X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בבקשה שהגיש לביהמ"ש טוען טריביטש, מייסד טיב טעם, כי הוא מתגורר בדירה שכורה, איבד את מקום עבודתו ומתקשה לפרנס את ילדיו
▪  ▪  ▪
רשת טיב טעם [צילום: יח"צ]

איש העסקים קובי טריביטש, מייסד טיב טעם, המצוי בעיצומם של הליכי פשיטת רגל בגין חובות בסך כ-19 מיליון שקל, לא יכול לעמוד בתשלומים החודשיים שהוא נדרש לשלם במסגרת ההליך, בסך 8,000 שקל - כך עולה מבקשה שהגיש טריביטש לאחרונה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, במסגרתה הוא מבקש מבית המשפט להורות על הקטנת התשלומים החודשיים שהושתו עליו לסך של 1,000 שקל בלבד. לטענת טריביטש, הוא מתגורר בדירה שכורה, איבד את מקום עבודתו ומתקשה לפרנס את ילדיו.
בראשית מארס הגיש טריביטש לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה שיכיר בו כפושט רגל, וכן התבקש צו לכינוס נכסיו. בפנייתו לבית המשפט חשף טריביטש כי סך החובות שלו עומד על כ-19 מיליון שקל, לאחר שהפסיד עשרות מיליוני שקלים בהשקעות שכשלו, וכי רשות המיסים אף עיקלה את רכבו מסוג ב.מ.וו.
טריביטש פירט את השתלשלות האירועים שהביאה אותו עד לבקשה להכריז עליו כפושט רגל, ובהם שורה של השקעות בהיקפים מצטברים של עשרות מילוני שקלים שירדו לטמיון והביאו לקריסתו. בין השאר מדובר בהפסד ניכר, לדבריו, ממכירה שביצע בלחץ של טיב טעם, לאחר שמכר בלחץ את החזקותיו ברשת הקמעונאות בגלל חובות וקושי עסקי.
עוד לדבריו, מדובר בהפסדים של כ-6 מיליון שקל שהושקעו בהון עבור חברה ליצוא חקלאי שהקים עם שותף, תמורת 57% מהחברה, כמו גם בגין הלוואות בהיקף של 12.5 מיליון שנטל כדי לקיים את החברה הזו, שלבסוף נסגרה.
אמור לשלם 8,000 שקל בחודש
בית המשפט נעתר לבקשתו של טריביטש והוציא צו כינוס על נכסיו. עוד הורה בית המשפט, כי בשלב זה ישלם טריביטש תשלומים חודשיים לקופת כונס הנכסים הרשמי (הכנ"ר) בגובה של 8,000 שקל.
בבקשה שהגיש לבית המשפט להפחתת גובה התשלומים החודשיים, מציין טריביטש, באמצעות עו"ד איתן ארז, כי "מכיוון שקביעה זו של תשלומים חודשיים נעשית טרם עריכת חקירת יכולת לטריביטש, וטרם הגשת דוחות חודשיים, הרי שנהיר כי עליה לעמוד לתקופה קצרה יחסית' וזאת עד לעריכת חקירת יכולת במשרדי המנהל המיוחד או במשרדי הכנ"ר - חקירה שבאמצעותה ניתן יהיה לאמוד את יכולתו הכלכלית הנוכחית של טריביטש".
טריביטש מתאר את מצבו הכלכלי הקשה, שמצדיק את הפחתת התשלומים, ובין היתר כותב כי הוא בן 55, נשוי וגר בדירה שכורה בתל אביב יחד עם בנו הבגיר החייל ושני ילדיו הקטינים, ו"כעת, חרף הסכם הממון שנחתם בין טריביטש לרעייתו טרם נישואיהם, האישה היא המפרנסת היחידה של המשפחה זה זמן מה".
"מתגוררים בתל אביב בדירה שכורה"
עוד ממשיך עו"ד ארז ומתאר את הוצאותיו החודשיות של טריביטש, שחלקן ממומנות על-ידי משפחה וחברים. "טריביטש ובני משפחתו מתגוררים באותה דירה שכורה ברחוב דב גרונר 28 ברמת-אביב בתל אביב כבר 16 שנים, כאשר דמי השכירות החודשיים עומדים על סך של 15,400 שקל לחודש", נכתב בבקשה, תוך שצוין כי "דמי השכירות שולמו עד ליוני 2018 בסיוע בני-משפחה וחברים. אחזקת הבית (חשבונות) מוערכת בכ-2,800 שקל; מזון לבני המשפחה בסך 6,000 שקל; הלבשה - 1,000 שקל; וחינוך - 3,000 שקל".
גם מצבו התעסוקתי של טריביטש, שנחשב עד לאחרונה כילד הפלא של ענף קמעונאות המזון הישראלי, מתואר כקשה במיוחד: "עד כה עבד טריביטשב בניהול שוק אלנבי-רוטשילד, ללא שכר, כאשר קיבל משכורת מינימלית לצרכי ניכויים כעובד בחברת טלילו החזקות שבבעלותו. תלושי השכר צורפו לבקשה לצו הכינוס. לאחר קריסת שוק אלנבי-רוטשילד איבד טריביטש את מקום עבודתו אשר צפוי היה להכניס לו רווחים, אילולא מעשה התרמית אשר נעשה כנגדו".
לטענת טריביטש, הוא מחפש מקום עבודה שיסייע לו לכלכל את בני משפחתו ואת התלויים בו ושיניב תשלום חודשי מכובד לקופת פשיטת הרגל. "כעת מסתייע טריביטש בסיוע כלכלי מחברים אשר כמובן אין טריביטש יכול לסמוך על כך, ולפיכך הוא משתדל ומתאמץ למצוא עבודה מתאימה", נכתב בבקשה.
בנסיבות אלה, נטען, ברור כי טריביטש אינו יכול לעמוד בתשלום חודשי של 8,000 שקל, לפחות בשלב זה.

גילוי נאות: ליאת רון, בת זוגו של קובי טריביטש, כותבת ב"גלובס"
תאריך:  12/04/2018   |   עודכן:  12/04/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קובי טריביטש פושט הרגל מבקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
שכירות ב15,400₪???!!?
כנניהו המיסר  |  12/04/18 20:14
 
- מה זו צרות העין הזו ?
מסכן  |  15/04/18 01:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
התאחדות המעסיקים של כוח אדם זר בבניין מנסה להביא לביטול המס    המדינה תובעת 100 מיליון שקל מ-11 מעסיקים שלא שילמו את המס    "במקום לדבר ולדבר, אפשר לבטל את המס ולהוזיל דירות בעשרות אלפי שקלים".
אלעזר לוין
חברה בשליטתו תשלם לבנק הולנדי 25,000 דולר בחודש, תמורת מרתף כספות גדול בעיר קטוביץ    פעם הייתה שם מפקדה של הצבא הנאצי
יהודה קונפורטס
הצבתה נועדה לשפר את שיתוף הפעולה בין חילות הים של נאטו בעבר הצטרפו לחיל-הים האמריקני פריגטה דנית ופריגטה נורווגית
אלעזר לוין
5.8 מיליון שקל בממוצע לדירה בתל אביב    אזורים מבוקשים: כיכר המדינה והצפון הישן    8,400 דירות מכל הסוגים עומדת למכירה בעיר
עירית אבישר
מדובר בסכום הנמוך בכ-30% לעומת הסכום שדווח בתחילת המגעים בעקבות עזיבת לקוחות, וסלקציה שעשתה ספרא בתיק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il