X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
רוב ראשי הערים גרים בשכונות מטופחות, אך לעתים סובלים גם מהפרעות ואף מאירועי חבלה פליליים איש מבין ראשי הערים ברשימה אינו גר בדירה שיכולה להתחרות במחירים הנהוגים בקומות הגבוהות של מגדלי היוקרה של תל אביב או בווילות של הרצליה פיתוח רגע לפני הבחירות לרשויות המקומיות, מוסף נדל"ן מציג את השכונות של ראשי הערים
▪  ▪  ▪
יש יוקרתיים יותר ויש יוקרתיים פחות [אילוסטרציה]

בקרב הציבור רווחת ההנחה כי משתלם לגור ליד ראש העירייה. התושבים מאמינים כי בסביבת ביתו של הפקיד הבכיר המדרכות נקיות תמיד, הפחים מפונים פעמיים ביום, השמש זורחת גם בחורף והדשא ירוק יותר.
ובכן, בדיקת השכונות בהן מתגוררים ראשי הערים הגדולות בישראל מגלה כי אכן ברוב המקרים מדובר בשכונות מטופחות ויוקרתיות בעיר. עם זאת, לשכנות לראש העיר עלולים להיות גם צדדים נעימים פחות. דוגמה בולטת לכך הם רימוני רסס שהושלכו על בתיהם של ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, וראש עיריית נתניה, מרים פיירברג.
איש מבין ראשי הערים ברשימה אינו גר בדירה שיכולה להתחרות במחירים הנהוגים בקומות הגבוהות של מגדלי היוקרה של תל אביב או בווילות של הרצליה פיתוח. הדירה היקרה ביותר בסקר שביצענו שייכת לראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, שמתגורר בשכונת תל ברוך החדשה בצפון העיר. הדירה נרכשה ב-630 אלף דולר.
הדירה הצנועה ביותר מבין אלו שמופיעות בסקר שנערך, לעומת זאת, שייכת לראש עיריית ירושלים אורי לופוליאנסקי. למרות שיש לו 12 ילדים, שארבעה מהם גרים עדיין בבית, מסתפק לופוליאנסקי בדירת 3.5 חדרים, ששטחה 90 מ"ר. מחירה המוערך של הדירה: 1.2 מיליון שקל בלבד.

ירושלים - אורי לופוליאנסקי

כתובת: מעגלי הרים לוין 108. 1.2 מיליון שקל
ראש העירייה, אורי לופוליאנסקי, מתגורר יותר מעשור בקומה השלישית בבניין משותף ברחוב מעגלי הרים לוין בשכונת סנהדריה המורחבת. ללופוליאנסקי ורעייתו 12 ילדים, שארבעה מהם עדיין גרים בבית, ו-36 נכדים. לכן, מפתיע לגלות שהוא גר בדירה צנועה בת 3.5 חדרים ששטחה 90 מ"ר בלבד.
שכונת סנהדריה המורחבת היא שכונה חרדית בצפון העיר שהוקמה כהרחבה לשכונת סנהדריה. האוכלוסיה בשכונה היא ממעמד סוציו-אקונומי בינוני עד גבוה. מחירי הדירות בשכונת סנהדריה המורחבת נעים סביב 14-15 אלף שקל למ"ר, ושמאי המקרקעין גיל יזרעאלי מעריך כי הדירה של לופוליאנסקי שווה כ-1.2-1.3 מיליון שקל.
למרות מידותיה הצנועות של הדירה היא משמשת גם כסניף ארגון יד שרה, שאותו הקים לופוליאנסקי, ובזמן מלחמת לבנון השנייה התארחה בדירה משפחה בת ארבע נפשות מהצפון.
לפני שש שנים, כאשר נבחר לראשות עיריית ירושלים, סירב לופוליאנסקי למגן את הבניין באמצעות עמדת שמירה בלובי הבניין ואינטרקום, למרות איומים על חייו. זאת, כדי לא להטריד את שלוות השכנים. התצפיות על הבית מתבצעות מתחנת אוטובוס סמוכה ולפני שנתיים הותקן אינטרקום בבניין.

