X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
השפה החדשה מתבססת על שילוב בין אנימציה של יונים עם צילום ריאליסטי, ומוצגות בו סיטואציות ביטוחיות קומיות. את אנימציית היונים ידובבו כוכבי "ארץ נהדרת": טל פרידמן ואלי פיניש
▪  ▪  ▪
תמונה מתוך הקמפיין החדש של ביטוח ישיר [יח"צ]

אחרי החלפת משרדי הפרסום: שפה התקשורתית חדשה לביטוח ישיר, על המהלך הופקד משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, והוא מבוסס על סרטי פרסום המשלבים אנימציה עם צילום ראליסטי. יופיעו בו דמויות אנימציה של צמד יונים, בתוך עולם ריאליסטי, ויוצגו בו סיטואציות ביטוחיות קומיות. את היונים ידבבו כוכבי "ארץ נהדרת", טל פרידמן ואלי פיניש. שפה זו בעצם מחליפה את סדרת סרטי הפרסום בהם כיכבו זמרים מוכרים – שפה בה השתמשה החברה במשך מספר שנים.
רענן סעד, משנה למנכ"ל ביטוח ישיר מסר: "מדובר במהלך שיביא לידי ביטוי את היעילות והפשטות בהתקשרות עם ביטוח ישיר. במהלך השנים האחרונות שמנו דגש על פיתוחם ויצירתם של שירותים יעילים ומתקדמים, עם שימת דגש מיוחדת לתחום הדיגיטלי. כל אלו יבואו לידי ביטוי בפניה לקהל היעד שלנו באופן פשוט, קל ומשלב הומור". לדברי סעד, עולם הביטוח נתפס כמשהו מרוחק ולא תמיד ברור, השפה הפרסומית החדשה אותה השקנו תפרוט את המורכבות הביטוחית למשהו קל ופשוט וכתמיד גם עם יתרון במחיר. בהתאם לאסטרטגיה הסיסמא החדשה שתוביל את המהלך היא: "למה לעשות סיפור מביטוח".
הקמפיין הפרסומי
ביטוח ישיר תחנוך את השפה התקשורתית החדשה בקמפיין פרסומי נרחב, שעולה בימים אלה .הקמפיין הראשון ידגיש את היעילות של ביטוח ישיר ויקדם מבצע חודש מתנה למצטרפים חדשים הרוכשים ביטוח מקיף לרכב. בקמפיין הושקעו כ-400,000 $. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, רדיו ובאינטרנט , והוא באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.


ביטוח ישיר נוסדה בתחילת שנות ה-90 כחברת הביטוח הישיר הראשונה בישראל. מאז מובילה החברה קו של חדשנות עסקית ושירותית בכל תחומי עיסוקיה ובכך קובעת סטנדרטים חדשים בענף כולו.
תאריך:  13/08/2012   |   עודכן:  13/08/2012
שתף:

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביטוח ישיר משיקה שפה תקשורתית חדשה
הודעות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב הודעה 
 
תגובות בפייסבוק
רשימות קודמות
ירון לוקר
שיא בכר
ורד מודעי
חברת מלם-תים נבחרה להקים את הענן של חברת סודה סטרים. הפרויקט מבוסס על טכנולוגיות VMware והיקפו מוערך במאות אלפי שקלים
מירב ברנשטיין
מערכת Smart Gate ממכנת את תהליך השקילה, הבקרה והפיקוח של משאיות המעמיסות חומרים, עד רמת הפקת תעודת משלוח. עלות הפרויקט מוערכת ב-1.2 מיליון ש"ח. התקנה ראשונה מבין ארבע מתוכננות בוצעה במחצבת אבן וסיד במודיעין
קרן כהן
מערכת ההפעלה VxWorks של ווינד ריבר, מפעילה את חללית המחקר Curiosity במאדים
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
 
 
 
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il