האירועים בלונדון ממשיכים, בעוד כחודש ייפתחו בלונדון שערי הקונגרס העולמי
World Retail Congress 2012, והפעם בלונדון בירת האופנה , רשתות השיווק ומותגי העל.
זו הפעם ה 7 בה מתכנסים ראשי חברות העל והמותגים המובילים, למפגש פסגה, דיונים מקצועיים ופיתוח שיתופי פעולה .
המועד של הקונגרס הינו בסימן חגיגות האולימפיאדה שהייתה לה השפעה מסחרית חיובית לאחר תקופות יחסית לא קלות גם רחוב אוקספורד, אחת השדרות הפופולריות בעולם לתיירות וקניות.
פיליפ גרין מבעלי ארקדיה גרופ, סטיב סאדוב יו"ר ומנכ"ל בית הכלבו סאקס פפיט אבניו, מרק בולאנד מנכ"ל מרקס אנד ספנסר, פיליפ קלארק מנכ"ל טסקו, וראשי חברות נוספות כמו אבקרומבי אנד פיטץ, וולמארט, בוטס, ג'י קרו שהם רק חלק מהדוברים והאורחים.
במהלך 3 ימי מנהלי חברות קמעונאיות מכל העולם , באים במטרה להכיר, לשמוע על הזדמנויות חדשות ולהיחשף למידע חדשני ומתקדם שאינו מתפרסם ביום יום כולל מחקרים ופרויקטים של חברות מתחרות. בנסיעה אחת, ובייחוד בימים אלו שתקציב הנסיעות במרבית החברות מצטמצם, מתאפשר למנהל החברה להיפגש עם כמה חברות ממספר מדינות במקביל.
כמו-כן יתקיים מיצג מרהיב של טכנולוגיות ושירותים מתקדמים וערב חגיגי נושא פרסים World Retail Awards.
אילת מור, חברת צוות נציגי השיווק הבינ"ל, מוסרת: "זו הזדמנות ופלטפורמה שאין לה מקבילה בעולם המאפשרת לחברות ואנשי עסקים הפועלים בשוק הגלובאלי, להיות שותפים בדיונים אסטרטגיים ולהיפגש עם בכירים ו
אנשי מפתח, ליצור קשרים חדשים וללמוד ולאמץ שיטות ורעיונות חדשים. בהובלה של בית התקשורת Emap מבעלי המגזין Retail Week ושיתוף פעולה עם נציגים מרחבי העולם התפתחה אחת מהרשתות העסקיות החזקות בענף הריטייל ואחד האירועים החשובים והמשפיעים בתחום זה".
ההרשמה בעיצומה. לקבלת
תכניה