X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מעל 1000 מלגות בהיקף של כ-7 מיליוני שקלים הוענקו לסטודנטים במכללה האקדמית להנדסה ירושלים במהלך טקס חלוקת המלגות העניקו הסטודנטים לנשיא המכללה, עוזי וכסלר, זר פרחים כהוקרה על עיטור יקיר ירושלים
▪  ▪  ▪

בטקס רב משתתפים שנערך במכללה האקדמית להנדסה ירושלים, הוענקו השנה מלגות בהיקף כולל של 7 מיליוני שקלים עבור 1,026 סטודנטים, באדיבותם של קרנות, חברות היי-טק וגורמים פרטיים. המלגות הוענקו לסטודנטים על פרויקטי גמר מצטיינים על שם פרופ' מאיר בירק ז"ל, מלגות נשיא וסגן נשיא על הצטיינות אקדמית ומלגות הצטיינות מטעם קרנות וחברות בתעשיה. כמו-כן, הוענקו מלגות "גמילות חסדים" ופר"ח על תרומה לקהילה, מלגות סיוע, מלגות נשים ועוד.
סגנית נשיא ומנכ"ל המכללה, שלומציון לולו, הודתה לתורמי המלגות: "בזכותכם נתרם מעגל קהילתי וחברתי נוסף. כל סטודנט המקבל מלגה, מקדיש מזמנו לאורך כל השנה בהתנדבות קהילתית. בכך באים לידי ביטוי ערכים של נתינה ואכפתיות, פיתוח מנהיגות לצד מצוינות אקדמית".
נשיא המכללה, עוזי וכסלר, ציין כי טקס חלוקת המלגות הוא אירוע מרגש ומשמעותי בחיי המכללה והוסיף "אני סבור ובטוח שיום אחד, ייצאו מהסטודנטים שלנו ראש ממשלה, שרים, חברי כנסת ואנשי המפתח הבאים בחברה ובפוליטיקה". עם סיום דבריו הפתיעו הסטודנטים במכללה את הנשיא וכסלר והעניקו לו זר פרחים, לרגל זכייתו בעיטור יקיר ירושלים אשר יוענק לו ביום ירושלים הקרוב. שלהבת אטיאס-מצליח, סטודנטית במחלקה להנדסת אלקטרוניקה, העניקה את הזר בשם הסטודנטים ואמרה לו "בזכות החזון פורץ הדרך שהגית ומימשת בירושלים ובמכללה, במשך עשרות השנים, אנו יכולים להגשים את החלום הפרטי שלנו". אטיאס, פעילה זו השנה השנייה בתוכנית מנהיגות נשים במכללה, סיפרה כי התוכנית פיתחה אצלה מודעות לסוגיות כגון מעמד נשים בחברה, שוויון הזדמנויות בין המינים ושיח מגדרי, חברתי ופוליטי בישראל. "עם הידע שקיבלתי אני חונכת השנה תלמידות תיכון בפנימיית חוות הנוער הציוני ומעבירה להן את המסר שגם אנו כנשים יכולות להצליח", אמרה אטיאס-מצליח.
חברות היי-טק רבות העניקו גם הן מלגות הצטיינות לסטודנטים. קלאודיו חזן, מנהל קבוצת הנדסה שבמרכז הפיתוח אינטל ירושלים סיפר כי בארה"ב יש כל שנה כ-130,000 בוגרי הנדסה, בסין ובהודו כמיליון ובישראל המספר נע בין 8,000 ל-10,000 בוגרים בלבד. עוד הוסיף כי עלות ממוצעת למהנדס אמריקני או ישראלי מקבילה לעלות 2.5 מהנדסים מסין וכי על-אף הנתונים הללו אינטל רואה חשיבות רבה בגיוס מהנדסים מישראל בשל יכולת החשיבה, היצירה והחדשנות שהם מביאים עמם.
בשם הקרן לפיתוח וקידמה, שתרמה גם היא מלגות, אמרה השופטת בדימוס, דניאלה וכסלר, כי היא רואה בפעילותה של המכללה במתכונתה הנוכחית כמימוש חלומו של אביה, עמנואל רסין ז"ל, לחינוך וקידום צעירים. עוד העניקו מלגות יו"ר דירקטוריון המשביר החדש לצרכן, דבורה יצחקי; קרן קציר מטעם קרן רש"י; מנכ"ל מעבדות רפא, ירון זקהיים, יחד עם אמיר לוין, יו"ר מעבדות רפא, שהעניק מלגות הצטיינות על שם אביו, שמריהו לוין ז"ל; רלף גולדמן, סגן נשיא לשם כבוד בג'וינט העולמי שהעניק מלגות מטעם קרן בוקסנבאום-נטע; מנכ"ל חברת מיקרון סמיקונדקטור ישראל בע"מ, יונתן ונד; עמוס מר-חיים העניק מלגות בשם קרן ואן ליר שהעניקה מלגות הצטיינות ע"ש אוסקר ואן ליר; קרן אלכסנדר גראס המעניקה מלגות לסטודנטים יוצאי צבא; עמותת לשם הפועלת לקידום השכלה גבוהה בקרב סטודנטים בעלי לקויות למידה, פר"ח ירושלים אשר מפעילים יחד עם המכללה את תוכניות "עוצמה" ו"פרח בקהילה"- בהן משתתפים כ-260 סטודנטים מהמכללה, ועוד.

תאריך:  03/04/2012   |   עודכן:  03/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טקס מלגות במכללה האקדמית להנדסה ירושלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאור עובדיה
ביום ראשון ה- 1/4/12 בשעה 20:00 בערב החלו להתאסף באולם "סמולרש” שבאוניברסיטת תל אביב בכירים רבים במשק הישראלי לכבוד אירוע ההתרמה השנתי של עמותת "אתגרים"    האירוע נערך במעמד יו"ר העמותה, רא"ל ב(מיל.) דני חלוץ ומנכ"לית העמותה אל"מ ב(מיל.) דפנה הררי. במופע המרכזי הופיעו הזמרת ריקי גל עם מיטב להיטיה והקומיקאי, ישראל קטורזה עם קטעים ממופעו החדש
אופיר שפיגל
במידעטק טכנולוגיות מידע בע"מ מתכוננים בימים אלו לגיוס עשרות עובדים נוספים
אופיר שפיגל
פארק השעשועים בא-לגן שבקיבוץ יגור פותח שעריו בפסח ומציע מגוון פעילויות לילדים
סיגל איל
דיויד גואטה, המוזיקאי שזכה בשני פרסי גרמי ובתואר הנכסף של הדי.ג'יי הטוב ביותר בעולם, יככב וילחין את המוזיקה לקמפיין של רנו טוויזי ביחד עם אשתו בטי גוטאה, שהמציאה את הטרנד של מסיבות איביזה
דניאלה רייבנבך
רשת האופנה GOLBARY מציעה לרגל יום העצמאות קולקציה קייצית בצבעי דגל ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il