הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אתה פה חסר לי: הפועל ת"א שוב תתמודד עם סגל קצר

6 שחקנים, ביניהם אלמוג כהן ועומר דמארי, יחסרו לפרדי דוד מול רמה"ש בשבת

טליה סלנט
טליה סלנט  27.03.13 - 12:07
דג'מבה דג'מבה ודמארי. לא כשירים לרמה"ש (אלן שיבר)
דג'מבה דג'מבה ודמארי. לא כשירים לרמה"ש (אלן שיבר)

תגיות: הפועל ת"א

הפועל תל אביב ממשיכה את ההכנות למשחק מול הפועל רמת השרון בשבת, כאשר האדומים רוצים לשמור על המקום השלישי בטבלה המוביל לאירופה בתום העונה. כרגע הפועל מובילה רק בשתי נקודות על קרית שמונה שנמצאת במקום הרביעי ונותרו עדיין 9 משחקים בפלייאוף העליון והמון נקודות בקופה.

פרדי דוד יאלץ להסתדר (שוב) עם סגל חסר למדי, אבל זו צרה שבהפועל כבר רגילים אליה העונה, אפילו די מאפיינת את הקבוצה. אלמוג כהן, מור שושן ועדן שרם מורחקים מהמשחק בעקבות אדומים, ואילו אריק דג'מבה דג'מבה (פגיעה בברך), עומר דמארי (שריר ירך אחורי) ואלרואי כהן (מתיחה במפשעה) פצועים ולא נראה שיהיו כשירים עד למשחק בשבת.

בעקבות גל הפציעות הנוסף שתקף את חופי מתחם חודורוב, נראה שדוד יפתח עם שי אבוטבול בקישור האחורי לצד רועי גורדנה. על חסרונו של דמארי בחוד יחפו טל בן חיים וטוטו תמוז. ניר נחום עשוי לחזור להרכב ולשחק בקישור לצד חנן ממן.

סאבו פאביצ'ביץ' שהיה עם נבחרת מונטנגרו יחזור מחר לאימונים, כשהוא צפוי לשחק בחוליית ההגנה יחד עם שמעון הרוש, דוד רוצ'לה וואליד באדיר. במחזור האחרון ניצחה הפועל ת"א 0:1 את קרית שמונה. אחרי המשחק מול רמה"ש מחכים לאדומים שני משחקי דרבי רצופים, הראשון והקטן יותר יהיה מול בני יהודה, השני, הגדול והמסקרן, יעמיד את האדומים מול היריבה העירונית שדרסה במפגש הקודם0:4, מכבי ת"א.