X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בספר 1984 תוארה מציאות של שימוש מכוון בהיפוך היוצרות. כיום, התגוננות היהודים מאויב אכזר, מכונה כיבוש. אך דווקא היהודים בישראל חיים תחת כיבוש של הצורר המוסלמי ובעל בריתו האנטישמי במערב. כולם מחכים לרגע שבו ההפצצה האירנית תחסל את הבעיה היהודית, והאופוריה הגלובלית סביב בחירת אובמה צריכה להדליק אצלנו נורה אדומה
▪  ▪  ▪
פלישתים עלייך, ישראל [צילום: פלאש 90]

ג'ורג' אורוול, בספרו 1984, כבר כתב על השימוש המכוון והיעיל בהיפוך היוצרות, כאשר המושגים מתארים מציאות הפוכה: מלחמה היא שלום, שנאה היא אהבה וכו'. ויותר לי להוסיף: התגוננות מאויב אכזר וצמא דם, היא כיבוש.
המציאות היא שטבעת החנק מתהדקת סביב צווארנו: הכיבוש המוסלמי בארץ ישראל המערבית והמקוצצת, עד כדי עזות המצח לבצע פוגרום בעיר עכו ביום הכיפורים. הכיבוש המנטאלי וסימום המוחות על-ידי תעמולה שקרית וזדונית, ששותפים לה אנטישמים מבית ומחוץ.
הכיבוש המדיני על-ידי כל שונאי ישראל והאו"ם בראשם. וקשר השתיקה סביב האמת על הסיבה לכך שהעולם מתמהמה סביב אירן: ראשית יותר לאירן להשמיד את ישראל ויהודיה הטיפשים שעוד חולמים על שלום והידברות, ואחר כך - נראה. אבל קודם כל ניפטר מהבעיה היהודית, ובשביל זה צריך להרדים את הטיפשים וגם לגרום להם לחוש אשמים במצוקה שנגרמת להם על-ידי אויביהם. איך נעשה זאת? נספר להם שהם כובשים אכזריים ולכן אין להם זכות להתגונן אפילו מרקטות הנורות אליהם.
אין אף עם בעולם שהיו מפוצצים אוטובוסים בעריו ומפגיזים אותו, והוא עוד היה מוכן לדבר עם הטובחים ולהכיר באיזושהי זכות שלהם. הכיבוש האמיתי הוא של הערבים שזלגו לכאן בעידוד הבריטים החל משנות העשרים של המאה הקודמת, וזה אחרי שהבריטים הונו את היהודים, קיבלו את המנדט על ארץ ישראל על-מנת לסייע בהקמת בית לאומי ליהודים (ובל נשכח את השתתפותם הפעילה של היהודים ככל שאיפשרו להם, גדוד נהגי הפרדות וכו'), קרעו שלושה רבעים מארצנו שהפכה לממלכה ההאשמית, הציפו את ארץ ישראל המערבית שנותרה לנו - בערבים, ומנעו כניסת יהודים, גם ניצולי שואה, כמיטב יכולתם. חלק קטן מהערבים הגיע לכאן ככובשים בעת שנוסד האיסלאם, ושחיטת יהודים הייתה חלק מהעניין (גם בעולם הערבי, עיין ההסכם בין מוחמד לשבט קורייש, שאחר-כך נשחט על ידו).
עם שאיבד עצמאותו
אנו היהודים בארץ ישראל חיים תחת כיבוש של הצורר המוסלמי ובעל בריתו האנטישמי במערב, ולכן על כל פעולה הגנתית שלנו- העולם מזדעק. נפלו רקטות בעוטף עזה? מגיע ליהודים. יש פרונקל על ישבן פלשתיני, שהיהודים לא טיפלו בו בבתי החולים שלהם? אוי ואבוי.
בינתיים יש עוד מה לסחוט מאיתנו ולכן עוד לא שחטו את כולנו. אנו משלמים דמי חסות למיעוט הערבי הרודף, ומשלימים עם זכויות היתר שלו במדינתנו. אני רוצה לראות את מג"ב מפרקים חווה או בית אחד בלתי חוקיים של ערבי, שלא לדבר על מתחמים שלמים. ועוד לא אמרתי כלום על קצבאות הביטוח הלאומי, ועל כך שיהודי יתחיל את הקריירה שלו רק שלוש שנים מאוחר יותר מהכובש הזר בארצו. הכובש שמשחק את תפקיד המיעוט, אך יש לו גיבוי של כל העולם הערבי, ושל כל העולם הנוצרי-אנטישמי מאחוריו.
אנחנו היהודים איבדנו את עצמאותנו בהסכמי אוסלו, ואת שארית כבודנו בהינתקות. ידינו קשורות, ומה שמותר לכוחות הביטחון לעשות - זה בעיקר לגרש יהודים ולרדוף את מי שאומר את האמת הקשה על מצבנו. אולי בשניים וחצי העשורים הראשונים למדינת ישראל - היהודים התעשתו זמנית בעקבות הטרגדיה הנוראית של השואה, אבל הנכונות לשלם עבור "שלום" סימנה את החזרה לדפוס הישן.
מי שמאבד את כבודו ואת אדמתו, בסוף מאבד גם את חייו. זה השלב הבא: קצת יתעללו בנו עוד כמה שנים, עם רקטות מכמה כיוונים, מעשי טבח שיכובסו במילה פיגועים, מעשי גירוש מצולמים ומענגים כל נפש אנטישמית, ולבסוף ההפצצה האירנית שתשים קץ להרפתקה היהודית המרגיזה, שהעזה להרים ראש ואף לשגשג פרק קצר בהיסטוריה.
העולם חוגג את היבחרותו של אובמה לנשיא ארצות הברית. רוח חדשה של אחדות ושינוי נושבת באוויר, אבל החיישנים היהודיים שלי לימדו אותי שכאשר העולם מתאחד - בסוף היהודים משלמים.

