X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
חופשה בוילה בצפון בעיצומו של החורף היא מתכון בטוח לחופשה מהנה וכיפית בחוץ השמיים קודרים, קר וגשום, אבל אתם יכולים להתעלם ממזג-האוויר הסגרירי, כי אתם נהנים מהפינוקים של וילה לאירוח בצפון איכותית ומפנקת
▪  ▪  ▪
חופשה מפנקת [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

וילות נופש בצפון מעניקות לכם ים של פינוקים
אין סוף לפינוקים ולאטרקציות המחכות לכם במסגרת חופשת וילות בצפון. מהרגע שאתם מזמינים וילה בצפון יוקרתית ומפנקת, אתם יכולים להיות רגועים, שהחופשה שלכם תענה על כל הציפיות שלכם, ואפילו יותר. וילות להשכרה בצפון, מהוות היום מוקד משיכה לחלק ניכר מהציבור המעוניין לבלות חופשה איכותית בתנאי אירוח גבוהים. ניתן לשכור וילות לסופי שבוע בצפון במחירים אטרקטיביים בכל עונות השנה, הכוללות מבחר מגוון של אטרקציות, מחוץ ובתוך הווילה.
לכל הוילות נופש המומלצות בצפון כנסו
למה כדאי לשכור וילות נופש בצפון
לרוב, מתחם וילות בצפון מציע למעוניינים בחופשה איכותית, וילות מעוצבות, מאובזרות ויוקרתיות בתנאי אירוח מעולים ובמחירים אטרקטיביים שקשה לסרב להם. וילות זולות בצפון מהוות מוקד חשוב עבור תיירות בצפון, והן לבדן אחריות לאחוז גבוה של מטיילים ונופשים המגיעים מדי שנה לאזור הצפון, במטרה לטייל, לנוח או להתאוורר מהשגרה היומיומית המלחיצה.
עם זאת, מומלץ לעשות סקר שווקים לפני שאתם סוגרים על עסקה עם מתחם וילות מסוים. כדאי לבדוק אילו תנאי אירוח מציעים לכם באתר האירוח, ובכלל, מה מציעה לכם סביבת האתר מבחינת אטרקציות, כגון: טיולים, טיפולי ספא, מתחמי קניות ובילוי ועוד.
בכל מזג-אוויר כדאי להזמין וילות בצפון
גם כאשר בחוץ גשום וקודר או שרב כבד, חופשה בוילה בצפון עשויה להיות מהנה. תנאי האירוח המעולים הממתינים לכם בווילה עצמה, הכוללת מטבח מאובזר, סלון מעוצב ומרוהט, חדר שינה הורים עם מיטה זוגית גדולה, שירותים מאובזרים, חצר גדולה עם בריכת שחייה מחוממת ומקורה, מיזוג-אוויר בקיץ ובחורף, כולל אח לימים הקרים של החורף ועוד שלל פינוקים. אתם יכולים ליהנות משקיעות קסומות בימים בהירים או מפתיתי שלג בימים חורפיים במיוחד ובימים יפים ונעימים, ליהנות מטיולים בסביבת הווילה.
מתי כדאי להזמין חופשה בוילה בצפון
וילות להשכרה בצפון מתאימות לחופשה משפחתית, זוגית, קבוצתית ועוד. בימי הקיץ כדאי להזמין מראש וילה לאירוח בצפון בגלל הביקוש הניכר המתרחש לקראת חופשות הקיץ, כאשר משפחות מכל אזורי הארץ מתכננות לבלות את החופשה השנתית שלהם באזור הצפון. למרות המבחר העצום של וילות זולות בצפון גם בימי הקיץ, לפעמים כדאי להזדרז אם יש אתר שאתם מעוניינים בו במיוחד.

תאריך:  20/12/2017   |   עודכן:  20/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ביגאפפס אינטרקטיב
הגידו ביי למכשירי קשר מיושנים ולסדרנים - תחנות המונית מצטרפות לעידן הדיגיטלי, ומתחילות לפעול על-פי מודל חדש שבו כולם מרוויחים    מה מציעה המערכת שתעזור לתחנות להתמודד בתחרות הקשה בענף המוניות ולרשום צמיחה? הכירו את PickUp, המובילה של המהפכה הטכנולוגית בתחום המוניות
טלי רימון
מיהו ילד שזקוק לחינוך מיוחד? מה הסיבה והאם ניתן להעביר מחינוך מיוחד לחינוך רגיל? מאיזה גיל מזהים שהילד זקוק למסגרת מיוחדת?
אתר ריזורט
אלכס לוי
ראיון עם נשיא הקונגרס היהודי העולמי רונלד לאודר    "גאה בעובדה כי רק 72 שנים לאחר השואה, ניצב העם היהודי חזק מתמיד מול האיומים המתמשכים, הקיומיים והאתגרים הפנימיים המבעיתים    יש לנו בהחלט במה להתגאות"!
צוות חדשות עולם
הפעם הראשונה שמאלץ לשלם סכומי עתק שירוששו אותנו כליל, אפילו אנחנו נבין למה ביטוחים זה דבר כל כך חשוב בחיים שלנו. אז כן, לפעמים זה מעצבן לשלם את התוספת הזו, כשאנו מוציאים סכומי עתק על אוטו, בית וכו'. אבל מה עדיף? שניאלץ לשלם בעצמנו עשרות אלפי שקלים עבור הפגיעה ברכב שהגיח מולנו בתחנת דלק?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il