X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"כשמגיע הזמן לשינוי, קל מאוד למצוא גורמים בארגון שינסו לטרפד ולחסום אותו. צוותים שמחליטים 'ללכת על זה', ולא לתת לאף אחד לעמוד בדרכם, מצליחים למצוא דרכים לבצע את השינוי בכל זאת", כך אמר אנדי ג'סי – סגן נשיא בכיר ב-AWS, בכנס הענן השנתי של אמזון
▪  ▪  ▪
Amazon [צילום: AP]

"ההבדל בין ארגונים שעברו לענן ובין אלה שרק מדברים על זה, הוא אנושי – לא טכנולוגי. ארגונים שבאמת רוצים להתקדם, מוצאים דרך לעשות זאת", כך אמר אנדי ג'סי, סגן נשיא בכיר ב-AWS (ר"ת Amazon Web Services) – קבוצת שירותי מיחשוב הענן של ענקית האינטרנט אמזון (Amazon). לדבריו, "הענן הוא כבר מזמן לא רק העתיד, אלא הווה סטנדרטי לחלוטין. ארגונים שרוצים לבצע יישור קו טכנולוגי, פשוט עושים את זה – לא רק מדברים על זה".
ג'סי אמר את הדברים במפגש עיתונאים מצומצם שנערך אמש (ד', 12.11.14) במסגרת AWS re:Invent 2014, כנס שירותי הענן של אמזון, שמתקיים השבוע זו השנה השלישית ברציפות בלאס וגאס. "כשמגיע הזמן לשינוי – ואין ספק שהמעבר לענן הוא אחד השינויים הדרמטיים של דורנו – קל מאוד למצוא גורמים בארגון שינסו לטרפד ולחסום אותו", המשיך ג'סי בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים בנושא. "עם זאת, צוותים שמחליטים 'ללכת על זה', ולא לתת לאף אחד לעמוד בדרכם, מצליחים למצוא דרכים לבצע את השינוי בכל זאת, למרות אותם גורמים בארגון שהיו מעדיפים להשאיר את הדברים כמו שהם. אותם צוותים הם אלה שמובילים את הארגון להצלחה ומפרידים אותו מארגונים שרק מדברים, אבל לא ממש עושים".
"שינוי הוא אף פעם לא מהלך קל", הסביר ג'סי. "ארגונים, כמו גם האנשים שעובדים בהם, צריכים להתאים את עצמם לשינוי – בין מדובר בהתאמה מחשבתית, עסקית, כלכלית וכו'. ההתאמות הללו עלולות לקחת לפעמים שנים, בעיקר בארגונים כבדים ואיטיים יותר. לכן, למרות שהשיח הארגוני סביב הענן חי ובועט, לאותם ארגונים ייקח הרבה יותר זמן לעבור לענן בהשוואה לארגונים זריזים ומודרניים יותר. לכן, כאמור, העיכוב של ארגונים במעבר לענן הוא בעיקר אנושי – לא טכנולוגי. זה לא שהארגונים הללו בחנו את הטכנולוגיה והחליטו שהיא לא מתאימה להם, זה פשוט שהם צריכים יותר זמן מאחרים כדי לעכל ולהפנים את גדול השינוי".
ג'סי בן ה-46 הצטרף לאמזון ב-2002, שנה לפני שהשיקה החברה את שירותי הרשת שלה. ב-2003 הצטרף לצוות AWS והוא משמש כסגן נשיא בכיר האחראי על AWS מאז 2005. מוקדם יותר אתמול פתח ג'סי את המליאה המרכזית של הכנס והכריז על שלושה שירותים חדשים שתציע אמזון במסגרת AWS בתקופה הקרובה: מנוע דטה-בייס חזק, מהיר וזול יותר בשם אורורה (Amazon Aurora); היצע של שירותי אבטחה ותאימות לתקנים ולרגולציה בשם AWS Config, המיועדים לארגוני אנטרפרייז; ושירות ALM (ר"ת Application Lifecycle Managment) בשם CodeDeploy.
