X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
נחמיה שטרסלר ושלמה נקדימון קיבלו אמש פרס מפעל חיים בכנס אילת לעיתונות 2012. יהודית יחזקאלי קיבלה תעודת הוקרה מיוחדת על פועלה ואילו העיתונאים טל שניידר ואבי בליזובסקי קיבלו פרס למצוינות בעיתונות הדיגיטלית
▪  ▪  ▪
נקדימון  [שלומי דעי]

נחמיה שטרסלר  [שלומי דעי]
"בלי עיתונות חזקה, יציבה מבחינה כלכלית ולא תלויה בשלטון, אין לנו דמוקרטיה. בלי עיתונאים מקצועיים שלא חוששים מהשלטון ולא מבעלי ההון ולא מבעלי העיתון עצמו, אין לנו דמוקרטיה. בלי עיתונות חזקה וחופשית, אין חופש ביטוי ואין חופש ביקורת על השלטון ולכן אין דמוקרטיה". כך אמר הערב העיתונאי נחמיה שטרסלר בטקס הענקת פרס מפעל חיים בכנס אילת לעיתונות 2012.
יחד עם נחמיה שטרסלר, זכה העיתונאי הותיק שלמה נקדימון בפרס מפעל חיים מטעם אגודת העיתונאים תל אביב לשנת 2012. הפרס הוענק להם במסגרת כנס אילת לעיתונות 2012 בהנחיית גדי סוקניק בנוכחות כ-1500 עיתונאים, אנשי תקשורת ומובילי דעת קהל. העיתונאית יהודית יחזקאלי, קיבלה במעמד זה תעודת הוקרה מיוחדת על פועלה רב השנים.
שטרסלר הוסיף ואמר: "נכון שלכל עיתון יש אופי שונה וכיוון שונה אבל כאשר מחברים את כל אמצעי התקשורת יחדיו, משיגים את האיזון הרצוי ואת שיווי המשקל הנכון. לכן כ"כ חשוב לשמור על ריבוי אמצעי התקשורת. לכן כ"כ חשוב לשמור בחיים את כל העיתונים, את כל ערוצי הרדיו את כל תחנות הטלוויזיה וגם את האינטרנט". שטרסלר סיים את נאומו עם המשפט המזוהה עימו יותר מכל "ושלא יעבדו עליכם!"
העיתונאי שלמה נקדימון הודה בהתרגשות על קבלת הפרס ואמר כי: "הפרס ניתן לי אבל בלעדי הבית בו גדלתי זה לא היה קורה. זה היה בית ללא קירות, ללא גג, משום שהמוטיבציה, השאיפה לנצח, להוכיח, להדהים, להביס, פרצו לארבע רוחות השמים והרקיעו שחקים. בטרם נחיתתה של הטלוויזיה ובטרם היווצרותו של האינטרנט על כל רשתותיו והסתעפויותיו, ידיעות אחרונות, היה גם זה וגם זה, הוא היה הכל. פרק זה ינון לעולם בהיסטוריה התקשורתית של מדינת ישראל".
הבחירה בעיתונאים הותיקים התקבלה על-ידי הנהלת אגודת העיתונאים בתל אביב בשל הנימוקים הבאים:
נחמיה שטרסלר- "שטרסלר כותב ונאבק שנים רבות נגד המונופולים, הקרטלים והפירמידות של המדינה ושל בעלי ההון הגדולים במורה לפרקם, וכך להשיב כלכלה תחרותית יותר וצומחת יותר לטובת הצרכנים והאזרחים כולם.שטרסלר ידוע בעמדותיו הממוקדות וחדות בענייני כלכלה וחברה ונמנה על הבולטים והמשפיעים בענייני כלכלה וחברה בישראל".
שלמה נקדימון- "שלמה נקדימון מצטיין שנים רבות בעשייה עיתונאית ותקשורתית עשירה ומעמיקה. הישגיו לאורך השנים הקנו לו מקום של כבוד בהיסטוריה של מדינת ישראל ובעולם התקשורת והוא משמש דוגמה לדורות רבים של עיתונאים".
