X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
תמוה, האם מדינת ישראל מסייעת ל"פראנס 2" נגד פיליפ קרסנטי? במערכות הבאות בתסריט עלילת-הדם סביב "הריגת מוחמד א-דורה" נוכל לדעת מה מניע את שגריר ישראל בצרפת, את עיתון הארץ ואת משרד החוץ הכושל שלנו
▪  ▪  ▪

גלי פסיקת בית המשפט הצרפתי לערעורים בפרשת א-דורה טרם שככו, אך התקשורת הישראלית ממשיכה להתעלם ממנה - כלומר, ממשיכה לתמוך בגרסת הכזב של תחנת הטלוויזיה הצרפתית. גם משרד החוץ שלנו אינו אומר דבר, ואפילו צבאנו, שהזדרז להודיע, שהרג בטעות את "מוחמד א-דורה", והתנצל על כך - מחריש.
שאלה מעניינת - מה זה אומר על יכולתו של צבאנו לתחקר אירוע מבצעי? כיוון שאני מפקפק ביכולת זו זה ארבעים שנה - כדאי שצבאנו המדהים יסביר את מחדליו בעצמו.
כשעיתון הארץ מתעלם מהפסיקה - אין לי תמיהות כלל. מזמן, הפסיק הארץ לתמוך בעניין היהודי בארץ-ישראל, ואם תיבדק ההיסטוריה שלו - אולי לא תמך בו מעולם. כפי שאמרה פעם בדיחה מרה (שכנראה, מיוחסת ליאיר קוטלר, מי שהיה עורך-המשנה של העיתון): "הארץ תמך בממשלה - עד 15 במאי 1948". עיתונו של שוקן מעסיק את גדעון לוי ואת עמירה הס, והם אינם התומכים הבוטים ביותר בעניין הפלשתיני (כלומר, אויבי העניין היהודי) במערכת הארץ.
ומה אומרים אויבינו - נוכל לדעת זאת ממגזין הכיבוש, שכתב: "א-דורה נהפך לסמל, כי כל מאבק זקוק לסמלים, מקדש-מעט להמוני החללים והגיבורים האלמונים. ההנחה שחיילי צה"ל, שירו על פלשתינים בצומת נצרים, הם שהרגו את הילד החבוק בזרועות אביו בדיוק לפני שבע שנים - היא הסבירה ביותר. ככל הזכור, בשום מקרה אחר לא ירו פלשתינים לעבר צה"ל ופגעו בילד פלשתיני.
"אבל גם אם יש בכך ספק, אין הרי ספק שצה"ל הרג והורג ילדים. לכן העיסוק המגוחך בשאלה, שלא תיפתר עוד לעולם, מי הרג את א-דורה, איננה אלא סערה בכוס מים מעופשים ...".
ובהארץ הכתיבה לא פחות אוהדת לפלשתינים.
כחוקר, אני עוקב משך שנים אחר שקרי תעמולה במלחמה. לפלשתינים אין פטנט על הדבר, למרות שעשו חיל בתחום הזה. לכן, מציקה לי העובדה, שמדינת ישראל אינה עושה כמעט דבר למען פיליפ קרנסטי, היהודי הצרפתי, שיצא נגד פראנס 2. תודה לאל, יש לקרסנטי די משאבים להילחם לבדו (ואין הכוונה רק למשאבים כספיים). קרסנטי אוהב את מדינת ישראל, אך קשה להתמודד עם האויב כשסכין תקועה בגבך מבית... ואם איני טועה, מדינת ישראל ויוקרתה אינן עסקו הפרטי של קרסנטי.
"זה לא נראה טוב כאן בצרפת, שממשלת ישראל אינה תומכת בי", אמר קרסנטי בראיון טלפוני עם בועז מושקוביץ, במהלך ערעורו, והוסיף: "הבעיה הגדולה שלי היא ממשלת ישראל. אני לא ביקשתי מהם כסף, אני מנהל את המשפט על חשבוני, אבל הם צריכים לגבות אותי ולהביע תמיכה. כעת האויב הגדול ביותר שלי הוא שגריר ישראל בצרפת דני שק, שמתראיין בתקשורת נגדי ומכנה אותי 'חובב קונספירציות'. עם ישראל צריך ללחוץ על מנהיגיו שיעמדו לצדי".
קרסנטי האשים לא אחת את ממשלת ישראל ואת נציגיה בהכשלתו. האם למשרד החוץ, או לדני שק, אישית, יש אינטרס, שמכפישי ישראל מפראנס 2 ינצחו את קרסנטי?!
כנראה, הדרך לפסק-דין חלוט - בידי בית המשפט העליון של צרפת - ארוכה. אנדרלין ופראנס 2 לא יוכלו לבלוע את תפוח-האדמה הלוהט, ויערערו (בניגוד להיגיון); ובמקביל, תבע הפיזיקאי נחום שחף מהארץ ומשארל אנדרלין נזיקין בשיעור אסטרונומי על התקפותיהם עליו ועל חווֹת-דעתו בפרשה.
יהיה שמח במערכות הללו בתסריט עלילת-הדם סביב "הריגת מוחמד א-דורה". אני מקווה, שתיגלל כל העלילה נוכל לדעת מה מניע את דני שק, את הארץ, את עיתוני ישראל (ששותקים בעניין הצלחתו של קרסנטי) ואת משרד החוץ הכושל שלנו בפרשה זו.
והערה אישית - איני מכיר את אנדרלין. שמעתיו בכנס, שארגן מרכז יפה למחקרים אסטרטגיים באוניברסיטת תל אביב, לאור כזבי הפלשתינים על "טבח בג'נין" לכאורה במבצע "חומת מגן". אנדרלין לא אמר בכנס במפורש, שהוא תומך בגרסה הפלשתינית, אך לא הסתייג ממנה (וכידוע, זה היה שקר בוטה, שנתמך בכזבים של טריה לארסן, הנורווגי, שייצג את מזכיר האו"ם במזרח התיכון), וביקר בחריפות את צה"ל.

