X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי שסבור שאתה תתפטר כאשר יוגש נגדך כתב אישום, כפי שהבטחת בפומבי, אינו מעריך די הצורך את כישוריך המגוונים ומתעלם מתכונותיך השליליות הרבות כל כך מכתב פומבי אל ראש הממשלה
▪  ▪  ▪
אולמרט. נבל אמיתי
כמה ימים אחרי שברק התחצף כלפיך והתעקש לכפות פריימיריז בקדימה הוכחת לו מאיפה משתין הכריש. לפתע הופיעו הדלפות בכלי התקשורת על כך שבמטה הבחירות שלו לראשות הממשלה התגלגלו כספי מזומנים בהיקפים גדולים

אני רוצה להחמיא לך על יכולת ההישרדות שלך שעולה על זו של כל כוכבי סידרת "הישרדות". אתה עושה בית ספר, אוניברסיטה, מכללה וקורסי השתלמות לכל האישים הפוליטיים הבכירים במדינה

שלום אהוד,
אני מודע לכך שעוברים עליך ימים קשים. למרות שאתה מנסה לשדר שאתה מנהל את ענייני המדינה כרגיל, אתה כבר לא עובד בשביל אזרחי המדינה, כפי שטענת בעבר, אלא עובד עליהם.
עיניך, הכבויות למחצה, החיוך הממזרי שלך שהתפוגג, שפת הגוף שלך שהחלה לזייף, הפסקת עישון הסיגרים היקרים והתפרצויות הזעם התכופות שלך מקרינים את קץ תקופת שלטונך הבזוי.
הניסיון הפתטי שלך בפריז לזכות מול פני המצלמות ללחיצת ידו של הנשיא הסורי, באשר אסד, בניסיון עלוב לזכות בתהילה זמנית על תחילת עידן של שלום מדומה, נכשל כישלון עצל.
הוא הראה לך את גבו מאחר שהוא מבין היטב שמסוחר במצבך אי-אפשר לקנות אפילו מכונית. ההכרזה שלך שהשלום עם הפלשתינים מצוי בפתח שווה כקליפתו של שום מדיף ריח רע.
השבוע החלו להיסגר סביבך מעגלים באופן סמלי. לאזרחי המדינה שעדיין לא תהו מקרוב אחר קנקנך המלא מים דלוחים ניתן לעקוב מקרוב כיצד ההתנהלות האישית המושחתת הבלתי פוסקת שלך ששואבת במשך שנים את כספי הקופה הציבורית מתנקזת גם לבטחון המדינה וחונקת את כולנו.
בסוף השבוע שעבר נחשפה פרשת "אולמרטורס" ונתגלה כיצד העזת, במצח נחושה, לגנוב מארגונים של חסרי ישע, ניצולי שואה ומסייעים לחיילי צה"ל כספים למימון כביכול של טיסות ראווה שלך במחלקה הראשונה לחו"ל. טיסות אלה מומנו למעשה בכספי המדינה. המימון הכפול והמשולש נועד לממן למעשה טיסות של בני משפחתך.
אין לי ספק שרימית את ילדיך שגדלו באווירה של משפחה סנובית, כאשר סיפרת להם שאתה מעניק להם את הטיסות כמתנות אישיות שלך והם לא הבינו, כנראה, את מקור הכספים. ההודעה הפומבית שהם פרסמו לא העניקה לך גיבוי מוסרי, אולי משום שהם כבר החלו להפנים את העובדה שאביהם נכלולי בעל פנקסי קבלות.
הבן היחיד שמגבה אותך הוא שאול, שהתגורר בשנים האחרונות בארה"ב. בזכותך היה לו את הכבוד המפוקפק להכיר את מוריס טלנסקי ולהיחקר במשטרה על מהות הקשרים ביניהם.
אתה יכול להיות גאה בו. יש סימנים בולטים שהוא ירש ממך לא רק את היהירות והשחצנות, אלא גם את יכולת ההיתממות מול חשדות מוצקים. התפוח הזה לא נשר אלא נשאר על עץ הבאושים.
