X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת ICG VENTURES בבעלות הממציא והיזם הישראלי אדורם לשם ובעלת המותג הבינלאומי: FLO ACCESSORIES, קו מוצרי אקססוריז חדשניים בתחומי הנסיעות והטיפוח האישי (והרשומים כפטנט עולמי) השיקה השבוע קמפיין שיווקי עם ערוץ הקניות הגדול והיוקרתי בעולם: QVC
▪  ▪  ▪

קמפיין חדש ל-FLO ACCESSORIES פטנט הדגל של חברת VENTURES ICG הישראלית בשיתוף QVC, ערוץ הקניות הגדול בעולם בעל היקף פעילות של 7.8 מיליארד דולר בשנה.
הקמפיין, שעלה בסוף השבוע האחרון ייצר מכירות של כ-4,500 יחידות בהיקף של קרוב לחצי מיליון ש"ח בתוך פחות
מ-6 דקות!
חברת ICG VENTURES בבעלות הממציא והיזם הישראלי אדורם לשם ובעלת המותג הבינלאומי: FLO ACCESSORIES, קו מוצרי אקססוריז חדשניים בתחומי הנסיעות והטיפוח האישי (והרשומים כפטנט עולמי) השיקה השבוע קמפיין שיווקי עם ערוץ הקניות הגדול והיוקרתי בעולם: QVC.
במסגרת הקמפיין בחר ערוץ QVC להציג למכירה את אחד ממוצרי הדגל של חברתICG VENTURES: מיכל אישי למילוי בושם של מותג הבית FLO- מוצר הרשום כפטנט עולמי ונמכר עד היום במיליוני יחידות בכ-30 מדינות בעולם.
בחברתICG VENTURES מציינים כי מרגע עליית השידור לאוויר נמכרו בתוך פחות מ-6 דקות בלבד 4,500 יחידות של מיכלי הבושם האישיים.
אדורם לשם, בעלים ומנכ"ל ICG VENTURES: "אנו גאים ושמחים בהשקת שיתוף הפעולה עם QVC. עשרות אלפי מוצרים של החברות והמותגים הגדולים בעולם מתמודדים כל שנה על כל דקת שידור ועל כן החלטת ערוץ QVCלהשיק את שיתוף הפעולה ועוד בתקופה הצרכנית החמה ביותר בשנה- בימי רכישת המתנות שלפני חג המולד מהווה הישג משמעותי. יתרה מכך, החלטת הערוץ להעלות לשידור את המוצר שלנו בפריים טיים מוכיחה את אמונתם ומחויבותם למוצר, מחויבות שנוצרה לאחר מספר פגישות ובדיקת שוק מקיפה שנערכו לאורך 12 חודשים".
קמפיין זה מהווה את יריית הפתיחה של שיתוף הפעולה בין החברות ובמהלך 2012 צפויות השקות נוספות של מוצרים חדשניים של החברה.
ערוץQVC הינו ערוץ המכירות הישירות לצרכנים המוביל בעולם המגיע לכ-98 מילון בתי אב בארה"ב לבדה; לערוץ פעילות גם בקנדה, גרמניה, יפן, איטליה ואנגליה ובמדינות אלו מגיע הערוץ לכ-195 מיליון בתי אב. בנוסף לערוץ פעילות ענפה באינטרנט.
על ICG VENTURES:חברת אי.סי.ג’י מיזמים עסקיים בע"מ הנה חברה המתמחה בייזום, פיתוח, ייצור ומסחור של מיזמים בתחום מוצרי צריכה לריטייל העולמי.
החברה הוקמה בשנת 2005 על-ידי היזם והממציא אדורם לשם. לחברה משרדים ונציגים בתל אביב, שנחאי וניו-יורק.
בין פעילויות החברה ניתן למצוא- ייזום ופיתוח מוצרי צריכה חדשניים במספר קטגוריות, השקעה במוצרים\ פיתוחים ממקור חיצוני, ייצור המוני ושיווק ללקוחותיה בעולם. לחברה שיתופי פעולה וקשרים עסקיים הדוקים עם ערוצי השיווק המובילים בעולם ומוצריה נמכרים בהצלחה מרובה בכ-30 מדינות.
החברה נותנת שירותי ייזום ופיתוח מוצרים למספר מותגי על ובנוסף ליווי אופרטיבי ומימוני מלא (כולל ייצור ושיווק) ליזמים פרטיים וחברות כל אלו תוך הקפדה על הסטנדרטים המחמירים ביותר הנהוגים בעולם בנושאי אתיקה והעסקה, אקולוגיה, סביבה ומחזור.
ניתן לפנות אליי לכל פרט ועניין, לילך דומינגז 050-9039338

לילך דומינגז, מנכ"ל משרד לילך דומינגז- תקשורת ויחסי ציבור
תאריך:  12/12/2011   |   עודכן:  12/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ICG VENTURES השיקה קמפיין חדש בערוץ QVC
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רכישת צוצרים
מזל שהרבני  |  10/06/12 08:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גילי עבודי
חברת מלינגו- MELINGO מקבוצת בריטניקה העוסקת במילונים ממוחשבים, מנועי חיפוש ומנתחי טקסטים אוטומטיםומבריטניקה מערכות ידע שעוסקת בפיתוח מערכות לניהול הדרכה ואימונים
מפעלות יחסי ציבור
במסגרת "ועידת גלובס לעסקים" הוענק אמש אות גלובס וקרן שוואב ליזמות חברתית לשנת 2011 למייסדי "מפעלות חינוך וחברה"-סמי סגול, מוישיק תאומים ומוטי אורנשטיין
מפעלות יחסי ציבור
במסגרת "חודש ישראל" שמאורגן ע"י הקונסוליה הישראלית במומבאי, שוהה כעת צוות של "מפעלות" בפנימיית "דון בוסקו" במומבאי ללימוד והטמעת התוכנית של "מפעלות". בתוכנית משתתפים 40 מאמנים ו-90 חניכים
אדלשטיין שני
במהלך השנה האחרונה הטמיעה המועצה האזורית מרחבים "מהפכה ירוקה" בתחום המועצה. במסגרת ה"מהפכה" מחלקת המועצה קומפוסטרים לתושבים. הקומפוסטר הופך את האשפה הביתית לקומפוסט עשיר לגידולים שונים לגינה
מירב גסר-מינץ
במסגרת הפרויקט הועבר מערך השרתים הפיזי של חברת Lease4U לסביבה וירטואלית מבוססת VMware על תשתיות מחשוב של חברת DELL ; העסקה מוערכת בהיקף של למעלה ממיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il