אחרי החלפת משרדי הפרסום: שפה התקשורתית חדשה לביטוח ישיר, על המהלך הופקד משרד הפרסום
באומן בר ריבנאי, והוא מבוסס על סרטי פרסום המשלבים אנימציה עם צילום ראליסטי. יופיעו בו דמויות אנימציה של צמד יונים, בתוך עולם ריאליסטי, ויוצגו בו סיטואציות ביטוחיות קומיות. את היונים ידבבו כוכבי "ארץ נהדרת", טל פרידמן ואלי פיניש. שפה זו בעצם מחליפה את סדרת סרטי הפרסום בהם כיכבו זמרים מוכרים – שפה בה השתמשה החברה במשך מספר שנים.
רענן סעד, משנה למנכ"ל ביטוח ישיר מסר: "מדובר במהלך שיביא לידי ביטוי את היעילות והפשטות בהתקשרות עם ביטוח ישיר. במהלך השנים האחרונות שמנו דגש על פיתוחם ויצירתם של שירותים יעילים ומתקדמים, עם שימת דגש מיוחדת לתחום הדיגיטלי. כל אלו יבואו לידי ביטוי בפניה לקהל היעד שלנו באופן פשוט, קל ומשלב הומור". לדברי סעד, עולם הביטוח נתפס כמשהו מרוחק ולא תמיד ברור, השפה הפרסומית החדשה אותה השקנו תפרוט את המורכבות הביטוחית למשהו קל ופשוט וכתמיד גם עם יתרון במחיר. בהתאם לאסטרטגיה הסיסמא החדשה שתוביל את המהלך היא: "למה לעשות סיפור מביטוח".
הקמפיין הפרסומי
ביטוח ישיר תחנוך את השפה התקשורתית החדשה בקמפיין פרסומי נרחב, שעולה בימים אלה .הקמפיין הראשון ידגיש את היעילות של ביטוח ישיר ויקדם מבצע חודש מתנה למצטרפים חדשים הרוכשים ביטוח מקיף לרכב. בקמפיין הושקעו כ-400,000 $. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, רדיו ובאינטרנט , והוא באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.