ילדיך האחרים יחקרו גם הם בקרוב בנושא הנסיעות. אני מקווה שהם ינהגו בחוקרי המשטרה ביתר כבוד מכפי שאתה נהגת, לא ישתלחו בהם ויטיפו להם מוסר אלא ישיבו בכנות על שאלותיהם.
תנועת אומ"ץ פנתה השבוע אל הארגונים ששילמו בתום לב עבור טיסותיך וטיסות בני משפחתך רבבות דולרים, בהם אקים, יד ושם והאגודה למען החייל, בבקשה שיתבעו ממך ומבני משפחתך להחזירם. גם אם יעשו זאת אתה לא תחזיר מכספך אגורה שחוקה, אתה יודע רק לקחת.
גם רעייתך עליזה בצרות. היא החלה לקונן על כך בפומבי. במוקדם או במאוחר היא תתבקש על-ידי רשויות החוק להשיב על שאלות לא נעימות. לא הייתה לך בעיה לאורך השנים להסתיר מרעייתך את מרבית המקורות הכספיים שלך ואני משוכנע שהיא בעצמה לא יודעת כמה נכסים פיננסיים יש לך והיכן בדיוק הם חבויים. עד להיכן הגיעה עזות המצח שלך כאשר לא חששת לסבך את בני משפחתך הקרובים?
אפילו המחותנים המכובדים שלך, עורך הדין פרופ' יוסי גרוס יו"ר עמותת שבי"ל הפועלת למרבה האירוניה לשמירת האתיקה הציבורית ורעייתו צביה, לשעבר היועצת המשפטית של משרד הביטחון, האמינו לך בשעתו כאשר אמרת להם ש"אין לך כסף". היכולת המניפולטיבית לך לעבוד על אנשים הינה בלתי נדלית.
לא לוקח אחריות
בשבוע העצוב שעבר עלינו, שבו הוחזרו ארצה ארונותיהם של אלדד רגב ואהוד גולדווסר, שני חיילי צה"ל שבעקבות חטיפתם החליטה הממשלה בראשותך לצאת למלחמת לבנון השנייה, היה זה מחזה קפקאי לראות אותך מחבק את האלמנה הצעירה. במרחק קצר ממך ניצב הרמטכ"ל לשעבר, רב-אלוף (מיל.) דן חלוץ, שהתפטר מתפקידו וטרח להגיע. שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ לא הוזמן. גם הוא התפטר...
רק אתה, אבי אבות המחדלים, סירבת ליטול על עצמך את האחריות ולהתפטר. למרבה הקללה נשארנו אתך ועם השחיתות שלך. הצלחת למנוע הקמת ועדת חקירה ממלכתית שהייתה מדיחה אותך ללא ספק, הולכת שולל שרי ממשלה, קציני צה"ל בכירים, חברי כנסת, חיילי מילואים ומשפחות שכולות.
מצעד החיילים החטופים הגיע לסיומו הטראגי. כמה סמלי ואופייני לך היה הגילוי בכלי התקשורת למחרת, יום קבורתם של שני החיילים, שנחקרת פרשת שחיתות חדשה שלפיה נסעת לחו"ל גם על חשבון אחת מעמותות מצעד החיים שנועדה לממן נסיעות של תלמידים ובני נוער למחנות ההשמדה בפולין.
עד לאיזה שפל אתה יכול לרדת? אם תקרא בעיון את ספרי החדש: "זעקי ארץ מושחתת" שצילומך "מפאר" את שערו, תגלה עד כמה גופי אכיפת החוק מתקשים להתמודד עם כמויות החומר המחשיד בעניין קשריך העסקיים הסמויים עם הירשזון. בהסתדרות העובדים הלאומית, בקופת החולים שלה ובמצעד החיים.
