X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
רודפי השלום המוצהרים הרסו כל סיכוי לשלום עם שני הדורות הקרובים של ערביי ארץ ישראל למען תחזוק החלום - עוצמים עיניים ואוטמים אוזניים מול מה שמקלקל את החלום
▪  ▪  ▪

בתקופה שלאחר מלחמת ששת הימים, בה השתתפתי במספר פרויקטים ביטחוניים שנגעו לאוכלוסיות יש"ע, התרשמתי שבאוכלוסיה זו ישנו חלק רציני שניתן לחיות איתו בשלום. ובמיוחד - כשציפיתי שממשלות ישראל יאמצו את הפתרון שהצעתי לבעיית הפליטים.
ביחידה לביטחון לאומי של מערכת הביטחון (יל"ל) העברנו תרגיל סימולציה לפתרון זה, ומצאנו שחוץ מחבורה מצומצמת של קיצונים, כלפיהם תידרש יד קשה, הרוב ייהנה ממנו ויתמוך בו. הכוונה הייתה - להקים עיר, בסטאטוס אוטונומי לפי חוק "נמל-חופשי", לפליטים הראויים לכך (בדיקה תוכיח שחלקם, בכלל, פיקטיבי), לפי דוגמת הונג-קונג, שתנוהל ע"י נציב עליון ישראלי, בשיתוף נציגי התושבים, כפי שהונג-קונג נוהלה ע"י נציב עליון בריטי.
חודשיים לפני החתימה על הסכם אוסלו עדיין דיברתי על כך עם ראש הממשלה יצחק רבין, ז"ל. אלא שממשלתו בחרה בדרך הפוכה: היא בחרה בתור "פרטנר לשלום" את ראש הכנופיה הערבית הארסי ביותר, שטרור, הסתה ורמאות היו דרך חייו - החל מהתחזותו ל"פלשתיני" כשמוצאו היה, בכלל, מצרי. שנה לפני הירצחו, עדיין הספקתי להגיש לרבין תזכיר מקצועי מנומק, שהוכיח את הצורך לשנות כיוון במה שכונה "תהליך השלום", לאור חשיפת הפרדיגמה האמיתית של מה שצפוי לנו מערפאת וכנופייתו (התזכיר פורסם ב-1996, בספרי - "לצאת מטירוף מערכות").
כך התחיל תהליך, שכבר הגיע לנקודת האל-חזור, של הרס כל סיכוי לשלום גם בדור שיבוא אחרינו. וכפי שיוסבר להלן, האחראים הישירים לכך הם רודפי השלום המוצהרים, שלמען תחזוק החלום עליו - עוצמים עיניים ואוטמים אוזניים מול מה שמקלקל את החלום.
קיים נוהג מקובל בין עמים שהגיעו להסכם שלום לאחר מלחמה ביניהם - לתאם את תוכן ספרי הלימוד, כך, שיספרו לתלמידים את האמת ההיסטורית אך יימנעו מליבוי המשך השנאה. תהליך שלום בינינו לבין הערבים היה צריך להתחיל בנקודה זו. אך מה שקרה היה בדיוק להפך: ברגע שישראל העניקה לערפאת וכנופייתו שליטה על ערביי יש"ע, וסייעה, בעזרת כסף יהודי, להקים תחנות רדיו וטלוויזיה פלשתינים - נפתח סכר לשיטפון של הסתה, עלילות דם ואינדוקטרינציה של החובה העליונה - לרצוח יהודים.
שטיפת המוח בשנאה רצחנית ליהודים נמשכת כך, באין מפריע, יותר מ-15 שנים, כולל בספרי הלימוד (הממומנים בכסף אירופי). ומי דואג שסכר זה יישאר פתוח לרווחה (בתירוץ שמי שדורש את סגירתו פוגע באווירה של "תהליך השלום" הקדוש)? - דווקא יהודים שלנו, במבנה של שלוש שכבות:
1) בעלי הדחף הגנטי הבלתי נשלט - מתורשת אלפיים שנות גלות - למצוא חן, בכל מחיר, בעיני הצורר האכזר התורן, כאמצעי להישרדות;
2) אלה שמצאו הזדמנות להתעשר משיתוף פעולה עם האויב;
3) אינטלקטואלים המחפשים מסלול אופנתי לקידום יחסי הציבור שלהם, מהסוג שמנהיג המהפכה הקומוניסטית, ולדימיר איליץ' לנין, כינה - "אידיוטים שימושיים".
שילוש לא-קדוש זה נעמד כחומה בצורה בפני כל ניסיון לסגור את הסכר לשיטפון ההסתה, עלילות הדם ושטיפת המוח להכשרת שאהידים שיקריבו את חייהם למען רצח יהודים. וכך, ראינו בטלוויזיה של הרשות הפלשתינית כיצד מראיין שואל ילדות בנות 11: "מה עדיף? שלום עם זכויות מלאות לעם הפלשתיני, או - שהאדה?" ואלו עונות ללא היסוס: "ודאי ששהאדה". כלומר - הדור הצעיר כבר לא מתחנך למאבק למען "זכויות מלאות לעם הפלשתיני" אלא - לרצוח יהודים כציווי אלוהי, במחיר הקרבת החיים של עצמם. עם דור כזה השלום כבר לא יושג. וההתחנפות למנהיגיו לא תעזור במאומה.
מניסיון אישי, ראיתי כיצד יהודים משלושת הסוגים הנ"ל מתאחדים, כשמישהו מנסה לדרוש את סגירת הסכר בפני שיטפון ההסתה. כשחשפתי באוקטובר 2000 את עלילת הדם הנבזית של "רצח מוחמד א-דורה", הם יצאו להגן על העלילה, וממשיכים בכך עד עצם היום הזה - כל אחד בתחומו: בעלי הדחף הגנטי - במאמרים שימצאו חן בעיני המעלילים, בעלי האינטרס הכלכלי - במשיכת החוטים המתאימים בממסד, ו"האידיוטים השימושיים" - בהכפשות אישיות, לדיסקרדיטציה של חושפי האמת. מעודדים מסיוע זה, חידשו תועמלני אש"ף, לפני שנה וחצי, את השימוש בעלילת הדם, בשידורי טלוויזיה, בהם מזמין השאהיד הקטן מוחמד א-דורה את ילדי פלשתין - להצטרף אליו בגן העדן המיוחד לילדים, בתור שאהידים. כלומר - עם כרטיס כניסה של רוצחים-מתאבדים.
אך בזה לא נגמר הסיפור. שיטפון ההסתה הפלשתינית לא נעצר בגדר הביטחון. הוא מגיע לכל פינות העולם, ובראש וראשונה אל ערביי ישראל. וכפי שהוא הוציא אותם להתפרע בכביש ואדי ערה באוקטובר 2000, הוא ממשיך בתהליך המחזיר אותנו 60 שנה לאחור, לחורף 1948, כשכנופיות הפורעים השתלטו על כבישים והטילו מצור על היישוב היהודי, תוך רציחה שיטתית של נוסעים יהודים בדרכים הבינעירוניות. הם הצליחו בזה כל עוד צבא הכיבוש של שונאי ישראל מלונדון נתן להם, עד אמצע מאי 48', חיפוי - מול כוחות המגן שלנו. כדי שיצליחו יותר כעת, מטיפים רודפי השלום ההזוי של היום - להביא צבא חיפוי חדש עבורם, והפעם - של שונאי ישראל מאירופה.
רודפי השלום-בכל-מחיר לא רק הרסו את הסיכוי להגיע לשלום עם שכנינו, אלא - מביאים עלינו מלחמת אזרחים בתנאים מסוכנים יותר מאלו שחווינו בתש"ח. מישהו מהקברניטים מבין את זה?