תל אביב - רון חולדאי

כתובת: יוכבד בת מרים 15. 630 אלף דולר
ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, קוטף את המקום הראשון ברשימת הנכסים היקרים מבין ראשי העיר ברשימה. הוא גר באחת השכונות היוקרתיות בתל אביב - תל ברוך צפון.
חולדאי הוא תושב חדש בשכונה. לפני כשנה וחצי הוא רכש דירת גן בשטח 125 מ"ר בנוי, הכוללת שלוש חניות. את הפנינה הזו רכש ממוכר פרטי תמורת 630 אלף דולר.
חולדאי, יליד קיבוץ חולדה, עבר לתל ברוך צפון אחרי שגר בדירה ברחוב וייסבורג בשכונת רמות צהלה. הבחירה בשכונה לא הייתה מקרית שכן בנו, גד חולדאי, גר במרחק חמש דקות הליכה ממנו ברחוב יעקב מרידור.
בשכונה שבה דירת 4 חדרים עולה כ-2 מיליון שקל ודירת 5 חדרים עולה כ-2.4 מיליון שקל, לא קשה למנות ידוענים, אנשי עסקים ובעלי תפקידים בכירים כמו ח"כ חיים רמון, הפרסומאים גדעון עמיחי ורמי שלמור, דוגמניות העבר שלי גפני, איה קרמרמן ורונית יודקביץ', הסטייליסטית סנדרה רינגלר ובעלה השף שגב משה.
תושבי השכונה הראשונים נכנסו לגור בה לפני כעשור. זוהי שכונה בבנייה רוויה, שמתרעמת על הצמידות לשכונת נווה גן הרמת שרונית. בשנים האחרונות נאבקים תושבי תל ברוך צפון לנתק את ציר התנועה שמחבר בין שתי השכונות, במטרה למנוע את עומסי התנועה שנגרמים כתוצאה ממנו.

חיפה - יונה יהב

כתובת: קמיל הויסמנס 14. 1.7-2.7 מיליון שקל
למרות הזוהר סביב משרת ראש העירייה, מסתבר שיש גם ראשי עיריות, אשר כמו רבים מאתנו, משלמים עדיין משכנתא על ביתם. יונה יהב רכש את ביתו בשכונת דניה ב-1990, ולמרות שעברו מאז 18 שנה, הוא ממשיך לשלם את המשכנתא.
מדובר בבית דו משפחתי ובו 6 חדרים שבנוי על מגרש בשטח 200 מ"ר. מלבד חניה צמודה ומקורה ומרפסת, יש ליהב גם מעלית חיצונית שמשמשת למעבר בין 2.5 המפלסים של הבית, ללא ספק שיפור בהשוואה לדירתו הקודמת בבניין משותף, שנמצאה ברחוב הרופא בשכונת אחוזה על הכרמל.
המתווך דרור אלוני מסוכנות אנגלו סכסון חיפה מספר כי שכונת דניה מחולקת לשניים, ודניה א' יקרה יותר מפני שרוב הבתים בה חד-משפחתיים והיא קרובה יותר למרכז. דניה ב', שבה גר יהב, נחשבת לזולה ממנה. להערכת אלוני, מחירו של בית דו משפחתי יכול לנוע בין 1.7 מיליון שקל ל-2.7 מיליון שקל.
בדניה מתגוררים אנשי עסקים ומפורסמים רבים, בהם כדורגלן העבר אייל ברקוביץ' שמכר באחרונה את ביתו בהרצליה פיתוח וחזר לחיפה.

באר שבע - יעקב טרנר

כתובת: שדרות ירושלים 2, גבול שכונת ט'. כ-850 אלף שקל
>> איפה אפשר לרכוש דירה מרווחת בשטח של 175 מ"ר ברוטו במגדל עם נוף מדברי פתוח תמורת 850 אלף שקל? בבאר שבע כמובן. ראש העירייה יעקב טרנר מתגורר בבניין מגורים בן 20 קומות אותו הוא חולק עם עוד 120 משפחות. לפני 11 שנה הוא רכש דירה גדולה בשטח 175 מ"ר ברוטו ובה שלושה חדרי שינה וסלון בקומה ה-14.
מדובר באחד הבניינים הראשונים שנבנו בבאר שבע בגובה של 20 קומות. הבניין כולל מעלית, חניה תת-קרקעית, לובי ובית כנסת. בקומה התחתונה של הבניין הוקמה קומת מסחר כחלק מהפרויקט, ולצדה נבנה פארק רמב"ם אותו יזם טרנר.
אל הבניין התנקזה אוכלוסיה במעמד סוציו-אקונומי גבוה ובין היתר אפשר לפגוש במעלית הבניין פרופסורים מאוניברסיטת בן-גוריון ושופט.
שמאי המקרקעין המחוזי מאגף שומת המקרקעין, זוהר שלפמן, מעריך כי הדירה של טרנר עולה כ-850 אלף שקל עד מיליון שקל; לדבריו, מחיר הדירות יורד בקומות התחתונות של הבניין ל-500-600 אלף שקל. בסך-הכל מדובר בפרויקט נאה, אך לא יוקרתי ולא מנקר עיניים.