תאריך:  25/05/2008   |   עודכן:  25/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי יעזור לקרסנטי?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מעניין מה משרד החוץ עושה ??
מלבד טיולים  |  25/05/08 10:15
 
- נזק לאינטרסים חיוניים שלנו
דרורה  |  26/05/08 10:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אדית דניאל
לבעיות שינה בילדים יכולות להיות אינספור סיבות    טיפול הומיאופתי חוקר את כל תחומי חייו של הילד החל בתזונה, חלומות וחיי החברה - עד לירידה לשורש הבעיה וטיפול בה ולא בסימפטומים    גם אם לא מאמינים - זה עובד
דר' צ'לו רוזנברג
מספר הנושאים שהיו מבחינת טאבו בישראל הוא כמספר הכוכבים בשמיים. גם אש"ף היה טאבו, גם מצרים, גם ירדן, גם החזרת שטחים, ובעצם מה לא. כל אלה התנדפו ברוח החמה של מזרח התיכון    באופן עקרוני אין להוציא מכלל אפשרות שביום מן הימים יהיה מי שידבר עם חמאס
אריה אבנרי
נפשם של אזרחי ישראל נקעה באיחור מגילויי השחיתות בצמרת השלטון והם מצפים ומייחלים לכך שגופי אכיפת החוק יעשו טיפול שורש כדי לנקות את המדינה. תפקידך כתובע כללי מחייב אותך להיות הקטר וראש החץ    מכתב פומבי אל היועץ המשפטי לממשלה
מיכאל פואה
לו היו מושקעים כל המשאבים שהושקעו במפקד אח"י להתפקדות בתוך תנועת הליכוד, הייתה מתרחשת רעידת אדמה במערכת הפוליטית. היה ברור שהאזרחים שהם סוג ב' מפסיקים לראות את עצמם ככאלה והם שותפים מלאים לבחירת הנהגת המדינה ולא רק נספחים
מרדכי קידר
לאחרונה מתרבים הקולות הקוראים לוותר על הגולן כי כך יגיע שלום עם סוריה. "המומחים" הללו אינן יודעים דבר על מערכת השיקולים של השלטון הסורי בסוגייה זו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il