הכותב התמחה במחקר ותכנון אסטרטגי.
תאריך:  23/02/2008   |   עודכן:  23/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי הרס את הסיכוי לשלום?
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
יוסף דוריאל, הדברים שלך ידועים
שאול אבידור  |  23/02/08 13:01
 
- אני לא בטוחה שיש לנו את כל
הזמן הזה:  |  23/02/08 16:18
2
הקברניטים?
יונה סוקולובסקי  |  23/02/08 13:33
 
- יש קברניטים?
יוסף דוריאל  |  24/02/08 13:09
3
במחמד דורה אמרת הילד נרצח בידי
רננה  |  23/02/08 16:25
 
- לא ביקשתי לחקור אם הילד חי
יוסף דוריאל  |  24/02/08 13:23
4
אולי.מסכים עם הכותב לגבי
א.ק  |  23/02/08 17:11
 
- צודק. למה השמאל היהודי לא מבין
שאול אבידור  |  23/02/08 18:28
5
התשובה היא רק: מפלגת התקווה!!! ל"ת
הניה  |  23/02/08 19:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בועז מושקוביץ
קובה היא אותו חסוס השחור כפחם, שעל ברכיו ישבתי כילד, היא המולאטי הצנום מוניקו שלמד פיזיקה ואנטוניו שחזר אלינו בתקופה אחרת ועזר לסחוב את המזוודות לתחנת הרכבת
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
מבחינה צבאית, מלחמת לבנון השנייה אומנם הסתיימה, אולם עבור חלק מבעלי העסקים והחקלאים בצפון, היא עדיין בעיצומה
עידו שביט
רכבו על שבילים קיימים בלבד, אין לרכוב בשבילים אסורים לרכיבה ולפתוח שבילים חדשים בשטח ללא אישור הרשויות
יוני בן מנחם
ההצהרה של בכיר באש"ף כי הפלשתינים עשויים להכריז על עצמאות חד-צדדית כפי שעשתה קוסובו היא בלון ניסוי שנועד להפעיל לחץ על ישראל במשא-ומתן על הסדר הקבע
איתי ברק
לקדימה כמפלגה המנסה לפנות למספר הבוחרים הגדול ביותר, נטייה לקשט את רשימתה לכנסת באישי מחמד. כמו לפי נוסחא, תכיל הרשימה לכנסת בן מיעוטים, עולה מרוסיה, עולה מאתיופיה, מתנחל וגם כמה נשים    לשלמה מולא, חבר הכנסת השני מבני העדה האתיופית, אסור להיות פוליטיקאי המחמד של אף אחד, רבה המלאכה המשחרת לטיפולו. הצלחתו תהיה גם הצלחתנו אנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il