X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גם דליה דורנר חשפה את הונה: פנסיה כקצינה בצה"ל וכשופטת לשעבר ב-35 אלף שקל, רכב וולבו שנת 2004 ודירת 4 חדרים בשכונת בית הכרם בירושלים המועמד מאיר שטרית סירב לשתף את הציבור בהונו הפרטי
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]
[צילום: פלאש 90]

[צילום: פלאש 90]

[צילום: יח"צ]

המועמד לנשיאות רובי ריבלין חושף את הצהרת ההון שלו: על-פי פרטים שהסכים ריבלין לחשוף, ברשותו דירה בת 4 חדרים שרכש בשנת 1973 בעלות של כ-220 אלף שקל. היום נאמדת הדירה בכ-3 מיליון שקל.
מלבד זאת, על-פי הצהרתו ריבלין אינו מחזיק בנכסי דלא ניידי. תיק ההשקעות שמחזיק ריבלין שווה 300 אלף שקל, בקרן השתלמות, הביטוח ובקופת גמל יש לריבלין עוד 450- אלף שקל, ושוויו של רכבו הפרטי נאמד ב-60 אלף שקלים.
משכורתו כנבחר ציבור עומדת על 25 אלף שקל נטו בחודש ואילו הפנסיה מתקופת כהונתו כשר עומדת על 1,000 שקל בחודש נטו ומלשכת עורכי הדין הפנסיה המשולמת לריבלין היא 600 אלף שקלים נטו. הביטוח הלאומי משלם לריבלין בן ה-75 קצבת זקנה של כ-2,500 שקלים בחודש.
ריבלין, שהסכים לחשוף את הונו, אמר כי "כל נבחר ציבור צריך לעמוד בפני הציבור באופן גלוי ושקוף בנוגע להכנסותיו ורכושו, כדי למנוע לזות שפתיים וספקולציות שונות לגבי עצמאותו וטוהר שיקול דעתו".
מנגד, המועמד מאיר שטרית סירב לשתף את הציבור בהונו הפרטי. "ח"כ מאיר שטרית מגיש מדי שנה הצהרת הון כדין. בשנותיו כשר הוא הגיש דיוויח גם למשרד מבקר המדינה שטרית מתכוון להמשיך ולדווח בפירוט ובגילוי מלא לכל הרשויות המוסמכות בהתאם להוראות החוק", נמסר מלשכתו.
השופטת לשעבר דליה דורנר נעתרה אף היא לבקשה לחשוף את הונה האישי. יועציה מסרו כי כל הכנסותיה של השופטת דורנר מקורן במשכורתה כעובדת שכירה בצבא ובמערכת המשפט. דורנר נהנית מפנסיה כקצינה בצה"ל וכשופטת לשעבר בסכום של 35 אלף שקל, היא מחזיקה ברכב מסוג וולבו מודל שנת 2004 ובדירת 4 חדרים בשכונת בית הכרם בירושלים. הדירה נמצאת בקומה 3, ללא מעלית, בה היא מתגוררת מאז שנת 1974.