הירשזון נעצר בשעתו בנמל התעופה בלוד עם מזוודה עמוסת מאות אלפי דולרים, ונחלץ מפרשה זו בשן ועין וגם אוזניו נותרו במקומם ושיער זקנו לא נמרט. אבל מי כמוך יודע שהיו מזוודות רבות נוספות. יום אחד נדע אולי כולנו כמה כספים היו בהן ולאן הם הלכו. אתה חושב ששכחתי שאתה והירשזון הייתם נפגשים מדי פעם בסניף של בנק שוויצי?
בספרי אני מספר עליך בהרחבה כעל נוסע מתמיד שטס במהלך שירותו הציבורי הממלכתי מאות פעמים לחו"ל במחלקות עסקים ובמחלקות ראשונות. מעולם לא טסת על חשבונך הפרטי.
ניצלת את שהותך בחו"ל לא רק לענייני משרדך ולהרצאות אלא גם לפגישות עסקיות. עם שדרה של אילי הון. לא הייתה לך בעיה לעבור על תקנות האתיקה של הכנסת ולעבוד במקביל כפרקליט כשם שלא נדדה שנתך כאשר גבית, בשעה שכיהנת כשר הבריאות, מאיש העסקים יעקב נמרודי, מאות אלפי דולרים כיתרת עסקת התיווך של מכירת חברת "הכשרת הישוב". הכסף הועבר באמצעות משרדו של עורך הדין אורי מסר, שחשוד במעורבות בשורה של עבירות פליליות שביצעתם ביחד. אתה מתייחס אליו כאל מי שבגד בך אחרי שעבר משבר אישי. שמחת ללא ספק על כך שבימים האחרונים הוא הפסיק לזמר בחקירות המשטרה וחדל מלהפליל אותך.
לא כולם תמימים
אהוד, תנוח דעתך, על שולחנו של ראש אגף החקירות והמודיעין של המשטרה, ניצב יוחנן דנינו, מונח עותק של ספרי "זעקי ארץ מושחתת", שהועבר אליו על-ידי אומ"ץ בצירוף תלונה לחקור את מערכת הקשרים העסקית בינך ובין מסר המפורטת לאורך דפי הספר.
בימים האחרונים החלה חקירתו הנגדית של מוריס טלנסקי, האיש שחשף את שיטת קבלת מעטפות מזומנים על-ידך וע"י מקורביך, תוך ביצוע שורה של עבירות פליליות.
פרקליטך ניסו לשווא לקעקע את עדותו ולפגוע באמינותו. לצערי הרב, אתה מסרב להפנים שנושא המזומנים דבק בך והפך חלק מאישיותך. אתה סבור שכולנו תמימים ופראיירים?
אני לא יודע כמה הלוואות במזומנים ובהיקפים גדולים נטלת במרוצת השנים מאילי הון מקומיים וזרים אחרי שביצעת עבורם שירותים שונים, כאשר כיהנת כבר כנבחר ציבור בראשות עיריית ירושלים ובכמה משרדי ממשלה? (בריאות, תקשורת ותמ"ת)?
רובם המכריע ואולי כולם לא קיבלו את כספי ההלוואות בחזרה. הם חוששים לדבר כדי לא להפליל את עצמם. רק השבוע העבירה אומ"ץ למשטרה עניין נוסף בתחום זה. בקרוב צפויות לך כמה הפתעות לא נעימות.
אני רוצה להחמיא לך על יכולת ההישרדות שלך שעולה על זו של כל כוכבי סידרת "הישרדות". אתה עושה בית ספר, אוניברסיטה, מכללה וקורסי השתלמות לכל האישים הפוליטיים הבכירים במדינה. בעיקר לאלה שנושפים בגבך ורוצים לרשת אותך בתפקיד ראש הממשלה. אישים אלה סבורים בטעות שאתה ברווז צולע, כלב דוברמן בעל שיניים תותבות וחתול מסורס, ולא קולטים שמאז שהסרת את משקפיך אינך עוד נחש משקפים ניתן לחליבה, אלא נחש ארסי מסג ממבה הפועל בשלט רחוק.
