החברה מלווה את העסק החל משתלב התכנון השיווקי – בניית תקציב שיווק שנתי, ספר מותג, תוכנית פיתוח, שפה מותגית, וכו' - ועד ליווי העסק והובלתו בפעילות השיווקית ומתן מענה מיידי מן המדף לצרכיו של העסק - כגון פתרונות עסקיים, הדרכות צוותים, ניהול תחום השיווק והמרקום, ניהול יחסי הציבור, הפקות צילומים וקולקציות, תיקשור מכירתי ועד ניהול משא-ומתן עם ספקים ועוד.
יתרונה העיקרי של TALOU L`OREN טמון בכך שהיא אינה רק בונה תוכנית אסטרטגית, אלא מלווה את העסק באופן שוטף ומביאה למימוש האסטרטגיה תוך שמירה על המותג והאינטרסים שלו.
בראש החברה עומד טל אורן, ששימש בעבר כמנהל השיווק של "קרסטס" בישראל, מנהל מותג המספרות ב"לוריאל". במסגרת תפקידו הוביל שורה של פלטפורמות שיווקיות כקבוצת H3, בניית השפה התקשורתית עבור האקדמיה של לוריאל בישראל ואף שימש כנציג הישראלי של החברה בפרויקט היוקרתי U&US בפריז.
לדברי מנכ"ל TALOU L`OREN, טל אורן: "מרבית בעלי העסקים עסוקים מדי בתפעול השוטף של העסק מכדי להתעסק בראייה השיווקית הכוללת של העסק שלהם או שאינם פנויים לטפל בביצוע של התוכנית השיווקית, הכוללת הרבה מאוד ממשקים קטנים שיש לבצעם בצורה הטובה ביותר. אנו מובילים את כל התהליך הזה ומבצעים אותו ובכך מביאים את הלקוחות שלנו להצלחה תוך כדי שמירה על ערכי ועקרונות המותג".
לדברי טל, זווית הראייה החיצונית של TALOU L`OREN מהווה גורם קריטי בהצלחה השיווקית של העסק. "מחד, אנחנו מביאים השקפה רעננה ועדכנית, המסוכרנת עם התהליכים המתרחשים בעולם התוכן של העסק בו אנו מטפלים, ומאידך, אנו מגיעים עם גישה אובייקטיבית וחפה ממשקעים וחששות המאפיינים ניהול שיווקי מתוך העסק החוצה".
בשל זיקתו של טל לתחום המספרות, פועלת כיום TALOU L`OREN לביסוס פלטפורמה שיווקית בתחום זה בישראל אשר תלווה מספרות מובילות ותיצור ביניהן חיבור כ"רשת מאחורי הקלעים". בכך תוכל TALOU L`OREN להשפיע, ללוות ולספק פתרונות מסחריים, שיווקיים ותדמיתיים. כמו-כן TALOU L'OREN תהווה דלת כניסה עבור מעצבי השיער הישראלים, אל עבר הפקות ואירועי אופנה בינלאומיים.