תאריך:  06/11/2008   |   עודכן:  06/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האמת על הכיבוש
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה אמת
יורם1  |  8/11/08 00:45
 
- הבעיה היא שכאשר ישראל תושמד ל"ת
גם היורדים יסבלו  |  8/11/08 08:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רות פורסטר
המיזמים הדמיוניים של ניר ברקת, כמו לחצוב מנהרה במעבה הר ציון ולהעביר שם רכבת תחתית, נראים לי, לא רק הזויים, אלא מסוכנים. כמו כן, הצהרתו כי ייתכן ויתמוך באביגדור ליברמן ממש לא מלהיבה אותי
אלי וינוקור
אולי הפעם אנחנו נגיד לנשיא איך אנחנו רוצים שהאג'נדה שלו תיראה?    הפעם, הנושא החשוב ביותר על שולחן הנשיא צריך להיות החינוך לחיים בעולם הגלובלי    האגו והחמדנות שמנוגדים לחיים בעולם שבו כולנו קשורים זה לזה, הם אלה שהביאונו לפתחו של המשבר הכלכלי הנוכחי, והטיפול בהם צריך להוביל את המדיניות האמריקנית החדשה
עו"ד שי רייכר, ערן בן ארי
מועמדים רבים אינם שוקלים את ההשלכות המשפטיות שיש להסכמים הפוליטים אותם הם כורתים    כך, רבים אינם מודעים לשינויים שחלו בחוק ובמערכות האכיפה, ולכן במקום לסלול את דרכם ללשכת ראש העיר, הם עלולים למצוא את עצמם בחדרי חקירות כאשר שמם הטוב מוכתם בעיתונים
יהודה שהרבני
זה לא קרה בבת אחת, אבל יוסי בניון נעלם    הוא כבר לא כוכב, לא שחקן מרכזי, לא מנהיג    זו לא בושה לשחק בווסטהאם, או בטוטנהאם    לא חבל לוותר על כזה כשרון רק בשביל להיות בסגל של ליברפול?
עו"ד רועי בר
החידוש האמיתי בפסק דין הלביץ טמון בדרישה לקיום פעולות ממשיות מצד הרשות למימוש מטרת ההפקעה ולחילופין, בהצגת מטרה ציבורית ברורה, מוגדרת וחיונית המצדיקה את הותרת ההפקעה על כנה, חרף השיהוי במימושה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il