X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הפתרון כולל מערכת CRM שפותחה במיוחד כמענה לצרכיהם המיוחדים של משפחות האוטיסטים בישראל
▪  ▪  ▪

אלו"ט, האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים, השלימה בתחילת חודש אפריל הפעלת מערכת ERP לניהול כולל של המיחשוב הארגוני, עם הפעלת המודול האחרון: ניהול CRM לניהול הקשר עם המשפחות לילדים האוטיסטים בישראל.
הפרויקט בוצע באמצעות תוכנת אביב ERP של חברת אביב פתרונות מתקדמים בתוכנה, והשלמתו נמשכה כשנה וחצי.
התוכנה הספציפית נותנת מענה , פיקוח ובקרה על פעילות של עשרות מסגרות שאלו"ט מפעילה ופרושות בכל רחבי הארץ: 16 בתים–לחיים, 10 מרכזי תעסוקה, 10 מעונות לגיל הרך, 5 מרכזים למשפחה, מסגרות טיפוליות, מסגרות פנאי ועוד.
בין המודולים שהופעלו: ניהול התקציב הארגוני, ניהול הפיננסי, מערך הרכש הארגוני, ניהול הקשר עם האוטיסטים, בני משפחותיהם, וקהילת אנשי המקצוע והמוסדות הקשורים בשירותים לקהילת האוטיסטים, מערך גביית הכספים, ומערך גיוס התרומות.
מעגל המשתמשים מונה כ-150 איש, החל מעובדי ההוסטלים והאלוטפים (מעונות לגיל הרך), והמשך בכל מחלקות ההנהלה.
דלית עקיבא, מנהלת הכספים באלו"ט, מסרה: "בחרנו בפתרון אביב ERP לאחר שבחנו יישומים בארגונים גדולים דומים, ומצאנו שפונקציונליות התוכנה, ושירותי היישום והתמיכה שמעניקה חברת אביב פתרונות מתקדמים, הם המתאימים ביותר לצרכי אלו"ט".
שי בור, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אביב פתרונות מתקדמים: "היה לי כאן סיפוק כפול. פעם אחת בגלל הבחירה בחברת אביב, ופעם אחת בגלל שאני אב לילד אוטיסט. היה לי חשוב שפרויקט המיחשוב יסייע ככל האפשר לפעילותה של אלו"ט. במהלך ההיכרות עם אלו"ט ופעילותה, התרשמתי מהמערך הגדול שהאגודה מפעילה למען האוטיסטים ומשפחותיהם בארץ, וממיגוון השירותים שמוענקים לאוטיסטים בכל קבוצות הגילאים."
על אודות אלו"ט
אלו"ט- אגודה לאומית לילדים אוטיסטים, הוקמה ב-1974 על-ידי הורים לילדים אוטיסטים ויחד עם צוות מקצועי הפכה לעמותה הישראלית הגדולה ביותר המתמקדת ומתמחה בנושא האוטיזם ומציעה את מגוון השירותים והמסגרות הרחב ביותר.
אלו"ט פועלת למען זכויות הילדים האוטיסטים בישראל ומקדמת את הטיפול, החינוך והשילוב של האוכלוסיה האוטיסטית בארץ. מטרתה של אלו"ט היא להבטיח את קיומם, שיקומם, עתידם ומעמדם הכלכלי והחברתי של אנשים עם אוטיזם בישראל. אלו"ט דואגת לילד האוטיסט ולמשפחתו מיום האבחון ולאורך כל מעגל החיים. לצורך כך פועלת העמותה בארבעה מישורים:
? מחקר ואבחון;
? שיקום וטיפול באוטיסט במשך כל מעגל החיים;
? הדרכה ותמיכה בבני המשפחה;
? פעילויות הסברה וסינגור לשיפור ההבנה הציבורית והחקיקה להגנת האדם עם האוטיזם.
אודות אביב
אביב פתרונות מתקדמים בתוכנה בע"מ מספקת פתרונות לניהול עסקים, ארגונים וקמעונאות כבר למעלה מ 20 שנה. פתרונות החברה כוללים את AvivERP לניהול עסקים וארגונים ואת AvivRetail המיועדים לניהול רשתות קמעונאיות.
חבילות התוכנה של אביב תומכות במגוון רחב של יישומים והחברה מעניקה שירותים מקצועיים להתאמת התוכנה והטמעתה בהתאם לצרכי הלקוח. מ 300 בתי עסק וארגונים מובילים בתחומם בחרו בפתרונות של אביב וביניהם: משרד הבריאות וכל בתי החולים הממשלתיים, ממ"ן, מפעל הפיס, מקורות, ערוץ 10, ברינקס, מפעיל, קבוצת כץ, באדג'ט, רד"ט, אנקור, VASM וקבוצת הלוגיסטיקה "כסלו", הרשתות קמעונאיות S.Wear נעלי נמרוד, אפרודיטה ג'ק קובה ו"מוצצים", רשתות התכשיטים מילר, רויאלטי, קלאסיק יעל ו' Itay Gold, וכן רשתות חינוך ובהן עמל, אורט, ויצו ומכללות בית-ברל ויהודה ושומרון ועוד. למידע נוסף: 09-8928000

תאריך:  24/04/2012   |   עודכן:  24/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלו"ט השלימה פרויקט ERP עם אביב פתרונות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמואל דברת
שלישי ב' באייר תשע"ב – 24/4/12, יערך במרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון כנס שמירת הטבע ביהודה ובשומרון. הכנס, אשר נערך על-ידי מו"פ אזורי השומרון ובקעת הירדן בשיתוף המנהל האזרחי ליהודה ושומרון, יעסוק ברבדים השונים של הטבע והסביבה בחבל ארץ זה
שני ירושלמי
האקדמיה לשיווק (April Academy) המציעה מסלולי לימוד, קורסים וסדנאות בתחום השיווק, השיווק באינטרנט ובמדיה חברתית, מרחיבה פעילותה ופותחת שלוחה בצפון. שלוחת האקדמיה לשיווק מוקמת בחיפה בשיתוף פעולה עם לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון, ומשכנה יהיה בבית לשכת המסחר
ירון לוקר
גילי עבודי
שיתוף פעולה בין חברת מלינגו וחברת – ONE HOUR TRANSLATION ISRAEL
עדנה דור-און
במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל יכבדו את זכרם של חללי מערכות ישראל ויקיימו ביום הזיכרון טקס מרכזי בהשתתפות העובדים והמאושפזים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il