X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מזרחי-טפחות יוצא בקמפיין ייחודי אשר שם סוף לתסכול של הסטודנטים בישראל כי בלי אבא בבנק הם לא מקבלים שירות ויחס ראוי
▪  ▪  ▪
מזרחי-טפחות בקמפיין ייחודי [יח"צ]

מזרחי-טפחות ממשיך להפתיע עם פרסום חדשני ופורץ דרך ויוצא בקמפיין מיוחד לרגל השקת "סטודנטים LIVE" - קמפיין ריאליטי ראשון מסוגו בישראל בו המשתתפים הם אנשים אמיתיים אשר "נמתחו" על-ידי שחקנים על הסט.
ממחקרים מקדימים שערך הבנק בקרב קהל הסטודנטים אודות השירות שהם מקבלים במערכת הבנקאית, הנושא המרכזי שעלה הינו התסכול שחשים הסטודנטים מן העובדה שבלי אבא או אמא בבנק הם לא מקבלים שירות ויחס ראוי. מזרחי-טפחות פיתח את "סטודנטים LIVE", הנותן מענה מיטבי לבעיה זו ומייתר את הצורך בעזרתם ובתמיכתם של ההורים. מעכשיו, כל סטודנט מקבל שירות באיכות הגבוהה ביותר מידיו של בנקאי אישי, צעיר ומקצועי, המדבר ב"שפה" של הסטודנטים, מבין את צרכיהם וזמין להם לאורך כל שעות היום. העובדה שמדובר בסניף "על-גיאוגרפי" גם מייתרת את חובת ההגעה הפיסית לסניף ואיבוד זמן יקר הכרוך בכך.
השקת "סטודנטים LIVE" תלווה במהלך פרסומי ראשון מסוגו – קמפיין ריאליטי ברשת האינטרנט תחת המסר: "סטודנטים LIVE - מהיום לא צריך אבא בבנק". בקמפיין המיוחד, נבחר בית קפה בתל אביב בו ישנה תנועה ערה של צעירים וסטודנטים, אשר הפך לסט צילומים עבור הקמפיין. בית הקפה רושת במצלמות נסתרות, הקופאית הוחלפה בשחקנית, הוכנו מנות מיוחדות להגשה ועוד. סטודנט אשר הגיע לבית הקפה וביקש לקבל שירות ולבצע הזמנה, זכה לשאלות שונות כגון "מי זה אבא שלך?", "מאיפה אתה?" ועוד. הקופאית נמנעה מלהעניק לו שירות ואף מיד התפנתה ל"לקוחות" אחרים בתור- סטודנט ואבא אשר קיבלו שירות מהיר על אותה הזמנה. רק לאחר קבלת השירות, נחשף הלקוח למתיחה. הסרט יופץ באתרי האינטרנט וברשתות חברתיות.
בנוסף, ימותגו תחנות אוטובוס והאוטובוסים עצמם ברחבי הארץ עם ברקוד QR אשר באפשרותו ניתן יהיה להוריד את הסרטון המיוחד ישירות לסלולר ומכשירי הטאבלט השונים ולצפות בקמפיין הריאליטי הראשון של ישראל. הבנק אף יערוך פעילות רחבה בקמפוסים ברחבי הארץ, במסגרתה ישולבו "קאט אאוט" - דמויות אנושיות מקרטון של אבא ואמא עם המסר לסטודנט "הגיע הזמן להיפרד מאבא".
דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של מזרחי-טפחות: " מזרחי-טפחות ממשיך את הדרך הבלתי מתפשרת שלו בחיפוש אחר חדשנות ומתן מענה למגוון רחב של קהלים. הרעיון העומד מאחורי השקת 'סטודנטים LIVE' הוא שינוי דרמטי בהתייחסות של המערכת הבנקאית לקהל הסטודנטים. הקו הפרסומי של מזרחי-טפחות הוא להציג סוגיות חברתיות שונות אשר עולות מהציבור. גם בקמפיין הנוכחי אנו מעלים את התסכול העיקרי של הסטודנטים מהמערכת הבנקאית כי ללא ייחוס משפחתי במערכת זו, הם לא מקבלים שירות".
זיו קורן, משנה למנכ"ל ראובני פרידן: "מדובר בקמפיין חדשני אשר ממשיך את הקו הייחודי של מזרחי-טפחות בשנים האחרונות- לא עוד פרסומות רגילות עם אסקפיזם מומחז ע"י דוגמנים מפלסטיק, אלא אנשים אמיתיים מהחיים, עם בעיות אמיתיות וכמיהה אמיתית לשינוי. המציאות שבה אם אתה סטודנט בישראל, הבנק לא רואה אותך ממטר, היא כל כך אבסורדית, שהחלטנו שאין תסריטאי שיכול לכתוב אותה טוב יותר מהמציאות עצמה. יצאנו עם מצלמות נסתרות ופשוט צילמנו את האבסורד. התגובות של האנשים האמיתיים שצילמנו והפכו לכוכבי הקמפיין היו אדירות. האמירה שבשום מקום אחר לא היית מוכן לסבול יחס כזה, למה בבנק שלך כן? יצרה הזדהות טוטאלית והעלתה שוב לדיון נושא חברתי חשוב כפי שעשינו בלהעביר את דביר ובבנקאות ההיברידית".

תאריך:  29/10/2012   |   עודכן:  30/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קמפיין הריאליטי הראשון בישראל יוצא לדרך
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
המצב באמת מתסכל, אני לא יודעת
סיון1111  |  30/10/12 15:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר דניאל
תקציב הפרסום של חברת רב בריח יטופל במשרד המיתוג והפרסום- idea בבעלות בן זינדרמן וזאביק טרנר
הדר דניאל
דורון זילברשטיין מונה לסמנכ"ל חטיבת השוק המקצועי Unilever Israel Foodsolutions
אסף דרגן
קבוצת אמן רכשה את הפעילות הייחודית של חברת פוריטי בתחום אבטחת מידע בסביבות מיקרוסופט. כעת תוכל הקבוצה לספק מענה אבטחתי מקצה לקצה בשימוש ושילוב תשתיות ומוצרי אבטחת המידע מבית מיקרוסופט. היקף העסקה - מאות אלפי שקלים
עדי וילדר
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il