נתניה - מרים פיירברג

כתובת: רחוב ההגנה 14. 1.45-1.55 מיליון שקל
בשבע השנים האחרונות מתגוררת פיירברג בבניין משותף ובו חמש משפחות ברחוב ההגנה, שנמצא בשולי שכונת שיכון המזרחי בצפון נתניה. לפיירברג דירת 5 חדרים הנמצאת בקומה העליונה, בחלקו הדרומי של הבניין. בדירתה קיימת מרפסת שמש גדולה ויש לה חנייה מקורה. האוכלוסיה באזור מגוריה של פיירברג היא בעיקר מסורתית ודתית-לאומית. אחד משכניה של פיירברג נמנה עם יריביה הפוליטיים הגדולים ביותר: חבר המועצה שלמה רוזנווסר, שגר בבניין מולה.
רוב הבניינים בשכונה נמוכים, ויש בה בתים צמודי קרקע. גם הבנייה הרוויה באזור אינה גבוהה. בשנים האחרונות עברו חלק מהרחובות הסמוכים לרחוב ההגנה מתיחת פנים מבחינת תשתיות, גינון ונוי.
להערכת המתווך יוסי כהן מסוכנות אנגלו סכסון, רמות המחירים בשכונה עלו בשלוש השנים האחרונות ב-20%-30% - עלייה שמשקפת במידה רבה את הממוצע העירוני בשנים אלה. נכסים שערכם עלה במיוחד בשכונה הם בתים צמודי קרקע שנמכרים כיום ברמות של 1.6-2 מיליון שקל. להערכת אנשי נדל"ן, שווי הדירה של פיירברג הוא 1.45-1.55 מיליון שקל. לדבריהם, העובדה שראש העירייה היא בעלת הבית, אין בה כדי להעלות את ערכו. ביתה של פיירברג עלה לכותרות בסוף דצמבר 2006, כאשר רימון רסס נזרק למרפסת ביתה וגרם נזק לרכוש.

ראשון לציון - מאיר ניצן

כתובת: סגיס יהודה 2, פינת האחד עשר. 1.45-1.35 מיליון שקל
לא רק שראש עיריית ראשון לציון הוא אדם גבוה מהממוצע - גם דירתו היא אחת הגבוהות בעירו. בעשור האחרון מתגורר ניצן בדירת פנטהאוז בת 4 חדרים בקומה ה-12 והאחרונה במגדל מגורים, הניצב בלב שכונת רביבים שבצפון מזרח העיר. לפני כן הוא התגורר במרכז העיר בדירת 3 חדרים. דירתו נחשבת למרווחת, ונהנית מחניה תת-קרקעית הקיימת בבניין.
לפי הערכות אנשי נדל"ן, שווי דירתו הוא 1.35-1.45 מיליון שקל. בדרך כלל נחשבות השכונות במערב ראשון לציון לאיכותיות יותר מהשכונות המזרחיות, אך רביבים נחשבת לאחת מהשכונות הטובות בעיר כולה. רבים מבתי השכונה הם חדשים ונבנו בעשור האחרון. לפני כן היו באזור פרדסים. למעשה, למעט הבניין בו מתגורר ניצן ובניין גבוה נוסף - מרבית בתי השכונה נמוכים, חלקם הגדול קוטג'ים. השכונות שצמודות לרביבים נחשבות לפחות איכותיות, אלא שתוכניות פינוי בינוי המתוכננות באזור עתידות להביא לשדרוגן. למרות גילו המתקדם, 76, רק לפני שנתיים סיים ניצן לשלם את תשלומי המשכנתא.

