X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קסניה היא חברת השקעות המפעילה חממה טכנולוגית ומתמחה בהשקעה בחברות ומיזמים בתחומי המכשור הרפואי וה-IT. ענת סגל, מנכ"לית קסניה: "אנו שמחים לפתוח את שנת 2012 בגיוס משמעותי לאחת מהחברות המבטיחות בפורטפוליו. הגיוס יביא את החברה לניסויים קליניים במוצר הראשון המיועד לטיפול בזיהומים בעצם ולהמשך פיתוח טכנולוגיית הפלטפורמה של החברה"
▪  ▪  ▪

שראל, קריית גת, 23 ינואר 2012, קסניה ונצ'ר קפיטל, (ת"א: קסנה), הודיעה כי חברת הפורטפוליו פוליפיד (מוחזקת ב 22.33% בדילול מלא), המפתחת נשא תרופות ייחודי לשחרור מקומי של תרופות, גייסה כ - 7.6 מיליון שקלים לפי שווי של כ - 38 מיליון שקלים אחרי הכסף. הגיוס מבוצע על-ידי קסניה, המשקיעה כ – 1.1 מיליון שקלים, וכן בעלי מניות קיימים ומשקיעים נוספים.
ענת סגל, מנכ"לית קסניה: "אנו שמחים לפתוח את שנת 2012 בגיוס משמעותי לאחת מחברות הפורטפוליו. הטכנולוגיה של פוליפיד לנשיאה ושחרור מקומי מושהה של תרופות יכולה לשמש פתרון במגוון רחב של אפליקציות המיועדות לשוקי ענק. הגיוס יביא את החברה לניסויים קליניים במוצר הראשון המיועד לתחום האורטופדי וכן להמשך פיתוח טכנולוגיית הפלטפורמה. רוב החברות בפורטפוליו של קסניה נמצאות בשלב המכירות, כמו-כן לארבע חברות מכשור רפואי שלנו ישנם אישורים רגולטורים לשיווק מוצריהם. אנו מאמינים כי בשנת 2012, חברות הפורטפוליות תמשכנה להציג התקדמות עסקית אשר תציף ערך לבעלי המניות שלנו".
פוליפיד הינה חברת מכשור רפואי המפתחת טכנולוגיה ייחודית לנשיאה ולשחרור מקומי ונשלט של מיגוון תרופות רחב. הטכנולוגיה שמפתחת פוליפיד יכולה לשמש פלטפורמה למספר רב של אפליקציות אשר יאפשרו את ייעול הטיפול התרופתי המקומי וארוך הטווח הנחוץ בשטחי רפואה רבים. כיום מפתחת פוליפיד משפחת מוצרים המיועדת לטיפול בזיהומי עצם בתחום האורטופדיה.
הפתרון המוצע על-ידי טכנולוגיית פוליפיד מהווה פלטפורמה ייחודית המשלבת את עידוד שיקום העצם על-ידי שימוש בפיגום ביולוגי המקובל בענף במשולב עם טיפול אנטיביוטי מקומי ואפקטיבי הפעיל כבר במהלך הכירורגי הראשוני. מועצת המנהלים והוועדה המייעצת של פוליפיד כוללת אנשי מפתח בעולם התרופות המקומי והבינלאומי, ביניהם ד"ר יפית שטרק, המנהלת הרפואית של טבע וחברת הוועדה המייעצת של טבע, פרופסור חזי ברנהולץ, פרופסור דוד סגל ואחרים.
לאחרונה התקבלה פוליפיד כשותפה במספר קונסורציומים בהובלה של חברות ענק בתחום, להם היא תתרום מהטכנולוגיה והידע הייחודיים שלה ואשר דרכם תקבל מימון לפיתוחים ספציפיים.

קסניה היא חברת השקעות ציבורית המפעילה חממה טכנולוגית מופרטת ומתמחה בהשקעה בחברות ומיזמים בתחומי המכשור הרפואי וה-IT (טכנולוגית מידע). עם המקימים ובעלי המניות העיקריים נמנים קבוצת נובקום בבעלות אבישי נועם וח.מר תעשיות, ענת סגל - מנכ"ל החברה, וכן אנשי היי-ט
תאריך:  23/01/2012   |   עודכן:  23/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אנשי מפתח / Key People
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קסניה: גיוס של 8 מ' ש' בחברת פוליפיד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלעד הראל
האנטי וירוס NOD32 של חברת ESET מצטיין במבחנים השוואתיים של מעבדות AV-Comparatives ו-Virus Bulletin
ארקדי דייץ'
רשת מותגי האופנה לילדים TOPKIDS בשיתוף פעולה עם כוכב הילדים צ'קולולו. קונים בחנויות הרשת מעל 200 שקלים ומקבלים את קלטת הילדים "המסיבה של צ'יקולולו" במתנה
דניאלה רייבנבך
- הודעה מטעם מותג האופנה רנואר
סיגל אוברמן
בכנס, המתקיים זו השנה השלישית, ירצו מומחים וחוקרים על אספקטים שונים ברפואה הקונבנציונאלית והרפואה המשלימה
שאולה אטין
"אי-אפשר למנוע תקלות ברכיבים של מערכות מורכבות אבל אפשר לדאוג שתקלה בהם לא תפיל את המערכת"    אוגוסטין היה המרצה המרכזי בכנס להנדסת מערכות שהתקיים בטכניון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il