הוא פירט על ההצלחה של AWS, וציין כי אמזון משרתת יותר ממיליון לקוחות AWS פעילים מדי חודש. לדבריו, היקף שירותי האחסון שמספקת החברה, Amazon S3, גדל ב-137% בשנה, ואילו שירותי מיחשוב הענן EC2 צומחים ב-99% מדי שנה. "אנחנו משרתים היום את כמה מחברות האינטרנט הגדולות בעולם, ביניהן AirBnB, נטפליקס (Netflix), ספוטיפיי (Spotify) ועוד רבים וגדולים. יש לנו היום לקוחות ענק מכל המגזרים: פיננסי, ציבורי, ממשלתי, צבאי ועוד – והמגמה הזו רק הולכת ומתפשטת".
לדבריו, "עוד ועוד ארגוני אנטרפרייז מעבירים שירותים ל-AWS. עבור חלקם מדובר בסביבת בדיקות ופיתוח, אחרים משתמשים בשירותי הענן שלנו כדי להריץ מערכות ארגוניות קריטיות, כמו סאפ (SAP) ואורקל (Oracle) ויש מי שפשוט בחרו ב-AWS כסביבת האינטרנט שלהם. יונילוור (Unilever), למשל, העבירו יותר מ-1,700 אתרי אינטרנט אלינו. אלה סדרי הגודל שעליהם אנחנו מדברים".
הוא הדגיש לסיכום, כי למרות שאמזון השקיעה רבות בסיוע לארגוני אנטרפרייז במעבר לענן, הדבר לא נעשה על חשבון חברות הסטארט-אפ, שהשתמשו ב-AWS מיום הקמתה. "אנחנו נרגשים מאוד מהיקף החדשנות העצום שנבנה על בסיס AWS. אנחנו רוצים לאפשר לאנשים לפתח את אפליקציות העתיד מתוך חדרי המעונות באוניברסיטה או מהגראז' בבית – ולתת להם את היכולת לגדול ולהתרחב בלחיצת כפתור. חברות שקמות היום כבר לא חושבות על בניית דאטה-סנטר, אלא על חדשנות וקדמה. אנחנו שמחים, גאים ונרגשים לספק את הפלטפורמה שמאפשרת להם לעשות זאת".

פורסם במקור: אנשים ומחשבים (13.11.14)
הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית.
תאריך:  13/11/2014   |   עודכן:  13/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמזון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סגן נשיא אמזון: הענן - כבר מזמן לא רק העתיד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חן מענית
ראש החטיבה העסקית בבינלאומי: "את יודעת מי התקשר אלי כדי לאשר אשראי לשטרום? נוחי דנקנר"    שטרום לבכירה בבנק הבינלאומי: "יש לי עסקה גדולה מאוד, צריך שתשחררי לי 15 מיליון שקל"; זעפרני: "וואי, וואי, וואי, לא נראה לי. לא אוכל לחיות עם זה"
מירב ארד
כך עולה מסקר שערכה רשת מלונות הילטון העולמית    10% מהאמריקנים הודו כי הם נותנים כמתנה את דברי הטואלטיקה שנטלו מחדר המלון
עופר וולפסון
סקר פירמת רו"ח BDO זיו האפט דירג את נגידת בנק ישראל קרנית פלוג כאשת השנה בכלכלה הישראלית    שר האוצר יאיר לפיד הגיע רק למקום השני    9% בלבד סברו כי הפטור ממע"מ לרוכשי דירה ראשונה יוזיל את המחירים
עופר וולפסון
הכנסות החברה ברבעון השלישי עמדו על 226 מיליון דולר    ההפסד הנקי על בסיס GAAP - 19 מיליון דולר, שיפור משמעותי בהשוואה להפסד של 32 מיליון דולר
איתמר לוין
טוענת שקיים פער רחב בין הרטוריקה בה נקט שגיא לתיאור חומר מעשיו של ראש עיריית בת ים לשעבר לבין העונש שהטיל עליו - שישה חודשי עבודות שירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il