ראשית לכל אתה נותן שעורים פרטיים בתורת המדינה המקייבלית לחבורת היורשים הקלינאית ציפי לבני, הביטחוניסט החיצוני שאול מופז, הביטחוניסט הפנימי אבי דיכטר, והמתמודד הקבוע מאיר שטרית.
כל אחד מהם כבר תופר חליפה אופנתית של כס ראש הממשלה ואינו מודע די הצורך לכך שאתה מפעיל מאחורי הקלעים "תרגילים מסריחים" כדי לטרפד את הפריימריז לראשות קדימה. השליחים שלך לדבר עבירה פועלים בשטח ומפעילים לחצים על חברי מועצת המפלגה שלא להשתתף בהצבעה ובכך למנוע את הרוב הנדרש בתקנון.
הם לא מבינים גם שאם בכל זאת יבחר אחד מהם כמנהיג קדימה, לא מובטח לו כלל שיוכל להרכיב ממשלה חליפית. אני מכיר אותך ואת מעלליך היטב. אתה תטמון לו מוקשים כדי שלא יוכל להרכיב ממשלה ובינתיים תישאר בתפקידך ותנסה לגנוב עוד כמה חודשים בתפקיד.
לא מהזן המתפטר
מי שסבור שאתה תתפטר כאשר יוגש נגדך כתב אישום כפי שהבטחת בפומבי, אינו מעריך די הצורך את כישוריך המגוונים ומתעלם מתכונותיך השליליות הרבות כל כך.
אתה לא נמנה עם המתפטרים. וגם הפעם לא תתפטר. אתה תטען שכתב האישום "צמחוני" ואינו מחייב את התפטרותך. אף אחד לא יכול לאלץ אותך להתפטר בכוח. אתה תלחם עד טיפת דמם האחרונה של האחרים.
מעולם לא התפטרת מתפקיד ציבורי כלשהו. לעומת זאת בגדת בכמה אישים פוליטיים שקידמו אותך בתפקידים פוליטיים, ופעלת להדחתם כדי לסלול לך את הדרך העקלקלה והפתלתלה לצמרת השלטון.
אז מה אם הבטחת לאומה שתתפטר? הישרת את מבטך ואמרת לאזרחי המדינה שמעולם לא לקחת מהקופה הציבורית אפילו אגורה לכיסך ואני אומר לך שלקחת מיליוני שקלים...
אבל אתה לא מסתפק בחסימת דרכם של בכירי קדימה לתפקיד ראש הממשלה, אלא מטפל באמצעות עוזריך ומלחכי פנכתך בדרכים מתוחכמות וערמומיות לפגוע גם בסיכוייהם של מועמדים פוטנציאלים של המפלגות האחרות.
אתה נבל ברשותם של שרי ממשלתך, שסוכרים את פיהם במים עכורים. בדקתי וספרתי ומצאתי שיש לך בממשלה "מניין" של שרים מושחתים או חשודים. אתה יכול להתברך בכך שאתה עומד בראש ממשלת זדון.
יש לך תיקים מוכנים ומידע על כל אחד מאויבך או מבקשי רעתך או חושפי פרשות השחיתות שלך. גם אותי רצית בשעתו להפחיד. שלחת אלי אזהרה באמצעות איש התקשורת גדעון רייכר. לצערך, הבנת שאני לא חושש ממך. הדבר פעל אצלי כבומרנג: הגברתי את קצב הפעילות כדי לחשוף את מעלליך ולחסום את התקדמותך לראש הפירמידה.
הסיכול הממוקד הראשון נעשה ליו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק, על שהעז לכפות על קדימה את קיומו של הפריימריז בחודש ספטמבר הקרוב.
ברק ואתה הייתם פעם חברים קרובים. בשנת 1999 תמכת במועמדות שלו לראשות הממשלה מטעם העבודה, למרות שהיית אז איש ליכוד, רק כדי לחסום את נתניהו להיבחר לקדנציה שנייה. ממתי האידיאולוגיה הייתה נר לרגליך? הערך העליון היחיד של חייך הציבוריים והאישים הוא הכסף.
