הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

0:2 לב"ש על פוזנאן. לוי: מתחילים להתחבר

האדומים פתחו את משחקי ההכנה במחנה עם ניצחון נאה, גבאי וטזזו הצעיר הבקיעו. המאמן: "עשינו דברים יפים"

זיו אברג'יל  20.07.13 - 19:56
פתיחה ברגל ימין. שחקני ב"ש (ברני ארדוב, וואלה!)
פתיחה ברגל ימין. שחקני ב"ש (ברני ארדוב, וואלה!)
אחרי שבשתי העונות האחרונות היא נחלצה מירידה לליגה הלאומית במחזורי הסיום, הפועל באר שבע ביצעה הקיץ רכש מאסיבי על מנת שהסיפור לא יחזור על עצמו. הערב (שבת), במבחן הראשון במחנה האימון בפולין, האוהדים האדומים קיבלו סיבה להיות אופטימיים.

באר שבע פגשה את לך פוזנאן, סגנית אלופת פולין, וניצחה אותה 0:2 בעזרת שערים של דובב גבאי (44) ודרור טזזו הצעיר (82), עבורו היה זה שער ראשון בקריירה בקבוצה הבוגרת. שחקני הרכש הבולטים, אליניב ברדה, מאור בוזגלו, קובי דג'אני וטומיסלאב פאיוביץ', פתחו ב-11 של אלישע לוי, בעוד שאביתר אילוז וניקולס פלצ'וק נעדרו בשל פציעות קלות.

"הקבוצה נראית ממשחק למשחק יותר טוב ומתחילה להתחבר. עשינו דברים יפים מאוד בהתקפה והיינו מסוכנים בכל רגע נתון", אמר המאמן אלישע לוי לאתר הרשמי של הפועל ב"ש. טזזו הצעיר, שכאמור כבש את השני, הוסיף: "זו הרגשה נפלאה להבקיע את שער הבכורה בבוגרים. אעבוד קשה כדי להמשיך ולהשתפר, ולהצדיק את הקרדיט שקיבלתי".

בעניין אחר, בהפועל באר שבע צפויים לצרף בתחילת השבוע גם את גל אראל, קשר הפועל חיפה בעונות האחרונות. כידוע, אלישע לוי מחפש קשר אחורי שישחק לצד קובי דג'אני. אם אכן יחתום, אראל יצטרף לחבריו החדשים במחנה האימון בפולין.