הסכם שותפות נחתם בין חברת בית טבע קל וחברת ש.שסטוביץ'
ההתקשרות בין החברות הינה חלק מאסטרטגית שסטוביץ להיכנס לתחום המזון והבריאות ואסטרטגיית בית טבע קל למנף את יכולות ההפצה של מוצריה.
שוק הבריאות בישראל מתפתח בשנים האחרונות בקצב של כ-8% בשנה. בנוסף, למעלה מ-15% מאוכלוסיית ישראל אינם יכולים לצרוך חלב פרה עקב בעיות בריאותיות, וזו הזדמנות לענות על הצרכים שלהם בדרך הטובה ביותר.
על שוק הבריאות-
בישראל, שוק מזון הבריאות מוערך בכ-430 מיליון ₪ ושוק תחליפי החלב מוערך בכ-6200 טון,כ-80 מיליון ₪ מתוכם 75% משקאות סויה ואורז ו-25% מעדנים ויוגורטים.
חברת בית הטבע הינה היבואנית של מוצרי הסויה "אלפרו", תוספי תזונה של KAL, חלב אורז RICE DREAM, חליטות תה פומפדור ועוד.
מוצרי אלפרו, מחזיקים כיום נתח שוק של כ-65% בתחום תחליפי החלב מסויה. מותג אלפרו הוביל את צמיחת שוק משקאות ומעדני הסויה בארץ. המוצרים נחשבים טעימים ואיכותיים.
מותג KAL, ויטמינים ותוספי תזונה, מבית Nutraceutical האמריקנית, נהנה מ 70 שנות ניסיון בפיתוח ומחקר. מוצרי KAL ידועים כיעילים יותר עקב ספיגתם המירבית, תוך שימוש בחומרי גלם טבעיים בלבד באיכות גבוהה.
על חברת ש.שסטוביץ' בע"מ-
חברת ש. שסטוביץ מייבאת, משווקת ומפיצה מגוון מוצרי צריכה, קוסמטיקה ובישום ומייצגת בישראל מספר מותגים עולמיים בעלי שם. בתחום מוצרי הצריכה: ג'ילט , קולגיט פלמוליב, דורסל, בראון, בתחום הקוסמטיקה : סיסלי, דקלאור, ג'אן פול גוטייאה, גרליין, NO.7, רבלון, איב סאן לורן ועוד. .
החברה מגיעה ללמעלה מ 5,000 נקודות מכירה פרטיות ומאורגנות בכל רחבי הארץ.
בשנתיים האחרונות החלה החברה לפתח את תחום המזון.
כצעד ראשון, לפני כשנתיים החלה החברה בשיווק מותג שימורי הטונה האיטלקי "RIO MARE" (טונה איטלקית איכותית בשמן זית, במגוון טעמים).
בינואר השנה החלה לשווק את מותג הפסטה המוביל בעולם -"ברילה".
ההסכם החדש מאפשר לחברה כניסה לקטגוריה חדשה בתחום המזון, תחום הבריאות והטבע.
הכניסה לתחום הבריאות והטבע, באה לתת מענה לצרכים חדשים של הצרכן הישראלי
על חברת בית טבע קל בע"מ-
החברה, שנמצאת בבעלות מר יצחק שפירא, נוסדה בשנת 1967 כחנות הטבע הראשונה בישראל והתפתחה כחברה מובילה בתחום יבוא, שיווק והפצת מוצרי טבע ותוספי תזונה.
בבעלות החברה רשת חנויות בשם "מגה טבע" אשר לא נכללת בעסקה.