סימנת את ברק באחרונה, אחרי שתבע את התפטרותך והתכוון לגרור את מפלגתו להצבעת אי-אמון בממשלתך, אחרי שנחשפה ברבים פרשת טלנסקי המבישה.
אחד מיועצך האסטרטגיים, טל זילברשטיין, ששימש יו"ר מטה הבחירות של ברק ונחלץ יחד עמו בקושי מפרשת העמותות, הציע לברק להוריד פרופיל בעניין טלנסקי מחשש שיחשפו הטלנסקים שלו. הרמטכ"ל לשעבר, גיבור עטור ששת אותות המופת של צה"ל, התקפל מפחד ממך ומאנשיך חסרי המעצורים והמוסר.
כמה ימים אחרי שברק התחצף כלפיך והתעקש לכפות פריימיריז בקדימה הוכחת לו מאיפה משתין הכריש. לפתע הופיעו הדלפות בכלי התקשורת על כך שבמטה הבחירות שלו לראשות הממשלה התגלגלו כספי מזומנים בהיקפים גדולים.
יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, זכה גם הוא בימים האחרונים לסיכול ממוקד רק משום שניסה להפיל את ממשלתך. לא עזרה לו העובדה המבישה שבשנתיים האחרונות הוא מעל בתפקידו ולא אמר מילה אחת על פרשות השחיתות המפלצתיות שלך. כך נהג כאשר נחשפה פרשת "אולמרט טורס" שתלווה אותך מכאן ועד שנקיא אותך מקרבנו.
אתה כפוי טובה חולני. במקום להוקיר לו תודה על כך, מקורביך פעלו לפי כל הסימנים מאחורי הקלעים לחשוף את פרשת הנקודות האסורות שצבר מטיסותיו עבור טיסותיה של רעייתו שרה. אני מקווה שהוא יתעשת ויפתח בך במאבק חזיתי. אתה מבין הרי רק את שפת הכוחניות.
הטבעת מתהדקת
בסיום מכתבי אליך אני חייב להבהיר לך עד כמה עגום מצבך. לאורך השנים פעלו לידך שתי צוללות. בצוללת האחת ישבו אנשי תקשורת שנמנים עם חבריך וחסידך: יוסף (טומי) לפיד, אמנון דנקנר, דן מרגלית, יצחק לבני ונחום ברנע.
הצוללת השנייה כללה קבוצת עבריינים וחשודים, ביניהם אברהם הירשזון, עורך הדין אורי מסר, שולה זקן ואחיה יורם קארשי, שלומי עוז ואחרים.
שתי הצוללות טבעו. אנשיהם או התפזרו או הסתלקו ואתה נותרת חסר הגנה היקפית צמודה. לפני תשע שנים, כאשר עמדת לדין פלילי בפרשת הגשת דיווחים כוזבים ושימוש בחשבוניות מזויפות של הליכוד, בעקבות עתירה שחברי ואני הגשנו לבג"צ, אחרי שדורית ביניש, אז פרקליטת המדינה, נמנעה משום מה מלהגיש נגדך כתב אישום, אמרת למקורביך שאתה חושש שפרשה זו תסתיים בכליאתך.
הצלחת להיחלץ ממנה בקושי רב אחרי שקנית עדים ושיבשת הליכי חקירה. הפעם יעשו את הכל קומץ של אנשי תקשורת נחושים שעמם נמנים יואב יצחק, חברך לשעבר דן מרגלית ואני, שמעולם לא הייתי עבדך וכן תנועת אומ"ץ, כדי להבטיח שמערכת אכיפת החוק: המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי יבצעו את תפקידם הראוי.
מקומך מאחורי סורג ובריח לשנים ארוכות. רק כך יגיע הקץ לשלטונך שייזכר לדיראון בתולדות העם והמדינה.

