ProGaming Platforms Corp, המפתחת של פלטפורמת משחקים ועיבוד פרסים מקוונת מרובת שחקנים מסחרית, מדווחת היום שכמעט סיימה את הפיתוח של משחק פלאש תלת מימדי חברתי מקורי.
מחלקת המו"פ עובדת במרץ כדי להשלים את השילוב של משחק הפלאש התלת מימדי החברתי החדש של החברה עם פלטפורמת המשחקים ועיבוד הפרסים המקוונת מרובת השחקנים המתקדמת שלה.
תמיר לוינס, מנכ"ל ProGaming Platforms, אמר: "הפרויקט החדש הזה נועד להציג את היכולות של ProGaming Platform תוך ניצול האפשרויות בענף הפרסום המקוון, וספציפית במגזר הגדל במהירות של פרסום ברשתות חברתיות, שמתחנן למוצר כזה. ברגע שהשילוב עם פלטפורמת המשחקים שלנו יושלם, אנו מתכוונים לשכור
אנשי מפתח בענף הפרסום המקוון באיחוד האירופי שכבר הביעו התלהבות רבה מהמשחק המקוון הזה כדי לשווק ולהפיץ את משחק הפלאש התלת מימדי החברתי שלנו".
משחקים מקוונים התפתחו לתעשיה של 15 מיליארד דולר, המזינה את הביקוש לפלטפורמת משחקים אמינה שעונה על הצרכים של ספקי משחקים ומפחיתה ביעילות את תלונות השחקנים. מזה שנתיים ProGaming Platforms מפתחת ובודקת את הפלטפורמה הקניינית שלה, שיכולה כיום לגבות דמי כניסה ממספר בלתי מוגבל של שחקנים, לרשום בדייקנות תוצאות של משחקים ולהעניק באופן אמין פרסים כספיים למנצחים בכמעט כל משחק כישורים באינטרנט.
ProGaming Platform נוסתה בהצלחה ב-UnReal Tournament 2004, אחד המשחקים הפופולריים ביותר באינטרנט. החברה הסתמכה מאז על התנופה של הניסוי על-ידי הוכחת התקפות המסחרית של ProGaming Platform. בשנה האחרונה, חברת ProGaming Platforms התקשרה בשני הסכמי רישוי להפצת ProGaming Platform.
"כפי שאמרתי במכתב לבעלי המניות בשבוע שעבר, בכוונתנו לחתום על הסכמים נוספים וגדולים יותר עם ספקי משחקים ליישום הפלטפורמה שלנו במשחקים הפופולריים ביותר בתעשיה", המשיך לוינס. "הצוות שלנו גם בודק מוצרים מסחריים משלימים אחרים כדי לבסס את נוכחותנו בתעשיית המשחקים המקוונים הגדלה בהתמדה תוך הענקת מירב הערך לבעלי המניות שלנו".
על אודות ProGaming Platforms Corp:
ProGaming Platforms פיתחה את פלטפורמת המשחקים האולטימטיבית עבור משחקי האינטרנט האולטימטיביים. הפלטפורמה קובעת באופן אוטומטי ומדויק את המנצחים במשחקים מתוך מאגר שחקנים בלתי מוגבל, ואוטומטית משלמת פרסים כספיים. אפשר לשלב את הפלטפורמה בכל מערכת חיוב קיימת, היא ניתנת לרישוי לכל ספק של משחקים מקוונים ואפשר לאחסן אותה בכל שרת צד שלישי.