הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הבחירות להנהלת האיגוד נדחו ל-1 באוגוסט

לאחר שנתגלה ש-18 אגודות הביעו תמיכה גם בשרף וגם בקופל, הודיע ביה"ד העליון שעליהן להחליט באופן סופי

רועי גלדסטון  12.07.12 - 12:18
מה יהיה הסוף? שרף
מה יהיה הסוף? שרף

תגיות: צביקה שרף

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל דחה היום (חמישי) פעם נוספת את הבחירות להנהלת איגוד הכדורסל. ביה"ד קבע כי הבחירות ייערכו ב-1 באוגוסט, על מנת לאפשר לעו"ד ברוך כצמן ורו"ח מוטי גולנסקי ליצור קשר עם 18 האגודות שהגישו חתימות כפולות והביעו תמיכה הן ברשימתו של אבנר קופל והן בזו של צביקה שרף. כצמן יבקש מאותן אגודות להחליט ולבחור ברשימה אחת. לאחר מכן ייבדקו באיגוד האם סיעת "עוז" עברה את רף 10% מהחתימות. אם כן, היא תוכל להתמודד בבחירות.

מוקדם יותר, עורך הדין ברוך כצמן ורואה החשבון מוטי גולנסקי סיימו הבוקר (חמישי) את הבדיקה המחודשת שהטילה עליהם השופטת גרסטל מבית המשפט המחוזי בפתח תקוה. המשימה של השניים היתה לקבוע האם רשימתו של צביקה שרף כראש סיעת עוז עברה 10 אחוזים מסך החתימות ותוכל להתמודד בבחירות להנהלת איגוד הכדורסל שייערכו ב-18 ביולי.

לאחר שהשניים בחנו את הטפסים ובכללם 18 טפסים כפולים, זאת אומרת אגודות שנתנו תמיכה לשתי הרשימות, החליטו השניים לערוך הרשמה מחודשת של 18 האגודות הללו ולתת להן הנחיה שחל איסור להעניק חתימה לשתי הרשימות.

עם זאת, סיעת עוז סירבה למהלך זה ולאור כך ייערך היום ב-17:00 דיון בבית הדין העליון של האיגוד. חשוב לציין כי לסיעת עוז יש את האפשרות לפנות פעם נוספת לבית המשפט המחוזי.