X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אתר המשפט הרפואי – החיפוש המקצועי של עורכי דין בישראל
▪  ▪  ▪
פורום רשלנות רפואית [LawTip]

במידה ואתם זקוקים לאיש מקצוע כלשהו, רוב הסיכויים שתעזרו בעצתם של חברים או בני משפחה. כאשר מדובר על אינסטלטור או טכנאי מחשבים, מדובר על צעד הגיוני ביותר שכן הם יוכלו להעיד מניסיונם ולספר לכם מי טיפל בבעיה שלהם באופן המקצועי והמסור ביותר, מי העניק להם טיפול גרוע וכו'.
ישנם מקרים בהם תערכו חיפוש יסודי יותר וישנם כאלו שכל שתעשו בהם הוא להקיש את סוג המקצוע בגוגל ותתקשרו לאדם הראשון שיופיע בראש רשימת תוצאות החיפוש. כאשר מדובר על מנעולן או איש טכני אחר, הסיכון שאתם לוקחים הינו קטן יחסית. לעומת זאת, כאשר מדובר בחיפוש עורך דין, כאן אתם חייבים לנהוג במשנה זהירות. בהחלט כדאי שתקבלו חוות דעת, תבדקו את הרקע של איש המקצוע ובסופו של דבר ההחלטה שלכם תתבסס על מחקר מעמיק ואיכותי. איך לעשות את זה נכון? על כך במאמר שלפניכם.
ומה בנוגע לעורך הדין שלכם?
עורך הדין שלכם הוא איש המקצוע שתפקידו לייצג אתכם בהליכים המשפטיים שאתם עתידים לעבור לו תחליטו לתבוע גוף זה או אחר או אדם פרטי לצורך העניין. כשמדובר על תיקים שעוסקים בתחום המורכב של רשלנות רפואית, ישנה חשיבות עליונה וקריטית במיוחד לבחירה מושכלת באיש המקצוע שלכם. תיקים של רשלנות רפואית הם תיקים מורכבים כיוון שבמידה והנתבע יימצא אשם, יהיה עליו שלם סכומי כסף גדולים. בנוסף, מדובר על פגיעה בשמו הטוב. אי לכך, במקרים כאלו הנתבעים עושים כל שביכולתם על-מנת למזער את הנזק. בתיקים שנסובים סביב רשלנות רפואית התביעה משתמשת לא אחת בצוות חוקרים, ברופאים מומחים מטעמה ובוועדות רפואיות שכל תפקידן להוכיח כי הנזק שנגרם לתובעים קטן משהם טוענים שנגרם להם וכן שאין קשר בין הנזק שנגרם כביכול לטיפול שקיבלו.
רק עורך דין מומחה שעוסק בתחום התביעות שאתם מעוניינים להגיש יכול לשרת אתכם נאמנה ולהביא לסיום התיק כשידכם על העליונה. אי לכך, הקפידו לבחור רק עורך דין שעוסק באופן ספציפי בתיקים הדומים לשלכם. במידה ואתם מעוניינים לתבוע רופא שביצע באפכם ניתוח קוסמטי שכשל והותיר אתכם מצולקים ופגועים, אל תפנו לעורך דין שמתמחה בטיפול בתביעות בגין התרשלות בהיריון ובמידה ויקיריכם מצאו את מותם על שולחן המנתחים, אל תפנו לעורך דין שמתמחה באופן כללי ברשלנות רפואית אלא לעורך דין שמתמחה בתביעות נגד רופאים מנתחים.
היכן להתחיל לחפש?
ב - LawTip אתר המשפט הרפואי תמצאו את כל המידע לו אתם זקוקים על-מנת למצוא את איש המקצוע שייצג אתכם במהלך המשפט. לפני שתתחילו את החיפושים אתם מוזמנים לקרוא באתר מאמרים רבים בתחום, לעיין בפסקי דין שנכתבו בנושא ולהרגיש את הדופק באופן כללי. תוכלו לקרוא על מקרים דומים לשלכם ולהיכנס לעניינים. כמו-כן באתר תבינו פחות או יותר מה נדרש מכם במקרה הספציפי שלכם, אילו מסמכים עליכם לאסוף ואיזה מידע עליכם להביא כאשר אתם פונים לפגישת ייעוץ. במידה ואתם מעוניינים לברר פרטים ספציפיים, תוכלו להעלות שאלות לפורום המומחים באתר ובנוסף יוצגו לכם רשימות של עורכי דין מומחים בתחום המשפט הרפואי.
כל עורכי הדין באתר הם עורכי דין שמתמחים באופן ספציפי בתיקים מתחום המשפט הרפואי בדגש על רשלנות רפואית. אתם מוזמנים לעיין בקורות החיים שלהם, לקרוא על הצלחותיהם ועל ניסיונם ועל תחומי ההתמחות שלהם וכך לבחור בצורה מושכלת וחכמה את איש המקצוע שלכם. בנוסף אתם מוזמנים אפילו לפנות אליהם באופן אישי לצורך קבלת ייעוץ ראשוני ללא כל עלות וללא התחייבות מצדכם. למעשה אתם יכולים לקבל בצורה כזו מספר חוות דעת ולהחליט בסופו של דבר האם יש לכם עילה לתביעה, האם אתם מעוניינים להתחיל את התהליך הארוך עד לקבלת הפיצויים וכמובן לבחור באדם המתאים ביותר למקרה הספציפי שלכם.
ידע זה כוח
מאחר שמשפטים בתחום של רשלנות רפואית עשויים להתנהל במשך מספר שנים עד לפסק הדין, חשוב להגיע אליהם מוכנים. למעשה חשוב להגיע כמה שיותר מוכנים כבר לפגישת הייעוץ. האתר LawTip הוקם על-ידי אנשי מקצוע כשירות לציבור הרחב. אף אחד לא נולד עם הידע המשפטי הדרוש על-מנת להחליט מי הוא איש המקצוע הראוי ביותר לייצגו. עם זאת, בעזרת המידע הרב באתר אנחנו בטוחים שתוכלו להחליט את ההחלטה החכמה והנבונה ביותר. האתר בנוי בצורה כזו שהמידע נגיש והגלישה ידידותית ונוחה למשתמש. זה הזמן לעשות את הצעד הראשון בדרך לכספי הפיצויים המגיעים לכם על-פי חוק.

תאריך:  28/08/2013   |   עודכן:  28/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
חוקרים מצאו שגברים סוכרתיים עם סרטן הערמונית חיו יותר כשטופלו במטפורמין, מדווח ד"ר דיוויד ב. סמאדי, מנתח ניתוחי ערמונית רובוטיים מוביל
יניב כהן
מיכל סדן
האמנים המשתתפים: דרורה אבישר, דורון אדר, ענת בלקינד, אורנה בן שושן, אתי פ. בשביץ, בתיה גזית, ריקה יעקובוביץ, אתי לב, ויטוריו לוקמיש, נילי ללום, תמנע מוסט, איתן מרקס, עירית עשת-מור, סיגל קרומר, עדנה רומם, שושי רימר, מיכל שטרית
עדי וילדר
יניב כהן
דאסו סיסטמס רוכשת את SFE– מובילה בתחום אופטימיזציה ואוטומציה בתכנון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il