X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
החברה תשיק בתחילת 2016 את הפלטפורמה הארגונית שלה, Facebook at Work, שתאפשר לעובדים לתקשר בינם לבין עצמם ולחלוק פיד משותף האם היא תכבוש את מקומן של לינקדאין ו-Yammer?
▪  ▪  ▪
פייסבוק - זה טוב לארגונים? [צילום: AP]

בתחילת השנה הבאה תשיק פייסבוק (Facebook) רשמית את הפלטפורמה העסקית שלה, Facebook at Work - כך חשפה החברה. מדובר ברשת קשרים תוך ארגונית, שמייצרת גם פיד חדשות משותף לעובדים.
גרסת בטה חינמית של Facebook at Work נבחנת מזה שנה על-ידי כמה מאות חברות. פייסבוק תשיק את השירות למחשבים אישיים ולמכשירים ניידים והאפליקציה תתפקד באופן דומה מאוד לאפליקציית פייסבוק המוכרת, לבד מן העובדה שפוסטים, הודעות או כל תוכן אחר ייחשף רק למשתמשים שיש להם חשבונות של מקום העבודה.
דובר מטעם פייסבוק ציין כי "יותר מ-300 חברות מהוות חלק מהפיילוט, בהן הייניקן (Heineken)".
ג'וליאן קודורניו, ראש חטיבת שותפויות ו-Facebook at Work בחברה, אמר שהגרסה העסקית של הרשת החברתית היא בעצם הסטארט-אפ הראשון בתוך פייסבוק.
שתיים מהחברות שבוחנות את האפליקציה העסקית של פייסבוק אף הודיעו רשמית שהן מאמצות את הפלטפורמה בתוך הארגון. מדובר ברויאל בנק אוף סקוטלנד (Royal Bank Of Scotland) ובקלאב מד (Club Med), שציינה כי היא צפויה לשמש 13 אלף מועסקים שלה ברחבי העולם, למען שיתוף מידע ואפילו בכלי מוטמע של תרגום, כדי לאפשר תקשורת בין עובדים במדינות שונות.
"פייסבוק בעצם מתכננת מוצר שהוא One stop shop לכל הצרכים של תקשורת ושיתוף פעולה ומבחינה תיאורטית, הוא יכול להחליף את השימוש באי-מייל, בתוכנות הודעות, בניוזלטרים ועוד", ציין דובר החברה.
אם פייסבוק תצליח להחדיר את הכלי העסקי, יכול השירות הזה להציב איום גדול על רשתות חברתיות ממוקדות עסקים, כמו לינקדאין (LinkedIn) או Yammer של מיקרוסופט (Microsoft).
השירות עצמו יהיה חינמי, אבל פייסבוק מתכננת לגבות תשלום על שירותי פרימיום, כמו יכולות אנליטיקה, כלי אבטחה והצפנה, ותמיכה או שילוב באפליקציות מצד שלישי.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים
תאריך:  14/12/2015   |   עודכן:  14/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקרוב: הבוס יבקש שתשתמש בפייסבוק בעבודה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
משרד התקשורת הטיל עיצום כספי על חברת פלאפון לנוכח פעילות המנוגדת לרישיון מול מנויים שטענו כי נגבה מהם יותר מדי כסף    "כתוצאה מההפרה, נמנעה מהמנוי שקיפות המאפשרת לו לכלכל צעדיו ולשקול להפסיק את השירותים, והוא המשיך להיות מחויב בגינם"
איציק וולף
יצחק ואילנה חנין מקרית עקרון נעצרו בשבוע שעבר בחשד להלבנת כספים בעשרות מיליונים תמורת חשבוניות פיקטיביות    סייעו לחשודים המרכזיים בפרשת הלבנת הון של יצואני זהב
יואב יצחק
ועדת האיתור תחל ביום חמישי סבב של שלושה דיונים (חמישי, ראשון ושלישי) במגמה להכריע עד יום שלישי הבא (22.12.15): מי יהיו המומלצים שיוצגו בפני הממשלה    נדחו ההתנגדויות נגד מנדלבליט, לאחר שמסר תשובות שהניחו דעתם של חברי הוועדה
אלעזר לוין
יו"ר פוסון נמצא במשטרת שנגחאי    ראשי פוסון מנסים להרגיע את הרוחות    ממשלת סין שומרת על שתיקה ולא הגיבה לפנית רויטרס    לחברה נכסים פיננסיים ב-9.3 מיליארד דולר
חן מענית
"גלובס" נודע, כי רות עופר העידה היום בדלתיים סגורות במסגרת תביעה שמנהלת נגדה חברת "לפידות מחפשי נפט", שבבעלות יעקב לוקסנבורג בסך כ-17.5 מיליון שקל    נחשפת עדות מרגלית תשבי, ששימשה כעוזרת של איל ההון המנוח ושל רעייתו רות עופר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il