תאריך:  19/07/2008   |   עודכן:  19/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט, אתה נבל
תגובות  [ 107 ] מוצגות  [ 106 ]  כתוב תגובה 
1
אבנרי, אתה גם ליצן!
קשקשתא  |  19/07/08 11:58
 
- ואתה רק קשקשתא. בתוך פחית הזבל ל"ת
שם אתה הרעשן.  |  19/07/08 14:25
 
- כל מה שכתב - אמת
נסים גבאי  |  19/07/08 16:38
 
- אוהב רק אנשים ישרים!
כבר לא מופתע  |  20/07/08 11:09
 
- לקישקשתא,עוד כמה חצופים כאריה.
לו היו לנו הרבה   |  19/07/08 17:09
 
- גם אבנרי לא ישר דרך
הוא שרלטן  |  20/07/08 11:10
2
אכן, אצבע מאשימה למרכז המטרה ל"ת
א מ רול  |  19/07/08 12:10
3
מכתב זה חייב להיות על כל
קיר ועמוד בישראל  |  19/07/08 12:11
4
אני מוחה
אוהב שום  |  19/07/08 12:52
5
אבנרי מכשיר שחיתות של עצמו
זה השרץ  |  19/07/08 12:58
 
- להזכירך, אבנרי היה הראשון שחשף
מיהו אולמרט באמת  |  19/07/08 14:24
 
- נא לא להגזים
יש הוכחות  |  21/07/08 11:30
6
חזק ואמץ לאריה אבנרי
א בא  |  19/07/08 12:58
7
נמאס מהסגנון הירוד הזה
ד.ה  |  19/07/08 13:03
 
- כמה טל זילברשטיין משלם לך?
אם לא גש אליו,   |  19/07/08 14:38
 
- אבנרי לא מקשיב לך ל"ת
הוא חי בסרט  |  20/07/08 11:12
8
בשוך הסער: פרס ישראל לעתונאות
אבי יוסף  |  19/07/08 13:04
9
מכתב חזק שבא מהלב
רות  |  19/07/08 13:06
10
אם אולמרט נבל אז מה אתה ל"ת
יא צבוע עלוב  |  19/07/08 13:10
 
- אריה אבנרי הוא סמל לעיתונאות
אמיתית ונקיה.  |  19/07/08 14:16
 
- ואתה בעצמך הזדהית יא חרפש? ל"ת
גד הגמד  |  19/07/08 23:24
 
- עיתונאי נקי כפיים
לא מנבל פיו  |  21/07/08 10:38
11
אבנרי באמת עיתונאי ירוד ל"ת
שונא אולמרט  |  19/07/08 13:54
 
- זה נבלה וזה טריפה
דרך ארץ  |  21/07/08 10:40
12
די לכנופיות המנהלות את המדינה
הניה  |  19/07/08 14:01
13
אין סיכוי שתקבלו ממנו מעטפות.. ל"ת
לכל לקקני אולמרט  |  19/07/08 14:06
14
אולמרט הוציא חוזה על אבנרי
גרון עמוק  |  19/07/08 14:58
15
למה להעליב את מקיאבלי?
א. ציוני  |  19/07/08 15:39
 
- אריה,אתה אמיץ מאד.
רמת אפעל  |  19/07/08 17:02
 
- מקור השחיתות במערכת המשפט
בהמשך לתגובה-16  |  19/07/08 20:34
 
- אריה אבנרי שפן
מפחד מהצל של עצמו  |  21/07/08 10:56
16
עיקר הבעיה-מערכת המשפט השכירה
"התאמות"  |  19/07/08 16:39
17
אבנרי נמוך מים המלח. ל"ת
ונדטה מטורפת.  |  19/07/08 17:25
18
כל מילה בסלע
אזרח הגון  |  19/07/08 17:52
19
אבנרי מרגלית ויצחק-איפה האומץ
אזרחית  |  19/07/08 17:57
20
נכון...אבל...
miki1  |  19/07/08 18:31
21
מה רב הסרחון.
זרובבל  |  19/07/08 18:40
22
אבנרי מה עם שטרית? ל"ת
לחשוף ומהר  |  19/07/08 19:06
23
הבלדה לעיתונאי הקטן רינו
אפrת עיתונאית   |  19/07/08 19:16
 