דליה איציק חושפת: כך קניתי
דירה בת"א ב-4.6 מיליון שקל

סכום רכושה הפרטי של המועמדת לנשיאות המדינה דליה איציק עומד על 6.7 מיליון שקל - כך עולה מהצהרת ההון שמפרסמת איציק הערב (א'). מהנתונים שמסרה איציק עולה כי בבעלותה 3 דירות: דירה שנקנתה ב-1992 ב-683 אלף שקל ברחוב קדיש לוז בירושלים, דירת מגורים בגן העיר בתל אביב שבעבורה שולם בשנת 2013 סכום של 4.5 מיליון שקל, ודירה נוספת ברחוב כרמון בירושלים שנקנתה בשנת 2008 בסכום של 925 אלף שקל.
על-פי דיווחיה, תכולת ביתה של איציק נאמד בשווי 238,300 שקל, תכשיטים בשווי כ-161 אלף שקל, דברי ערך, שטיחים ותמונות בשווי 45 אלף שקל. סך כל תכולת הבתים נאמד ב-444 אלף שקל.
איציק מחזיקה שני חשבונות בנק: בבנק לאומי, בו עומד חשבון העו"ש שלה על כ-13 אלף שקל, ובבנק יהב בירושלים סכום של כ-30 אלף שקל בחשבון העובר ושב. בבנק לאומי למשכנתאות קיימת התחייבות של איציק בסכום של כ-809 אלף שקל, ובחשבון אחר התחייבות של כ-1.161 מיליון שקל. בקרנות, ביטוחים וקרן השתלמות צברה איציק כ-71 אלף שקל.
בבעלותה של המועמדת לנשיאות שני כלי רכב: האחד מסוג יונדאי 2008 ששוויו 64 אלף שקל, והשני מסוג מאזדה שנת 1999 ששוויה כיום 10,000 שקל.
מוקדם יותר היום הסבירה איציק בעמוד הפייסבוק שלה כיצד צברה את הונה: "בעלי ואני חיים עשרות שנים בדירה צנועה בירושלים. בשנת 2009 רכשנו דירת קטנה ב-923 אלף שקל בעיר, מכסף שפדיתי מקרן ההשתלמות בניהול פסגות שלי ושלי בעלי. בשנה שעברה החלטנו למכור אותה, כדי להשתמש בכסף הזה לרכישת דירה בת"א. כדי לבצע את הקנייה, השתמשנו ב-500 אלף שקל שקיבלנו מאביו של בעלי אשר מכר דירה, תיקון בהפרשות פנסיה בגובה 450 אלף שקל, בהלוואה שלקחתי מאחי (כ-750 אלף שקל) ובכל החסכונות של בעלי ושלי (בסביבות מיליון שקל) שחסכנו כל חיינו", כתבה איציק.
המועמדת לנשיאות המשיכה: "לאחר מכן לקחנו מבנק לאומי (סניף רמת גן) משכנתה של 1.9 מיליון, שחלקה יוחזר כאשר נשלים את מכירת הדירה בירושלים (הדירה נמצאת בשלבי מכירה סופיים). כל המסמכים הרלוונטיים יימסרו כמובן במסגרת הצהרת ההון. זהו כל הסיפור. כמו רבים מבני דורי אשר עבדו קשה, הגענו ליציבות כלכלית יחסית. אולם העושר הכספי (לא שיש רע בכך) לא עניין אותי, אלא המשך השליחות הציבורית לאורך עשרות שנים".
איציק כתבה עוד כי היו שייעצו לה לא "להגביר את השיח" בנושא, אבל "אני מאמינה שלהפך - אור השמש הוא אכן המחטא הטוב ביותר. כך נהגתי בכל תפקידיי הציבוריים והממלכתיים, וכך אמשיך לנהוג תמיד. כמי שכיהנה כנשיאת המדינה בפועל אני יודעת היטב כי מי שיבחר השבוע להיכנס לבית הנשיא יהיה חייב לחזק באופן מיידי את אמון הציבור במוסד זה. אם אבחר - כך אעשה".

תאריך:  09/06/2014   |   עודכן:  09/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ריבלין ודורנר פירסמו הצהרות הון, שטרית סירב
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
מאיר שיטרית סירב למסור
הצהרת הון כי:  |  9/06/14 09:02
2
מאיר שיטרית סירב למסור
הצהרת הון כי:  |  9/06/14 09:02
3
נשגב מבינתי כיצד עובד ציבור
כל חייו  |  9/06/14 09:20
4
למה מועמד לנשיא צריך בית בארהב
פקיד השומה  |  9/06/14 09:37
5
כנסת במערומיה המכוערים
צבי שין  |  9/06/14 10:16
6
כל שרינו מליונרים מושחתים
גולנד  |  9/06/14 10:22
7
רק לא דליה איציק !
א.ל. רמת-גן  |  9/06/14 11:35
8
סכומים צנועים מאוד. סביר.
למה להשמיץ סתם?  |  9/06/14 12:30
9
מדיבורים למעשים.
אבנר אביב  |  9/06/14 15:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות נשיא המדינה
עמוס אריכא
פסק זמן נדרש לחשב מחדש את משקל "נבחרינו", ולאפשר לח"כים הזדמנות אחרונה לחזור לשפיות
איתמר לוין
לא הסבירה האם כוונתה בין היתר לפרסום הצהרות הון בידי המועמדים    אומרת שיש לה הרהורים בשאלה האם הבחירה צריכה להישאר בידי הכנסת
מרגלית מולנר גויטיין
מזה זמן רב נשמעים בציבור קולות רמים המעדיפים את איש המדע המחונן, חתן פרס נובל, פרופ' דן שכטמן. רחוק מפוליטיקה ותככים, מקובל בכל שכבות העם ובעולם הרחב, איש אשכולות ונשוא פנים
איציק וולף
בתום התייעצות עם היועץ המשפטי של הכנסת החליט יו"ר הכנסת שלא להיענות לבקשות לדחיית מועד הבחירות לנשיאות    "באווירה הקיימת הבחירות תהיינה נטולות כל מימד של חגיגיות ומכובדות"
איציק וולף
ח"כ שני ממפלגת העבודה שמביע תמיכה באיש הליכוד, ראובן ריבלין    "אני חלוק עליו בכל נימי נפשי, אך רובי הוא דמוקרט במובן הכי עמוק של המילה"
רשימות נוספות
הרצוג: ננסה לגבש מועמד של האופוזיציה  /  איציק וולף
בן-אליעזר: פורש מהמרוץ, "בלב כבד"  /  יואב יצחק
בן-אליעזר ייאלץ להסיר מועמדותו  /  יואב יצחק
ישראל זקוקה לוועדת טירקל משודרגת  /  מרק בריל
למה דווקא עכשיו?   /  עו"ד חיים שטנגר
הבחירות לנשיאות   /  ליאורה קוזלובסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il