בשנים הקודמות זכו בפרסים העיתונאים כרמלה מנשה, נח קליגר, דב יודקובסקי ז"ל, יעקב אחימאיר, דן מרגלית, ירון לונדון, מוטי קירשנבאום, סבר פלוצקר, יואל מרקוס, שלום קיטל, טומי לפיד ז"ל, חיים יבין ורון בן ישי .
במהלך הערב, הוענק גם פרס למצוינות בעיתונות הדיגיטלית לעיתונאים טל שניידר ואבי בליזובסקי . מטרת הפרס, שהוענק בחסות Google , היא לציין מצוינות, חדשנות ומקוריות, בשימוש באינטרנט להעצמת הסיפור והסיקור העיתונאי. הזוכים קיבלו כל אחד מענק על סכום של 7,500 ש"ח לפיתוח היוזמות העיתונאיות שלהם, וכן תעודה על זכייתם בפרס.
טל שניידר קיבלה את הפרס על ה"פלוג" (www.talschneider.com) - בלוג פוליטי חדשני המתפרסם בשיתוף פעולה עם הארץ ואתר "סלונה". בין היתר, האתר מיפה את המועמדים השונים לקראת הבחירות הקרבות, ומעמיד לרשות הגולשים את סיפורן הפוליטי של המפלגות, על פעיליהן הבולטים, תוך מתן אפשרות לגולשים לעיין על גבי מפות דיגיטליות במקומות ברחבי הארץ מהם מגיעים המועמדים.
אבי בליזובסקי קיבל את הפרס על הפרויקט העיתונאי הדיגיטלי "הידען", (www.hayadan.org.il) שהוקם על ידו בשנת 1997. מדובר באתר חדשות המוקדש לחידושים בתחום המדע, החלל, איכות הסביבה, הננוטכנולוגיה, ועוד. האתר זוכה להערכה רבה מצד הממסד המדעי בישראל.
זו השנה השישית לקיומו של כנס אילת לעיתונות ע"י אגודת העיתונאים תל אביב יחד עם אוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת בן-גוריון בנגב, בין התאריכים 4-7 בנובמבר במרכז הכנסים של ארמונות "הרודס" אילת של רשת פתאל. בכנס צפוים לקחת חלק כ-1500 אנשי תקשורת, עיתונאים, שרים, חברי כנסת, דוברים ואנשי יחסי ציבור, אנשי אקדמיה וכלכלה.

תאריך:  06/11/2012   |   עודכן:  06/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שטרסלר ונקדימון קיבלו אמש פרס מפעל חיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלאי תקשורת
ח"כ יחימוביץ': "ללשכת נתניהו שליטה מלאה על ערוצי הטלוויזיה". יו"ר מפלגת העבודה נאמה בכנס אילת לעיתונות ואמרה כי "נתניהו היה הראשון לזהות שמפלגת העבודה מזנבת בעורפו. אלמלא היה האיום הפוליטי הזה- לא היה מתקיים האיחוד עם ליברמן. מי שחושב שמערכת הבחירות הוכרעה כבר- מוזמן להתעשת"
צלנר נעמה
YouPhone עולה בקמפיין פרסומי ראשוני באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה בכיכובו של גורי אלפי
גל זרביב
קומת המסחר ב"בית דקר", בניין המשרדים ה"ירוק" ברחוב המסגר 42 נמכרה למשקיעים בעסקה כוללת של למעלה מ-7,500,000
אסף דרגן
חברת השכרת הרכב הרץ בחרה בקבוצת אמן להטמעת מערכת אוצר לאחסון ואחזור מסמכים. היקף הפרויקט – 300,000 ש"ח
טל סופר
חברת אלכסנדר שניידר הציגה מגוון פתרונות למפתחי ציוד רפואי בכנס MDDMI
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il