- אני שם אלפייה שזה תגובה...
ברבוניה  |  20/07/08 01:00
 
- אלוהים, איזה חארטה
השתאות  |  20/07/08 11:51
 
- שפה פוגענית פסולה
מועצת העיתונות  |  21/07/08 11:40
24
מלחמה מחוייבת המציאות
יהודית חפץ.  |  19/07/08 19:35
25
קומוניסת קטן
אין תחליף לאולמרט  |  19/07/08 20:01
26
מילים כדורבנות ל"ת
גיא הירשפלד  |  19/07/08 20:08
27
אולמרט הנבל
לילית   |  19/07/08 20:44
28
אולמרט מיליונר כבד
יודע דבר 3   |  19/07/08 20:48
29
אבנרי, ילדי אולמרט מעורבים !
כמו ילדי שרון  |  19/07/08 20:49
30
בל מהווה סכנה לבטחון המדינה
אריה ש.  |  19/07/08 21:10
 
- אולמרט לא מסכן את בטחון ישראל
אליהו בוגדנוב  |  19/07/08 23:29
31
כל הכבוד
מני הזועם  |  19/07/08 21:25
32
דברים כדורבנות. יישר כוח. ל"ת
מאמין גדול...  |  19/07/08 22:20
33
כל מי שחלק לו בלתי מבוטל במחדל
תמרה  |  19/07/08 22:43
34
אבינרי צודק שיש לערוף את ראשו
שוחר צדק   |  19/07/08 23:06
35
אריה אבנרי גם אתה נבל ל"ת
מומחה לנבלים  |  19/07/08 23:21
 
- 4 מלים וכל-כך משכנע.... ל"ת
נתין של מלך סדום  |  20/07/08 08:07
36
"הכנסות "זעקי ארץ מושחתת"לאומץ
שושפרי  |  19/07/08 23:25
37
אריה אנחנו איתך אבל תרפה קצת
אלי עזר  |  19/07/08 23:27
38
כתבה מדהימה כשרון עתונאי עצום ל"ת
אילון , רמת גן   |  20/07/08 00:04
39
ישנה הבנה בין מופז ואולמרט
שושפרי   |  20/07/08 00:15
 
- ישנה הבנה בין אריה ושוש
זה העיקר  |  22/07/08 20:17
40
אריה, אני מצדיע לך...
קאדילאק  |  20/07/08 00:48
41
דרוש כח עליון.
זאב בר  |  20/07/08 00:55
42
כלהכבוד - גדול!!! ל"ת
צביה, לונדון  |  20/07/08 01:26
43
צריך לחקור, כיצד השתמט בנו ?
?  |  20/07/08 01:52
 
- בנו הקטן התחזה להומו
מילקה  |  20/07/08 05:53
 
- הבן הצעיר הצהיר בשקר שהוא הומו
איתן . ...  |  20/07/08 14:24
 
- לדון אותם כמו צ'אושסקו ואישתו ל"ת
שני החלאות   |  20/07/08 08:04
44
עֵרֶב רַב שֶל כְּלוּמְנִיקִים
דורי   |  20/07/08 06:38
45
אולמרט כלומיאל-מאומיאל-שלומיאל
דורי   |  20/07/08 06:46
46
החלפת ביטוי בעברית
אורי רעננה  |  20/07/08 06:54
47
למחוק אותו מספרי ההסטוריה
העונש  |  20/07/08 07:57
48
לכל ממשלת אולמרט מסיר דבק מהכס
אלקריאף  |  20/07/08 08:45
49
אולמרט הבטיח חנינתו:פרידמןופרס ל"ת
חץ  |  20/07/08 09:27
50
הוא נבל מאוס ! מושחת !
ישמעאל  |  20/07/08 11:12
 
- ישמעאל-אבל אין לך ביצים. ל"ת
ישמעאלה  |  20/07/08 12:01
51
כל הכבוד
riki  |  20/07/08 11:20
 
- כתבה של אבנרי מדהימה כשרון
שי מחיפה  |  20/07/08 13:05
52
האם מישהו בדק את יושרו של
אבנרי? מה עם ח"ן   |  20/07/08 11:40
53
אבנרי,גם אתה נבל!
מאיריקו-  |  20/07/08 11:55
54
כל הכבוד על הגילויים
א.א.אילן  |  20/07/08 12:00
55
ארץ אהובה זועקת :גם אתה נבל! ל"ת
כנרת  |  20/07/08 12:37
 
