X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מושגים

בתחילת המאה ה-20 גילה המדען וילהלם רייך (1897-1957) את ה'אורגון', כינוי לאנרגיית החיים האוניברסלית הקיימת בחומר הדומם, בתא החי ובגוף השלם. רייך ניסה להבין את התהליכים האנרגטיים של הגוף והקשר שלהם עם הנפש. לפי רייך, התנסות שלילית מביאה לחסימה אנרגטית בגוף שבאה להגן כביכול כנגד התנסות חוזרת שכזאת, ובכך היא פוגעת ומקטינה את החיות של הגוף גם בתהליכים אחרים.
גילוי החסימות, והדרכים הפיזיות והשכליות להסרתן, פותחת את הדרך לחיים של שמחה
ובריאות.
באותה תקופה קשה היה להרבה אנשים, מטעמים שונים, להאמין לגילוייו ולכן ניסויים אלו נשכחו לזמן רב. רפי רוזן (1927-2003) גילה את הכתבים הנ"ל, למד אותם, וחזר על חלק מהניסויים
של רייך. הוא פיתח שיטה בה ניתן להרגיש שדות אורגונמיים הנמצאים בכל גוף, חי או דומם, על-ידי העפעפיים. שיטה זאת נקראת: ביואנרגיה (ביו-אנרגיה). שיטה זו קלה מאוד ללימוד, בעצם זהו "תכנות" של העפעף לחוש אנרגיה. אנו "קוראים" לאנרגיה אלינו, בין שתי ידינו, ומאבחנים את השדות האנרגטיים, כלומר: מהי כמות האנרגיה, חזקה או חלשה. עודף אנרגיה מסמן בד"כ על עוצמה ובריאות, וחוסר אנרגיה מסמן על חולשה.
ניתן לדמיין את השדות הארוגונמיים כאנרגית החיים שלנו. כשאנו חזקים, "נהר החיים" זורם בבריאות וכשאנו חולים, או שעברנו טראומות שלא נפתרו,"נהר החיים" כמעט ולא זז, ואז כמובן שאין לגוף אנרגיה להלחם במחלות.
בבדיקה ביואנרגטית ניתן לחוש כמעט כל דבר: מצב גופני או רגשי, חי, צומח, דומם, גלגולים קודמים וכדומה. רפי רוזן פיתח את שיטת האבחון לכיוונים נוספים וכך גם כל מי שלמד טכניקה זו. בדרך זו של בדיקה ניתן לחוש כל איבר בגוף בנפרד, האם יש דלקת, כאבים, צלקות נפשיות ועוד. כל דבר שטוב לנו מחזק את השדות האנרגטיים ולהיפך. זוהי שיטה מדהימה לאבחון וקלה מאוד ללימוד ויישום.
מטרתו של הטיפול הביואנרגטי הוא חיזוק השדות האנרגטיים. בבסיס שיטת הטיפול האמונה שלכל אדם יש משלים אנרגטי בעולם. זהו אדם שלרוב אנו לא מכירים שיש לו השלמה אנרגטית לנו, כלומר: אם נהיה יחד, עוצמת האנרגיה של שנינו תהיה מאוד גדולה, לכן מומלץ לנסות למצוא את המשלים שלנו ולחיות יחדיו.
הטיפול נעשה ע"י ערבול (חיבוק) של שתי אנרגיות אלו בידינו כך שהשדות האנרגטיים של המטופל, או שלנו כמובן, מתחזקים. כך נוצרים תנאים לריפוי וחיזוק. כמובן שזה לא כל הטיפול. ע"י האבחון שעשינו אנו יכולים להמליץ לאדם אלו שינויים כדאי לעשות בחיים כדי למצוא את מבוקשו. שינוי בתזונה, בזוגיות בעבודה וכדומה. כל דבר בחיים שמחזק את השדות האנרגטיים טוב לנו וכדאי לעשותו. כך נוכל ליצור תנאים בהם "נהר החיים" שלנו יזרום בבטחה ובבריאות.
אני פיתחתי דרך טיפול משלי שבה אין צורך במשלים אנרגטי, פשוט "מערבלים" את אנרגיית המטופל עם ה"אור". "האור הקוסמי" שנמצא בכל מקום ללא חומר וללא תנאי. האנרגיות מתחזקות מאוד, דבר היוצר תנאים לריפוי. בתחילת גילוי השיטה המדהימה הזו חשבנו שהנה, מגיע הריפוי לעולם, ואנשים יוכלו ללמוד את הדרך לריפוי עצמם ולעזרה לסובב אותם. לצערנו, כמו שיטות רבות שהתגלו בכל שנות הקיום האנושי, אי אפשר לטפל בכל אדם באותה דרך ובעיקר: כל אדם מגיב שונה לאותו טיפול. אם כך, כדאי לשלב אבחון וטיפול זה עם טיפולים נוספים כדי לקבל תוצאות מועילות יותר. אחרי שנות ניסיון גיליתי ששילוב אבחוני של תקשור וביואנרגיה נותן מידע רב ביותר על מצבו של אדם. לאחר האבחון אפשר לטפל, לפי הצורך, בטיפול ביואנרגטי וטיפולים אחרים המתאימים לבעיה.

אורן נוטוביץ הוא עובד סוציאלי (B.A), מומחה רפואה משלימה-הוליסטית ורפואה אלטרנטיבית.
תאריך:  29/10/2008   |   עודכן:  30/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת תרימה
הסיבות הנפוצות לעין יבשה הן: הרכבת עדשות מגע, עבודה מול מחשב, סביבת אוויר יבש ועוד
יואב יצחק
תקציר    החשודים המרכזיים: אהוד אולמרט, גיל מסטיי, אורי שטרית, אורי מסר, יהושע פולק, אוסנת פוסט, מיכה בן נון, רות ביקסון    המעשים: אולמרט קיבל שוחד בסכום כולל של 480 אלף דולר (ברוטו) - 330 אלף דולר נטו; באמצעות אנשיו סידר ליזמית זכויות ואישורי בנייה יקרי ערך בפרויקט כרמיה
יואב יצחק
יואב יצחק
תקציר    החשודים המרכזיים: אהוד אולמרט, דניאל אברמס ופרנק לואי    המעשים: אולמרט פעל תוך ניגודי עניינים חריפים למען אברמס ולואי    המבקר המליץ: חקירה פלילית    פרקליט המדינה הורה: חקירה פלילית
יואב יצחק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il