הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרננדס סיכם לעונה בבית"ר, פערים במו"מ עם סטיבן כהן

הארגנטיני נועד עם טביב, הוחלט להחתימו לעונה עם אופציה לעונה נוספת. ניסו קפילוטו סיכם את תנאיו ויצטרף בבירה ינסו לסגור את עסקת אראל

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  04.07.13 - 20:35
נשאר בבירה. פרננדס (אלן שיבר)
נשאר בבירה. פרננדס (אלן שיבר)

במקביל למה שקורה בהנהלה, בבית"ר ירושלים התהדרו הערב (חמישי) בשחקן רכש נוסף, כאשר הבלם ניסו קפילוטו, שגדל במכבי תל אביב, סיכם את תנאיו לעונה במועדון וינסה להתברג להרכב הראשון. בשלב זה קפילוטו הוא הבלם היחיד, אך ייתכן שגם מתן בראשי ודינו שקוורץ ימשיכו. גם אנדריי פיליאבסקי מועמד להגיע.

ניסיונות השכנוע להשאיר את דריו פרננדס צלחו לבסוף, אחרי שהקשר הארגנטיני דרש חוזה לשנתיים ובית"ר הציעה לו להאריך את שהותו בשנה אחת בלבד. בסופו של שדבר, הוסכם להחתימו בחוזה לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת. טביב ורביבו נפגשו גם עם הקשר היהודי-צרפתי סטיבן כהן, אך עדיין קיימים מולו פערים גם בתום הפגישה.

מי שמתרחק מהקבוצה הוא לאסלו לאנצ'ה. סוכנו של החלוץ ששיחק בתחילת העונה שעברה בקרית שמונה עדכן הבוקר את ראשי בית"ר כי למרות מה שחשבו לאנצ'ה אינו נחשב לשחקן חופשי וקבוצתו ההונגרית וידאוטון דורשת 350 אלף יורו עבור רכישת כרטיסו. בבית"ר ינסו להגיע איתם להסדר כספי על השאלה תמורת 50 אלף יורו, אבל טרם הגישו הצעה רשמית. בכל מקרה, בניגוד לאלי טביב, המאמן אלי כהן לא מתלהב להביאו.

כפי שכבר פורסם כאן באתר, הבעלים החדש של המועדון מהבירה לא מתכוון להיכנס להרפתקאות כספיות גדולות העונה, זאת בשל הכספים הרבים שיצטרך להעביר למען סגירת חלק נכבד מחובות העבר של הקבוצה.

אחרי החתמת דוד רביבו, שאמור להשתכר כ-100 אלף דולר, בקבוצה מנסים לסגור את עסקת גל אראל, שעל מועמדותו פורסם לראשונה כאן באתר. עם זאת, במקרה ויואב כץ ידרוש דמי השבחה גבוהים העסקה לא תצא אל הפועל. בעקבות שיחה בין ג'קי בן זקן לטביב צפויה בית"ר לרדת מעסקת צירופו של הבלם הקונגולזי יא יא פטי. בבית"ר חשבו כי לשחקן אין חוזה באשדוד, אבל בן זקן עדכן את טביב כי אם ירצה בשחקן יצטרך לפנות קודם כל אליו.

טביב שוחח אתמול עם סוכנו של סטפן שפוביץ', שדורש חוזה ארוך טווח, דבר לו הבעלים מסרב. חלוץ אחר שעדיין בתמונה הוא ברק בדש. השוער השני אוהד סיידוף יישאר כנראה בסופו של דבר בית"ר ולא יעבור ליריבה העירונית, הפועל ירושלים, בשל הצעה כספית נמוכה שהוגשה לו. 

דינו שקבורץ הגיש הצעה נגדית להצעה שקיבל והפערים בין הצדדים לא גבוהים. ניסו קפילוטו סיכם לעונה אחת ללא דמי השאלה ממכבי ת"א, אבל טביב דורש שיחתום לשלוש שנים. עם זאת, במועדון מאמינים כי טביב יתגמש. בעלי הפועל ראשון לציון, רביב סיפר, הציע את כרטיסו של השחקן עומר אצילי לטביב תמורת מיליון שקלים, אבל נראה כי הסכום מרתיע את בית"ר. בכל מקרה, פגישה בין הצדדים אמורה להתקיים בהקדם.

לירן עטיה, נציגם של דריו פרננדס וסטיבן כהן, אמור לשבת היום עם טביב כדי למצוא נוסחה להשארתו של הארגנטיני, שכועס על האוהדים שקיללו אותו באימון הפתיחה. השחקן מחזיק בהצעה מהפועל חיפה ויהיה מוכן להישאר בתנאי שאלי טביב או הקבוצה עצמה תוציא הודעת גינוי על מה שאירע באימון הפתיחה כנגדו.

בינתיים, ממשיכים שחקני בית"ר להתאמן בסגל מצומצם כשהאוהדים דורשים לעשות הכל כדי להשאיר את שחקני הבית, קובי מויאל ועמית בן שושן. עם זאת, הסיכוי שהקשר האחורי יישאר הוא קלוש ביותר, כאשר סוכנו כבר מחפש עבורו קבוצה בחו"ל. מול בן שושן וחיים מגרלשווילי עדיין קיימים פערים כספיים.

מנהל בית"ר, מנחם נידם, אמור לצאת היום לברלין על מנת לבחון מקום למחנה אימון. במידה ולא ימצא מקום מתאים, נידם ימריא לפולין.