X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אירוע ההשקה של אפל:

נחשף מכשיר הדגל החדש

מכשיר הדגל בסדרת האייפון יציג שורת חידושים בנוסף, נחשפו דגמי האייפון 8 והאייפון 8 פלוס הוצג הדור ה-3 של ה-Apple Watch וסטרימר אפל TV בגרסת 4K
▪  ▪  ▪
[צילום: מרסיו חוזה סנצ'ז, AP]

מנכ"ל אפל, טים קוק, עלה הערב (ג') בשעה 20:00 (שעון ישראל) בדיוק על הבמה בתיאטרון סטיב ג'ובס. קוק בירך את העיתונאים שהגיעו לסקר את האירוע לראשונה באולם זה. לאחר מכן סיפר קוק שהחברה תעבור למשרדיה המיוחדים בקופרטינו בהמשך השנה.
המשרדים הענקיים המעוצבים בצורה עגולה המזכירה חללית, כוללים את התיאטרון בו התקיים היום האירוע. המתחם יכלול אזור מבקרים שיציע אפשרות להתנסות בטכנולוגיית מציאות מדומה. בנוסף, תהיה גם חנות אפל סטור מרשימה, עבור המבקרים שגם ירצו לרכוש את מוצרי אפל. עוד אפשר יהיה למצוא במתחם אזור להופעות ואזור בו מבקרים יוכלו לשבת ולהתנסות במקבוקים והאייפדים בנוחות.
לאחר שעה של נאומים, קוק הציג על הבמה את מכשירי האייפון החדשים: אייפון 8 ואייפון 8 פלוס. המכשירים עמידים למים וכוללים מסך בטכנולוגיה True Tone, רמקולים סטריאופוניים חזקים יותר מהדגם הקודם. מעבד חדש בשם A11 Bionic עם 6 ליבות. המכשירים עשויים מזכוכית מחוזקת ממתכת. המצלמה באייפון 8 פלוס כוללת שני חיישנים לרוחב ולא לאורך (בשונה ממה שציפו) עם 12 מגה פיקסל ומפתח צמצם של f1.8 ו-f2.8. בנוסף יש גם מייצב תמונה אופטי.
בתחום הווידאו, המכשיר כולל מקודד חדש, המזהה מה מופיע בתמונה ומאפשר בצילום 4K עם 60 פריימים תמונה חלקה וחדשה. ויש גם צילום וידאו בהילוך איטי ב-240 פריימים לשנייה ב-Full HD. חידוש משמעותי באייפון בעקבות השימוש בגב זכוכית הוא טעינה אלחוטית. אפל הציגה מקומות טעינה אלחוטית בבתי קפה, בשדות תעופה וברכבים. אפל משתמשת בטכנולוגיית טעינה אלחוטית מסוג Qi שכבר פועלת במכשירים של סמסונג ו-LG. המחירים מ-700 דולר לאייפון 8 ומ-800 דולר לאייפון 8 פלוס מ-22 לספטמבר.
אייפון X: כפתור הבית בוטל, זיהוי הפנים יחליף את טביעת האצבע
לבסוף, הושק מכשיר האייפון X:הדגם החדש מגיע עם מסך בגודל 5.8 אינץ' עם שוליים דקיקים מאוד. המכשיר תומך בצפייה בטכנולוגיית HDR. המכשיר עשוי זכוכית. באפל רוצים לספק חוויה נקייה יותר במכשיר, למשל, נגיעה קלה במסך בשביל שהצג יתעורר. אין גם כפתור בית, בגלל שהמסך תופס את כל חזית המכשיר. שרוצים לגשת לעמוד הבית מחליקים את האצבע מתחתית המסך כלפי מעלה. מדובר בשינוי משמעותי בתפעול המכשיר. באותה צורה גם חוזרים לעמוד הבית.
גם שחרור נעילת המכשיר השתנה, כי כפתור הבית שימש למנגנון טביעת האצבע. באייפון X, ישנו מנגנון FaceID לזיהוי הפנים ופתיחת האייפון, המחליף את טביעת האצבע. בחלק העליון של האייפון יש מצלמת אינפרה אדום לשימוש הזה ומספר חיישנים נוספים. באפל אומרים שהמכשיר יזהה את הפנים גם אם נשים/נוריד משקפיים וגם אם נשנה תסרוקת או נגדל זקן. באפל מבטיחים שהם בדקו שאי-אפשר יהיה להשתמש לפתיחת המכשיר עם תמונה של אותו אדם או אפילו מסכה שלו. אפל בדקו את הדבר עם יוצרים הוליוודים. המידע הזה לא עובר לאפל. תכונת ה-FaceID עובדת עם שירות התשלומים אפל Pay וגם עם אפליקציות צד שלישי עבור פתיחה שלהן.
המצלמות באייפון X בנויות לאורך ומגיעות עם חיישני 12 מגה פיקסל, מייצב אופטי בשני החיישנים, פלאש מסוג Quad LED שאמור לספק תאורה רבה יותר. מצלמת הסלפי כוללת מנגנון TrueDepth המאפשרת צילום עם אפקט עומק שדה בו הרקע מטושטש. היה קיים עד עכשיו רק במצלמות האחוריות. יש כאן גם טעינה אלחוטית מסוג Qi. מטען AirPower הוא תענוג למשתמשי אפל שמחזיקים את האוזניות שלה, השעון והאייפונים החדשים - המטען יכול לטעון את שלושתם בו זמנית. המטען האלחוטי יצא לשוק רק בשנה הבאה.
לראשונה: שעון סלולרי
קודם לכן, התייחס קוק לתחום השעונים החכמים, וסיפר שמכירות האפל וואץ' עלו ב-50% לעומת השנה שעברה, כאשר השעון שלהם הוא המצליח בעולם. אחריו רולקס, פוסיל ואומגה.
בשעון החדש של אפל, מספרים שחיישן הדופק הוא אחד הדברים החשובים אצלם במוצר. תכונה חדשה תציג עכשיו גם דופק מנוחה וגם דופק התאוששות. השעון גם יציג מצב בו הדופק עולה בצורה חריגה והאדם לא מבצע פעילות ספורט. הפיצ'ר החדש יעבוד בגרסת מערכת ההפעלה watchOS 4.
אפל וואץ' סדרה 3 החדש יכלול מודול סלולרי שיאפשר לקבל שיחות והודעות מאותו קו ראשי של המשתמש. ניתן לחבר לשעון את האוזניות האלחוטיות של אפל להזרמת שירים מאפל מיוזיק. במקום נאנו סים שתופס מקום, אפל שילבה סים אלקטרוני. השעון החדש הוא באותו גודל של האפל וואץ' סדרה 2. השעון כולל GPS והוא גם עמיד למים. המחיר מ-400 דולר. השעון יצא בארה"ב ומדינות נוספות בגרסת המודול הסלולרי (בינתיים לא בישראל), והוא יהיה זמין החל מ-22 לספטמבר.
כמו-כן הושקה גרסה חדשה לסטרימר של החברה, "אפל TV 4K". בין החידושים: צפייה ברזולוציית 4K ממנה נהנים היום בארץ משתמשי נטפליקס, אמזון פריים וידאו ו-yes. בנוסף, המכשיר תומך ב-HDR, המשפר את טווח הצבעים בסרטים. הסטרימר תומך ב-HDR 10 וגם בדולבי ויז'ן. הסטרימר כולל את מעבד A10X המריץ גם את האייפד פרו ואת מערכת ההפעלה tvOS העדכנית. אפל חתמה על הסכמים עם האולפנים הגדולים להזרמת התוכן שלהם ב-4K באותו מחיר של השכרת סרט HD. גם נטפליקס תתמוך ב-4K באפל TV החדש. המכשיר יימכר החל מה-22 לספטמבר ובמחיר של 180 דולר לנפח אחסון של 32 ג'יגה.
הציפיות גבוהות, אך קיים פוטנציאל לבעיות ייצור
לרגל עונת החגים המתקרבת, הציפיות מהמכשיר גבוהות: כמעט שני שלישים מהמשיבים בסקר שערכה באחרונה RBC Capital Markets ציינו שירכשו את האייפון החדש.
ההשקה של האייפונים החדשים עלולה להיתקל בבעיות ייצור. לדברי מקורות יודעי דבר, בעיות טכניות עלולות לגרום למחסור ממושך באספקת המכשירים. בדרך כלל יש מחסור בהיצע של אייפונים חדשים לאחר השקתם, אך אם יימשך המחסור באייפון החדש אל מעבר לתקופת המכירות הראשוניות, שייחלו ב-22 בספטמבר, עלולים אנליסטים ומשקיעים להנמיך את תחזיות המכירה שלהם לעונת החגים הקריטית. השיבושים, שהתרחבו בשלב מוקדם של תהליך הייצור, גרמו לפיגור של כחודש בלו"ז ייצור האייפון. פוקסקון, קבלנית אפל שמרכיבה אייפונים, מגבירה את הייצור במתחם שלה בז'נגז'ו שבסין. החברה משלמת בונוסים לעובדים שמגייסים עובדים חדשים למפעלה בז'נגז'ו, שבו הועסקו ביוני כ-250 אלף עובדים, לדברי פוקסקון.
האייפון החדש מעורר ציפיות גדולות. המשקיעים - שמהמרים כי המכשיר החדש יאושש את מכירות אפל - שנחלשו לאחרונה, הקפיצו את מניית אפל לשיאים חדשים בחודשים האחרונים.