חולון - מוטי ששון

כתובת: רחוב שנקר 75. 0.8-1 מיליון שקל
>> מוטי ששון גר באותה דירת ארבעה חדרים כבר 24 שנה. למעשה הוא גר בכתובת הזו כמעט כל כל חייו, שכן על הקרקע עליה בנוי הבניין היום, עמד בעבר הבית של הוריו. אביו ואמו של ששון רכשו את הבית כשהיה בן 11, ולפני כ-24 שנה מכרו אותו בעסקת קומבינציה. הבית נהרס לטובת בניית הבניין החדש, וששון עבר לגור בו.
עם זאת, יכול מאוד להיות שבשנה-שנתיים הקרובות יעבור ששון לבית פרטי בשכונת נוה ארזים, שם קנה מגרש לפני כמה שנים. מדובר בשכונת בתים פרטיים, אך לא בשכונת יוקרה.
עד אז, ששון ממשיך להתגורר ברחוב שנקר: רחוב ראשי וסואן למדי בחולון ומול דירתו החזיתית בקומה השנייה עוברים אוטובוסים. מדובר בדירת ארבעה חדרים בשטח של כ-75 מ"ר. לדירה אין מרפסת והיא לא שופצה מעולם, וגם הלובי של הבניין זקוק למתיחת פנים.
עם זאת, הדיירים בבניין נהנים מפריבילגיה ששמורה לשכנים של ראש העירייה: מצלמות אבטחה שמצלמות את הנעשה בבניין 24 שעות ביממה.
מחירי הדירות ברחוב אינם גבוהים. לפי אחד מאנשי הנדל"ן בעיר, מדובר באזור בינוני ואפילו נמוך. לפי הערכות מתווכים בעיר שווה הדירה 0.8-1 מיליון שקל.

גבעתיים - ראובן בן שחר

כתובת: המעיין 22. 1.8-1.9 מיליון דולר
תודו שהייתם רוצים שביתכם יהיה במרחק הליכה מהעבודה. עבור בן שחר - זו המציאות. דירת 4 החדרים בה הוא מתגורר בשכירות זה 7 שנים ברחוב המעיין, נמצאת בטווח הליכה של 5 דקות מבניין העירייה. שטחה של הדירה הוא כ-118 מ"ר, ויש לה מחסן ושתי חניות. הדירה נמצאת בבניין בו מתגוררות 12 משפחות, שנבנה בשנים האחרונות בלב שכונת ארלוזורוב שבמרכז העיר.
מדובר באחת מהשכונות הראשונות של העיר, שעוברת בחודשים האחרונים מתיחת פנים משמעותית. בחלק מהרחובות נבנו מדרכות חדשות, תשתית המים והחשמל שופצה ועמודי תאורה חדשים ננטעו ברחובות רבים בשכונה.
מעבר לפעולות העירייה, נהנית השכונה גם מהתחדשות של בנייני המגורים בה, וזאת הודות לעלייה בערך הקרקעות והבתים בעיר ובשכונה בפרט. יזמי נדל"ן רבים שהבינו את הפוטנציאל של האזור רכשו מגרשים ועליהם בתים ישנים, ובנו במקומם בנייני מגורים. גם הבניין שבו מתגורר בן שחר עבר תהליך דומה, כך שמדובר באחד הבניינים החדשים בשכונה. להערכת איש הנדל"ן קובי פישרמן (המתגורר אף הוא בשכונה), שוויה של הדירה בה מתגורר בן שחר הוא כ-1.8-1.9 מיליון שקל. לבן שחר דירה בבעלותו בשכונת רמב"ם בעיר שאותה הוא משכיר.

רעננה - נחום חופרי

כתובת: יהודה הלוי 7. 2,000 דולר דמי שכירות
ראש העירייה של רעננה הוא השני ברשימת ראשי הערים שמתגורר בשכירות. הוא שוכר בית ברחוב יהודה הלוי מספר 7, ומתווך נדל"ן הפועל ברעננה מעריך כי הוא משלם דמי שכירות של כ-2,000 דולר בחודש.
חופרי נולד בקיבוץ המעפיל בעמק חפר ב-52'. כקצין בחיל האוויר הוא גר בבסיסים של החיל ואל רעננה הגיע ב-93', קצת לפני שחרורו מצה"ל. ב-96' פרש מהצבא בדרגת אלוף משנה ובתפקידו הציבורי הראשון החליף את המנהל המיתולוגי של תיכון אוסטרובסקי, דוד קורנגרין. לאחר מכן ניהל את אגף החינוך בעיר. לאחר שראש העירייה, זאב ביילסקי, הודיע על פרישתו מראשות העיר, נערכו באוגוסט 2005 בחירות שבהן ניצח חופרי.
כשהגיע לרעננה, רכש חופרי מגרש לבניית שני בתים ביחד עם חבר מהצבא ברחוב הפעמונים, אך הבנייה לא הושלמה והוא עבר לגור בשכירות ברחוב הרצל בבית צמוד קרקע בשטח של כ-300 מ"ר בנויים על קרקע של כ-400 מ"ר.
לאחר שהבית בהרצל נמכר לפני כשנה וחצי, עברה המשפחה לביתה הנוכחי ביהודה הלוי. שלא כמו קודמו בתפקיד ביילסקי, שגר בווילה מפוארת בשכונת היוקרה קריית גנים, מסתפק חופרי בקוטג' צנוע יחסית, שמתפרש על פני קרקע של 250 מ"ר ובו כ-200 מ"ר בנוי.

