X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בהמשך להצלחת הקמפיין של 'טורנדו' והפרסומת האהובה ביותר, משיקה טורנדו פרסומת שירות חדשה בכיכובו של שון גיטלמן ובהשקעה של כ-5 מיליון שקל
▪  ▪  ▪

לנוכח הצלחת הקמפיין של 'טורנדו' והפרסומת האהובה ביותר, חברת 'טורנדו' יוצאת בפרסומת המשך בעלות של כ-5 מיליון שקל ותכלול סרטון המשך לפרסומת האהובה ביותר עם שון גיטלמן (על-פי סקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה), באמצעות משרד הפרסום 'באומן בר-ריבנאי'.
בפרסומת החדשה גיטלמן גורם לתקלה בשלט המזגן, ומתקשר לנציגת שירות של החברה. גיטלמן, שבטוח כי גם עכשיו יצטרך לחכות זמן רב עד הגעתו של הטכנאי, מתפלא כשהוא מבין שנציג של החברה מתחייב להגיע אליו תוך 24 שעות.
"אנו מתכוונים לחולל מהפכה בתחום השירות בישראל ומתחייבים שהמתנה לטכנאי לא תעלה על 24 שעות מרגע קבלת הטלפון", מסביר אסף גריס, מנהל השיווק בחברת 'טורנדו', "בפרסומת החדשה אנו מדגישים את הנושא שחשוב לנו בעבודה מול לקוח: אמינות, מחויבות ושאיפה למצויינות ששמה את הלקוח במרכז ומספקת לו שירות מהיר ומקצועי".

תאריך:  04/06/2012   |   עודכן:  05/06/2012
שתף:

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טורנדו קובעת סטנדרטים חדשים!
הודעות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב הודעה 
 
תגובות בפייסבוק
רשימות קודמות
אסנת זיידלר
מערך ביטוחי הבריאות של מבטח סימון פיתח אפליקציה ייעודית המגישה "עזרה ראשונה" סלולארית לקבלת סיוע ולהגשת תביעה 24 שעות ביממה
אסנת זיידלר
במהלך ההכשרה הייעודית שהעבירה יחידת חיים חדשים של מגדל, שידרגו סוכני אורלן את הידע המקצועי ועדכנו את התובנות העסקיות ואת היכולת לאתר לקוחות פוטנציאליים
מירה לוי
בתוכנית: ממנהיגי העבר לדור העתיד
מירה לוי
אילו תגובות היה לוי אשכול מעלה לפייסבוק לו היה חי היום? מה היה חושב דוד בן-גוריון על צבא הגנה לישראל? איך נולד המושג "מטבחה של גולדה"? הדילמות המנהיגותיות של מנחם בגין נחשפות במשחק רב-משתתפים של חבלים וסולמות    תוכנית המים של לוי אשכול במופע רחוב, מנהיגותו של משה שרת בסגנון "דה-וויס", שחזור רגעי חתימת השלום, ציר הזמן של דוד בן-גוריון בפייסבוק ומיצג של בובות מעיסת נייר בנושא קיבוץ גלויות
גל זרביב
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
 
 
 
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il