X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
‎‎משקיע ישראלי ששמו עדיין חסוי, המיוצג בידי עו"ד רם כספי, חתם על זיכרון דברים להשקעה בערוץ ‏‎‎‏ על-פי ההסכם, המשקיע ייכנס רק אם ערוץ 10 יעבור לרישיון, ורף ההשקעה יירד למינימום של 110 מיליון שקל בשנה
▪  ▪  ▪
רם כספי [צילום: גדעון מרקוביץ]

מתקרב משקיע לערוץ 10: ל"גלובס" נודע כי מוקדם יותר היום (ג') נחתם זיכרון דברים בין ערוץ 10 ובין משקיע ישראלי המיוצג בידי עו"ד רם כספי.
על-פי ההסכם, שנחתם לפי שעה בראשי-פרקים בלבד, המשקיע ייכנס לערוץ 10 אך ורק במקרה שהשוק יוסדר, כך שערוץ 10 יעבור לרישיון, ורף ההשקעה המתחייב בערוצים בטלוויזיה המסחרית יירד למינימום של 110 מיליון שקל בשנה.‏
עוד נודע כי בהמשך, אם המגיעים יבשילו לכדי חוזה סופי, ישקיע האיש קרוב ל-150 מיליון שקל בערוץ 10, וכך יציל אותו.
‏‏ערוץ 10 מצוי כרגע במצב חוקי שברירי, בשל העובדה שזיכיונו יסתיים בסוף השנה הנוכחית, והוא אינו עומד בדרישות החוק לקבלת רישיון שידור. לדברי יו"ר מועצת הרשות השנייה, אווה מדז'יבוז', אם ערוץ 10 ישיג משקיע, היא תמליץ למועצה להגיע איתו להסדר שיבטיח מעבר לרישיון, וזאת למרות שהערוץ לא שילם עד כה את חובותיו לרשות השנייה.
בחודשים האחרונים התנהלו המגעים להכנסת משקיע בשני ערוצים מרכזיים: האחד מול המשקיעה ההולנדית נינה סטורמס, אשר ביקשה להפוך את הערוץ לברודקאסט רחב השקעה ותחרותי בדומה לערוץ 2; ובמקביל מול אותו משקיע ישראלי ששמו עדיין נותר חסוי, אשר דבק באסטרטגיה שהתווה מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי, ולפיה ערוץ 10 יהווה ערוץ אלטרנטיבי לערוץ 2 וישדר בעיקר תוכני דעת, תחקיר ואיכות.
משעצר ראש הממשלה בנימין נתניהו את הליך אישורו של החוק לפיצול ערוץ 2, הקפיאה סטורמס את המגיעים מול הערוץ.
ערוץ 10 מסיים את הרבעון האחרון באיזון תפעולי אך במצב תזרימי לחוץ. זאת לאחר שמנכ"ל הערוץ הוביל תוכנית קיצוצים מסיבית שמטרתה הייתה לקצץ 20% מהוצאות החברה. במסגרת זו נמכר כל צי הרכב של החברה, ומשכורות העובדים ספגו קיצוץ הדרגתי, כאשר הטאלנטים הבכירים נפרדו משיעור של 45%-50% משכרם.
עם זאת, ערוץ 10 אינו מפיק בחודשים האחרונים כל הפקות לשנים הקרובות, ועדיין חייב עשרות מיליוני שקלים של דמי זיכיון לרשות השנייה.
לאורך כל התקופה האחרונה הקפידו בערוץ 10, למרות המשבר, לשדר אופטימיות, מתוך הנחה שבשנה הבאה ימשיך הערוץ להתקיים בזכות סדר חדש שיונהג בטלוויזיה המסחרית בישראל. בערוץ הסתמכו על הבטחות השר גלעד ארדן, שביקש לפצל את ערוץ 2 ובמקביל לערוך רפורמה שתגדיל את התחרות בטלוויזיה המסחרית ותוריד את רף ההשקעה המתבקש לגוף המבקש לשדר ברישיון בישראל.
כעת, למרות הערר שהגיש נתניהו, מקווים בערוץ 10 כי בזכות המשקיע תתאפשר העברתם לרישיון עם רף השקעה נמוך יחסית, וערוץ 2 ימשיך לשדר בזיכיון באותם תנאים שבהם השוק פועל היום.
‏‏בערוץ 10 ועו"ד רם כספי סירבו להגיב לדברים. ‏‎‎‏

תאריך:  02/12/2014   |   עודכן:  02/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גלגל הצלה לערוץ 10? משקיע יזרים 150 מלש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ערוץ 13 - המשבר
יצחק דנון
דן רון טוען שפוטר מיידית וללא שימוע, לאחר שסירב להסכים לקיצוץ שכרו ב-40% ולוויתור על חלק מזכויותיו בשל מצבו הקשה של הערוץ
יצחק דנון
חברות צרפתיות טוענות שהערוץ חייב להן מיליון שקל תמורת זכויות שידור של משחקי כדורגל של הנבחרת ושל מכבי חיפה משנת 2011, אך כלל אינו משיב לפניותיהן
לי-אור אברבך
מצבו התזרימי של ערוץ 10 חמור, ובתוך 3 חודשים ייגמר הכסף בקופתו המדולדלת; הרייטינג נמוך מהצפוי, אין משקיע וגם אין סיכוי לקבל רישיון בסוף השנה    "גלובס" מנתח: לאן בדיוק הולך ערוץ 10, ומה צריך לעשות עכשיו?
לי-אור אברבך
מועד הפרישה טרם נקבע    "כלבוטק" תמשיך להיות משודרת בערוץ 10    המועמדים להחליף את גינת: דן רון, סמנכ"ל הסחר; ויואב הלדמן, המשנה למנכ"ל    גינת: "אני אוהב את הערוץ ואוהב את אנשיו ומאחל להם הצלחה"
עידן יוסף
מועצת הרשות השנייה החליטה לתת שהות לערוץ 10 למיצוי הליכים למציאת משקיע    טרם הוצג מבנה בעלות יציב ויכולת כספית וכלכלית של בעלי עניין בחברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il