X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מטריקס השלימה פרויקט נרחב להקמת תשתית תקשורת ואינטרנט אלחוטי בפארק קרסו למדע
▪  ▪  ▪
לוגו מטריקס [לוגו רשמי]

חטיבת האינטגרציה והתשתיות במטריקס השלימה לאחרונה פרויקט נרחב להקמת תשתית תקשורת ואינטרנט אלחוטי בפארק קרסו למדע בבאר שבע, בהיקף כספי הנאמד בכ-400,000 שקל.
במסגרת הפרויקט, שארך כחודשיים והסתיים לאחרונה, הקימה מטריקס תשתית תקשורת ורשת אלחוטית (ענן תקשורת) המבוססת על מוצרי התקשורת של HP וכוללת מערכת שליטה ובקרה מתקדמת לתקשורת האלחוטית והקווית , בעלת יכולות אבטחה, ניטור, ניהול הרשאות גישה , ניהול הגדרות מתקדמות בהתאם לצורכי הנהלת הפארק. התשתית שהוקמה נועדה לשרת את אלפי המבקרים הצפויים בפארק מדי יום במשך כל השנה ואת צוות העובדים.
הפתרון שהוטמע בפרויקט מבוסס מקצה לקצה על מוצרי התקשורת של HP . הפתרון כולל מערכת מתגים מסדרת 5500 בתצורת IRF בליבה ומתגי 5120 גם כן בתצורת IRF בקצוות. כמו-כן, הוטמע פתרון אלחוט מסדרת מוצרי HP MSM הכולל נקודות גישה(Access Points) ומערכת בקרה (קונטרולר) בעלת ארכיטקטורה משופרת, ביצועים גבוהים ויכולות ניהול מתקדמות. על כל אלה מנצחת מערכת הניהול של HP Networking, המספקת יכולות של בקרה, ניטור וניהול נוח ויעיל של כלל הרשת, הכל בתוכנת ניהול אחת.
פארק קרסו למדע בבאר שבע, הוא פרויקט לאומי, המציג בגאווה את הישגיהם של מדעני ישראל במגוון תחומים ונועד לשמש כמרכז חינוכי, מדעי, חוויתי ותרבותי. הפארק הוקם ונחנך לאחרונה ביוזמת קרן רש"י בשיתוף עיריית באר שבע ומשרד החינוך ובסיוע של משפחת קרסו ומפעל הפיס.
לדברי מאיר בקשי, מנכ"ל פארק קרסו למדע, "הפארק כולל תערוכות ומייצגים אינטראקטביים בתחומי המדע והטכנולוגיה, הפרושים על פני 17 דונם ומהווים חגיגה אמיתית של לימוד והנאה.
הפארק מצוייד במיטב הטכנולוגיות הקיימות היום בשוק, שהפכו את הפארק למילה האחרונה בנושא".
לדברי לירון עזריאל, מנהל מערכות המידע של קרן רש"י ודניס אפשטיין מנהל הרשת והתשתיות של הפארק, "לחלק נרחב מהפעילות נדרשת מערכת תקשורת ואינטרנט בעלת ביצועים גבוהים, זמינות מעולה ויכולות שליטה ובקרה מתקדמות. הבחירה במטריקס לביצוע הפרויקט הייתה בזכות הידע והניסיון הרב שלהם בפרויקטים מורכבים ודינאמיים מסוג זה תוך יכולת לעמוד באפיון והקרטריונים הנוקשים וכן לספק פתרון מקצועי ואיכותי תוך פרק זמן קצר".
לדברי גולן שלום, מנהל אגף תשתיות ותקשורת בחטיבת התשתיות והאינטגרציה במטריקס, "בפארק צפויים לבקר אלפי מבקרים מדי יום, לאורך כל השנה. אתגר זה דרש מאיתנו להטמיע מערכות תקשורת ואינטרנט מתקדמות שיוכלו לתמוך בפעילות השוטפת בצורה מלאה וחווייתית עם SLA גבוה, תוך מתן יכולות בקרה וניטור מתקדמות לצוות הניהול של הפארק. הידע והניסיון שלנו בתחום יחד עם שילוב המוצרים של HP איפשרו לנו להשיג את כל יעדי הפרויקט".
צחי ראובן, מנהל הלקוח של קרן רש"י, בחטיבת התשתיות והאינטגרציה במטריקס, הוסיף ואמר כי "אנו שמחים וגאים על הבחירה בנו לביצוע פרויקט חשוב ולאומי זה, שמעמיד את מדינת ישראל במקום אחד עם מרכזים ומוזיאונים מובילים בעולם ומחזק את מיצובה כאחת המדינות המתקדמות בתחומי הטכנולוגיה והמדע".
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-6,500 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ, Offshore מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה, ופתרונות חומרה מובילים.
הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרויקט IT מקצה לקצה, שירותים על-פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.
עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשיה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, ביטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותיIT ע"פ סקר BDI.
מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2012 הגיע ל-2 מיליארד שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל, STKI מדרגת את מטריקס בראש זו השנה השביעית ו-IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה הרביעית ברציפות.

תאריך:  21/07/2013   |   עודכן:  21/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מטריקס השלימה פרויקט תשתיות בפארק קרסו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמיר בן ארצי
הנהלת החברה צופה הכנסות של מיליוני דולרים בשנה הראשונה לפעילות הסניף
אהובי שוירץ
בכנס "ירחי כלה" שיתקיים השבוע ילבנו רופאים ופוסקי הלכה את הסוגיה המורכבת ויציגו חידושים הלכתיים בנושא
מיכל סדן
התנ"ך שימש מקור השראה לציירים רבים, והוא למעשה הספר המצויר והמפוסל ביותר בעולם    מספר הציורים הנודעים המבוססים על התנ"ך נאמד באלפים    בני דור המדינה גדלו על הספר של ציורי התנ"ך של גוסטב דורה, שהיה בכל בית כמעט
עדי וילדר
יניב כהן
דאסו סיסטמס משיקה את Co-Design to Target: פתרון ייעודי למגזר החלל התעופה והביטחון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il