה שלי. מעולם לא התראיינתי". אפשטיין טען כי הבדיקה שנערכה על-ידי מס הכנסה נגדו הייתה מרכזית בקשר לכל עסקיו - כך לפחות לפי התקשורת. בתשובה אמר מימון: "אני לא מסכים איתך".
במקביל לעדותו של מימון, הגיש אפשטיין בקשה להסרת חיסיון שהטילה התביעה על תיק הבדיקה ברשויות המס שהתנהל נגד מימון עליו היה אחראי ואנונו. בבקשתו ציין אפשטיין כי תיק החקירה מלמד כי "ואנונו פעל בחריצות בעניינו של מימון וכי ואנונו היה בשל פעילותו זו, יעד לעלילה צד אלה שלא היו מעוניינים בהתקדמות התיק נגד מימון".

תאריך:  30/06/2011   |   עודכן:  30/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מימון: "יש לי עניינים עם מס הכנסה אבל מעולם לא נחקרתי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
קובע המיועד לפקד על פיקוד הכוחות המיוחדים האמריקניים, אדמירל ויליאם ה' מקרייוֶון
עידן יוסף
רשות השידור פרסמה מכרז לעריכת סקר דעת קהל שיבחן מה מצפה הציבור לראות בערוץ טלוויזיה ציבורי
עידן יוסף
אחרי הפגיעה בספינה "ג'וליאנו" התגלתה פגיעה גם ב"חירות"    פעילי התנועה האירית למען עזה יכנסו מסיבת עיתונאים והודיעו כי יחשפו מידע חדש    המארגנים: "טעינו כאשר לא הצבנו אבטחה"
מירב ארד
מחקר שנערך לאחרונה מוכיח כי לעורבים יש זיכרון מרשים והם נוטים לתקוף בלהקה את האויבים שלהם
עידן יוסף
העד המרכזי בפרשת המסמך המפוברק נפגש פעמיים עם מבקר המדינה    מסר למבקר פרטים רבים על הפרשה, לרבות מידע על גורמים שונים במערכת הביטחון, ששופך אור חדש על החלק שמילא גבי אשכנזי בסיפור
רשימות נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il