תאריך:  12/09/2017   |   עודכן:  12/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמזון  סמסונג
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
קרב הירואי בין צבא אתונה לצבא הפרסי
אריאל י' לוין
יו"ר העבודה מאשים את הרשות הפלשתינית וגם את הפוליטיקה הישראלית בהסתה    טוען כי הדרך לשלום היא ביצירת אמון בין מנהיגים ישראלים ופלשתינים
איתמר לוין
נאור, בפסק דין בהרכב מורחב: השימוש במילה "כשר" מוגבל לתעודת כשרות, אך בתי אוכל יכולים להציג מידע שלפיו יחליטו הלקוחות האם לאכול בהם
איציק וולף
חברי הכנסת החרדים הצהירו כי למרות פסיקת בית המשפט העליון שביטל את הארכת הפטור מגיוס לתלמידי הישיבות - ימשיכו תלמידי הישיבות החרדים בלימוד התורה ולא יתגייסו לצה"ל    "שופטי בג"ץ יישאו באחריות אישית למלחמה כוללת נגד הדת היהודית"
איתמר לוין
קובע: התיקון האחרון לחוק, שהתקבל לפני שנתיים, הוא בלתי שוויוני ולכן בלתי חוקתי    קבע שהביטול ייכנס לתוקף בעוד שנה, כדי לאפשר לממשלה את הזמן להתארגן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il