לראשונה, לאחר 8 שנים, סלקום משיקה חשבונית חדשה ללקוחותיה תחת המסר: החשבונית החדשה של סלקום יותר ברורה בשבילך.
במסגרת מדיניות ממוקדת לקוח של סלקום מושקת היום חשבונית חדשה, החשבונית הותאמה לצרכים השונים של הלקוח הפרטי והעסקי
·
בעיצוב החדש הושם דגש רב על מבנה, תצוגה ונוחות למשתמש
·
הפורמט החדש של החשבונית משמש גם פלטפורמה להעברת מסרים שיווקיים אישיים המפולחים על-פי שימושי הלקוח.
סלקום שוב שמה בראש מעייניה את הלקוח וממשיכה להוביל בהיענות לצרכיו, והפעם באמצעות החשבונית החודשית של הלקוחות הן הפרטיים והן העסקיים.
איילת ליפשיץ, סמנכ"ל השיווק בסלקום: "סלקום רואה בחשבונית החודשית נקודת מגע חשובה ביותר עם הלקוח היוצרת אצלו חווית מותג. המהלך נעשה על סמך סקרים שעשתה החברה בקרב לקוחותיה מהם עולה כי, למעלה מ-70% מהלקוחות קוראים את החשבונית החודשית בעניין רב. סלקום רואה בחשבונית החודשית הזדמנות למינוף השירותים שהיא מציעה ללקוח, המותאמים על-פי צרכי התקשורת שלו. החשבונית החודשית הינה אחד מהכלים שנמשיך ונפתח במסגרת מדיניות ממוקדת לקוח של סלקום."
ירון הורוביץ, סמנכ"ל שירות לקוחות: "החשבונית החדשה היא חלק ממכלול פעילויות שסלקום עושה לשיפור השירות ללקוחותיה. סלקום השקיעה משאבים רבים על-מנת לספק ללקוחותיה חשבונית ברורה, ידידותית ופשוטה ובכך להגביר את שביעות רצון הלקוחות. חשבונית זו תשמש גם לחיזוק הקשר עם הלקוח באמצעות ציון אנשי הקשר לטיפול אישי בלקוח בהתאם למסלול בו הוא נמצא."
עיצוב: חדש וידידותי למשתמש
החשבונית החדשה מעוצבת באופן המקל על הלקוח להתמצא בה כגון: עימוד מחדש של קטגוריות , ארגון מחדש של מבנה החשבונית, הבלטת כותרות ויצירת הירארכיות להדגשת אינפורמציה חשובה, משחק בפונטים, הוספת סמלים ועוד. עיצוב החשבונית נעשה על-פי ה-TOV (Ton of Voice) של סלקום והוא משלים את חווית המותג.
מסרים: מותאמים בדיוק לצורכי הלקוח
תיבת הודעות אישיות ושטחים פרסומיים המותאמים בדיוק ללקוח. החשבונית החדשה חושפת את לקוחות סלקום לכל עולם הערכים המוספיים: שירותי תוכן, מוצרים, אביזרים חדשים ועוד, באמצעות הצעות שיווקיות ומסרים חדשים, מפולחים על-פי השימוש של הלקוחות ומותאמים לצרכיהם.
מידע: נוח וקל לעקוב אחר הפעולות שביצעת במהלך החודש
הצגת הנתונים בחשבונית החדשה ממוקדת להקלה בהתמצאות הלקוח בין הסעיפים ותתי-נושאים:
סמל ליד כל נושא - כאשר הלקוח יראה את הסמל בהמשך החשבונית הוא יידע שמדובר בפירוט של אותו נושא.
סיכום החשבון בחלוקה לשלוש רמות - סיכום ברמת הלקוח, סיכום ברמת כל מנוי ופירוט ברמת המנוי.
הצגת תמצית חיוב המנויים בעמוד הראשון והפניה לקבלת פרוט ספציפי ברמת כל מנוי בדפים הבאים.
פירוט רשימת יעדים (מספרי צ'ופר) שנבחרה על-ידי הלקוח.