X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ד"ר אבי ביצור (55), מומחה להגנת עורף אזרחי ומרצה באוני' בר-אילן, לשעבר מנכ"ל המשרד לענייני גימלאים מונה למנכ"ל חב' הומאז' הפועלת ליישום פתרונות להתמודדות מערכתית וחדשנית מול אתגרי ההזדקנות במאה ה-21
▪  ▪  ▪

ד"ר אבי ביצור (55), מומחה להגנת עורף אזרחי ומרצה באוני' בר-אילן, לשעבר מנכ"ל המשרד לענייני גימלאים מונה למנכ"ל חב' הומאז' הפועלת ליישום פתרונות להתמודדות מערכתית וחדשנית מול אתגרי ההזדקנות במאה ה-21.
ד"ר ביצור כיהן כמנכ"ל שהקים את המשרד לענייני גימלאים תחת השר לשעבר רפי איתן, ובעברו כיהן כמזכ"ל מפלגת "עם אחד" וכחבר מפלגת העבודה. בהיותו אב לילד אוטיסט פעיל ד"ר ביצור בקרב ציבור הנכים, והיה אחד ממובילי מאבק הנכים להשוואת קיצבאות הנכות לשכר המינימום.
חברת הומאז' מציעה מוצר חדש שלא קיים היום בתעשיית הזיקנה: שילוב פונקציונלי של שירותי דיור מוגן ושרותי קהילה תומכת. הפלטפורמה - מנוי חודשי של "סל שירותים משלים" הגזור על-פי מידותיו של כל לקוח ולקוח. פלטפורמת הומאז' נותנת מענה מערכתי מלא ודינמי המאפשר לזקן להמשיך חייו כרגיל בביתו עד 120! הומאז' מאפשרת למבוגר להמשיך לחיות בבית, בעצמאות מלאה, ללא תלות בבני משפחה או מתנדבים וכיו"ב. היא מציעה למבוגר להמשיך להיות חלק אינטגרלי מהאג'נדה העדכנית של המשפחה הרב דורית ולהיות "מחובר" לבנים והנכדים, מאפשרת למבוגר להמשיך להיות מחובר ל"משפחת" החברים בקהילה, ומאפשרת למבוגר המזדקן ל"התחדש בכבוד" בבית ולא "לדעוך בכבוד" בדיור מוגן מוסדי איכותי.
ליו"ר חברת הומאז', מר שושן שחם (70), מעל 40 שנות ניסיון בתחום ההקמה, הניהול והשיווק העסקי בארץ ובחו"ל, ובשנים האחרונות החל מתמקצע בתחום הגיל השלישי בישראל, ופועל לאיתור צרכים, הזדמנויות ופתרונות למגזר זה. כיום משתפים השניים פעולה יחד – ולדברי שחם: "אנו מברכים על הצטרפותו של ד"ר אבי ביצור כמנכ"ל חברת הומאז'. אין ספק, כי האיש שהצליח מצד אחד "לשים את הגימלאים על המפה" ולמנף את נושא הטיפול בזיקנה, ומצד שני – לתרום רבות לנושא המודעות הציבורית, האקדמית והממשלתית לנושא הגנת העורף האזרחי יצליח גם הפעם להביא את חברת הומאז' לשיאים חדשים בחברה הישראלית. אין לי ספק שהצטרפותו של ד"ר אבי ביצור תהווה "קפיצת מדרגה" בתהליך מיצוב מיזם הומאז' לחיים בתעשיית הזיקנה בישראל ובשוק הגלובלי. אני משוכנע שנצליח לעבוד יחד ולהביא בסופו של יום למימוש חזון הומאז: להיות החברה המובילה בתעשיה צומחת זאת בישראל ובשוק הגלובלי".
ד"ר ביצור: "קיבלתי החלטה אחרי שנים בשרות הציבורי, במשרדים הממשלתיים, בצה"ל, באקדמיה על כל שלוחותיה, אחרי שנים של עיסוק, טיפול והתמסרות לעניין החשוב של עזרה, סיוע, קידום, טיפוח, טיפול ופתרון בעיות למגזרים החלשים בחברה הישראלית ובעיקר למגזר הכולל של גיל הזהב, הגיל השלישי והגיל של הורינו. אני שמח שנפלה בידי ההחלטה אחרי שנחשפתי למיזם יוצא הדופן והמרשים והוא הרעיון של הומאז'.
אני נכנס למשימה כשליח מתוך אמונה אמיתית שאוכל לגייס את כל כישוריי וקשריי, את כל הכרתי את המערכות למיניהן, ואני מקווה שבכך נוכל להשיג את מטרת העל שהיא "החזרת כבודו ומקומו של האדם הזקן לקידמת הבמה בחברה הישראלית" וכל זאת תוך סיפוק צרכיו, סגירת בקשותיו וטיפול בכל עניין שמציק לו. מבחינתי, הומאז' היא דוגמה להגשמת הציונות במאה ה-21, ועם חשיפה נכונה אני צופה לה עתיד מזהיר".

סא"ל (מיל.), מומחה להגנת עורף אזרחי, מרצה באוניברסיטת בר-אילן ומ"מ ראש התוכנית ללימודי חברה, ביטחון והגנת העורף במכללת בית-ברל.
דוקטורט בנושא "מעמד העורף בתפישת הביטחון הלאומי בישראל" מאוניברסיטת בר-אילן.
בשנים 2007-2009 כיהן כמנכ"ל המשרד לענייני גימלאים
תאריך:  26/12/2011   |   עודכן:  26/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רפי איתן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ד"ר אבי ביצור מונה למנכ"ל חברת הומאז'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמואל דברת
זו הפעם הראשונה בה אירוע מסוג זה מתרחש בשומרון, תוך השתתפות של ציבור ממגוון הקשת הפוליטית הישראלית והפלשתינית ובסיוע מוסד אוניברסיטאי ישראלי- המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון
קובי ברדה
שירות חשוב לתושבי בת-ים
ברוריה ביגמן
מאמן השחייה ליאוניד קאופמן נבחר למאמן השנה.קורזיץ תקבל מהוועד האולימפי מענק של 40,000 ש"ח וקאופמן יקבל מענק של 20,000 ש"ח
טרון יפעת
ההנהגה הצעירה
עשרות בנות נוער מההנהגה הצעירה הפיצו את אור נרות החנוכה לציבור הישראלי. הצעירות הסתובבו בין הבתים, הדליקו נרות, חילקו סופגניות ושוחחו עם המשפחות. התושבים הגיבו בשמחה ובהתלהבות רבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il