פתח תקוה - איציק אוחיון

כתובת: רחוב מייזנר 14. 2.1-2.5 מיליון שקל
>> ראש עיריית פתח תקוה, איציק אוחיון, עבר לשכונת כפר גנים ג' לפני כארבע שנים. הוא גר בדירת פנטהאוז בת חמישה חדרים בשטח של כ-140 מ"ר בקומה השמינית. לדירה חניה מקורה ומחסן.
שכונת כפר גנים ג' נחשבת לאחת השכונות המבוקשות בפתח תקuוה יחד עם שכונת אם המושבות. בשכונה נבנו בניינים בני 7-8 קומות, ואכלוסה החל לפני כחמש שנים. רחוב מייזר, שבו גר אוחיון, הוא מהרחובות הוותיקים בשכונה ונמצא בקרבה שכונת נוה העוז הוותיקה, שמאופיינת בבתים נמוכי קומה.
איתן זמיר, זכיין אנגלו סכסון בפתח תקוה, מעריך כי הדירה של אוחיון שווה כ-2.1-2.5 מיליון שקל, ולדעתו שוויה עלה מאז רכש אותה אוחיון ב-15%-20%. עם זאת טוען זמיר, כי סימנים ראשונים של המשבר הכלכלי נראים בשכונה ולאחרונה היא סובלת מהאטה בביקושים ואף מירידות מחירים מתונות.
בתחילת שנות האלפיים, כאשר תוכננה השכונה, קידמה אותה העירייה עם הבטחה שזו תהיה שכונה ירוקה. עם זאת, הקמת השכונה עוררה זעם של תושבים שמחו על הריסה של פרדסים לשם הקמתה.
היקפי הבנייה בשכונה גדולים. עד היום נבנו בה כ-2,000 דירות ומתוכננות להיבנות 5,000 דירות נוספות. דירות ארבעה חדרים עולות כ-1.3-1.4 מיליון שקל והאוכלוסיה בה מגיעה ממעמד סוציו אקונומי בינוני עד גבוה.

אילת - מאיר יצחק הלוי

כתובת: פמר 20. 1.1 מיליון שקל
מאיר יצחק הלוי נאמן לביתו. במשך 17 שנה הוא מתגורר באותו בית בשכונת רמות אדום מערב 1. הקוטג' שלו משתרע על פני שטח של 176 מ"ר בנוי וכולל 4 חדרי שינה, סלון וגינה בשטח של כ-80 מ"ר.
לפני כשבע שנים שיפצו יצחק הלוי ורעייתו את הבית בכ-50 אלף שקל. זכיין אנגלו סכסון באילת, אריק הראל, מעריך כי ביתו של יצחק הלוי שווה כ-1.1 מיליון שקל.
ביולי 2006 הושלך רימון רסס במבואת הכניסה לביתו, אך האירוע הסתיים כשאיש מדיירי הבית לא נפגע ולא נגרם נזק לרכוש.
בהמשך קיבל יצחק הלוי איומים על חייו, והשפל הגיע כאשר הושלכה תרנגולת שחוטה לביתו.
שכונת רמות אדום מערב 1 נבנתה באמצע שנות ה-80, והיא נמצאת במרחק של קילומטר וחצי מהים וממרכז העיר אילת. בשכונה יש כ-40 קוטג'ים חד-קומתיים ודו-קומתיים, בהם גרה אוכלוסיה ממעמד סוציו-אקונומי בינוני-גבוה.
מחירי בתים צמודי קרקע בקרבת הים מוערכים ב-500 אלף דולר עד 2 מיליון דולר. בשכונה יש גם בנייה רוויה של בניינים בגובה 3-4 קומות ובהם גרה אוכלוסיה ממעמד בינוני-נמוך, מה שמשפיע על מחיר הבתים צמודי קרקע.
מתחם הקוטג'ים שבו גר הלוי מאופיין באוכלוסיה דתית, שהגיעה לאזור לפני כעשור. בשכונה נבנו בתי כנסת, מוסדות חינוך דתיים ומקוואות. בשנתיים האחרונות עליות המחירים בכל רחבי הארץ הגיעו גם לאילת, ובמתחם הקוטג'ים נרשמה עליית מחירים בשיעור של כ-20%.