- כלומרט משחית ומושחת. אכן זעקי
ארץ אהובנ נגדרה"מ  |  20/07/08 14:50
56
הבן אולמ, הצהיר הומו בצהל
אבי מהצפון  |  20/07/08 14:18
57
אולמרט אתה נבל לך לכלא
נמאסתם!!! שמוליק  |  20/07/08 14:20
58
בושה וחרפה
משקיף מן הצד  |  20/07/08 14:33
 
- זה תלוי מאיזה צד אתה משקיף ל"ת
צדי  |  20/07/08 15:48
 
- אתה צודק מאוד
למשקיף  |  20/07/08 21:18
 
- עד כמה אתה צודק ל"ת
יואל  |  21/07/08 01:23
59
אבנרי עיתונאי חוקר מספר אחד
טולה אוקו  |  20/07/08 14:48
 
- טולה טלי משקפופייך מאפך הארוך ל"ת
המשקיף  |  20/07/08 15:27
 
- אבנרי -אתונאי מספר 1 ל"ת
עגלון בן יפונה  |  20/07/08 15:33
60
כל הכבוד לאריה אבנרי
מיכל 101  |  20/07/08 15:12
61
מכתב פומבי מאחד מפומבם בשכל ל"ת
פומפיה  |  20/07/08 15:41
 
- אינטרסים זרים ופוליטיקה
זה מה שהוא יודע  |  21/07/08 12:11
62
ישר כוח......... ל"ת
ישראל חי  |  20/07/08 16:09
63
מילים כדורבנות
דליה,באר שבע  |  20/07/08 16:14
64
אבנרי נביא בעירנו
nino  |  20/07/08 18:44
 
- אבל בעירנו-לא ולא! ל"ת
לולי  |  20/07/08 21:05
65
אולמרט משחק כקורבן המערכת
אזרח אכפתי,יואב   |  20/07/08 20:05
66
טען שהוא הומו ושוחרר מהצבא
אליעזר ...  |  20/07/08 20:22
 
- Do not let him enter Israel
Gilead  |  21/07/08 01:55
67
מדוע אבנרי מקלל?
משתאה  |  21/07/08 11:20
 
- הומור של חמור
חושב עצמו גיבור  |  21/07/08 11:53
68
אבנרי אתה חמוד אתה
אואבת אותך  |  21/07/08 11:33
69
אציל ואצילות זרים זה לזה
יוהאן גוטפריד  |  22/07/08 14:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
אדם המגשים בחייו את העבירה הפלילית של "הפרת אמונים" - מנהל חיים של ניגוד עניינים, משרת בו-זמנית שני אדונים, אחד מהם הוא בעצמו - האם ברגעי מבחן ובמצבים של הכרעה יהיה מסוגל לשמור אמונים להבטחותיו לבוחריו ולעם?
עו"ד יוסי דר
על בית המשפט להעריך אם מטרתם של פרקליטי אולמרט היא אכן לעמוד על מהימנותו של טלנסקי, או שמאחורי המטרה הזו מסתתרת הכוונה האמיתית: להפחיד את טלנסקי עד שיתחנן שהוא רוצה הביתה
ראובן לייב
חשיפה: בחגיגות המאה של העיר ישוחזרו דמויותיהם של האלטע-זאכן, משחיז הסכינים, מצחצח הנעליים, מוכר הקרח, הנפט והנקניקיות. נוסטלגיה במיטבה למי שאוהב להתרפק על העבר
דפנה שמורק-נתניהו
נראה כי הדב שמתייפח כשפולשים לו למערה והעכביש שנעלב כשמפחדים להתקרב אל הקורים שלו, הם חלק מ"מהפכת התקינות הפוליטית" שעברה ספרות הילדים בשנים האחרונות
פראשאנט גופאל
סלבריטאים רגילים לחיים בצל הפפראצי. אבל כשהם קונים בית יש להם סיבה טובה עוד יותר להתאמץ להיות אלמוניים, כי מי יהיה מוכן להתגמש על המחיר כשהקונה הפוטנציאלי היא מדונה...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il