רמלה - יואל לביא

כתובת: ציפור גן עדן 11. 1.2-1.5 מיליון שקל
ראש עיריית רמלה, יואל לביא, מתגורר בשכונה האיכותית ביותר ברמלה - נוה דוד. ללביא קוטג' דו משפחתי בן 2 קומות עם עליית גג, מרתף, חניה פרטית ו-4 חדרי שינה. שכנו לקוטג' הוא מזכיר הממשלה, עובד יחזקאל.
לביא, יליד רמלה, מתגורר 13 שנה בקוטג' שנהפך למפורסם - ולא בנסיבות חיוביות. באחד מימי ינואר 2004 נזרקו שני רימוני רסס לביתו של לביא בעת ששהה בבית, וגרמו לנזק ברכוש.
"ברוב הזמן נוכחות של ראש עירייה היא דבר חיובי לשכונה, אבל זה היה מפחיד מאוד", מספרת שכנה המתגוררת מספר בתים מלביא. עם זאת גם היא וגם המתווך ירון גלאי מסוכנות אנגלו סכסון, מסכימים כי מדובר בשכונה איכותית ומבוקשת. לדברי גלאי, "בשכונה מתגוררת אוכלוסיה חזקה וותיקה מאוד ברמלה. מחירי הבתים בה הם 1.2-1.5 מיליון שקל לקוטג' דו-משפחתי שתופס מגרש של 250-300 מ"ר, בדומה לזה של לביא. אחד הסימנים החזקים לכך שהשכונה מבוקשת הוא ההיצע הקטן של הבתים למכירה בשכונה - בשנים האחרונות נמכרו בתים מעטים בשכונה כי תושביה אינם ממהרים לעזוב אותה".

תאריך:  08/11/2008   |   עודכן:  08/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לופוליאנסקי הצנוע וחולדאי היוקרתי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
למה אין קרדיט לעיתון הארץ? ל"ת
אבשלום  |  8/11/08 20:58
 
- כי זה מדה-מרקר ולא מהארץ.... ל"ת
תלמדו לקרוא  |  9/11/08 15:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה אבנרי
בגלל השיריונים והצפיפות הרבה ברשימת מפלגת העבודה, ובעיקר נוכח ההתרסקות הצפויה למפלגה, כנראה שלא יצליחו להבחר לכנסת הבאה כמה מחברי הכנסת שדווקא כן ראויים מבחינת הגינותם האישית    כך תמשיך העבודה להידרדר במדרון הפוליטי בדרכה לאבדון מוחלט בעזרת נבחרים מושחתים שיעלוזו בכנסת הבאה    הערת אזהרה (8)
אייל גולדמן
מישהו מנסה להשניא את ביבי המתיישבים וכל מה שהוא לא שמאל על הציבור הישראלי - כביכול ללא יד מכוונת
רן ברץ
הטענה בדבר "סכנה דמוגרפית", כאילו אי-נסיגת ישראל מיו"ש תאלץ אותה להעניק אזרחות ישראלית לתושביהם הפלשתינים, נובעת מהתעלמות ומאידיאליזציה של עמדת הפלשתינים והעולם
עמוס גורן
בין חופש גדול אחד למשנהו לומדים ילדי ישראל כמעט בכל רגע פנוי שאינו חג או סמוך לחג, שאינו בעת בחירות או בסמוך להן, ושאינו לפני טקס או בעת טקס
אבי גולדרייך
סערה בגרמניה: ראש עיר אוסר על הקהילה היהודית לקיים טקס אזכרה יהודי לליל הבדולח בבית הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il