X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות עסקיות

MOBILINK-NETWORK, ספקית התקשורת הניידת הגלובלית המובילה, מציגה את MOBILINK-COIN, רשת טלקומוניקציה המבוססת על טכנולוגיית Blockchain. פלטפורמת MOBILINK-COIN תאפשר תקשורת טקסט, דיבור ונתונים לא מוגבלת בתוספת פוטנציאל הכנסות לכל לקוח שרוכש כרטיס MOBILINK-SIM.
טכנולוגיית Blockchain תהווה גורם שינוי משמעותי בענף הטלקומוניקציה ותעניק ללקוחות אפשרויות בחירה שלא עמדו לרשותם עד כה.
MOBILINK-COIN (או MOBL) תביא לביטול כל התשלומים החודשיים על שירותים ניידים על-ידי החלפת כרטיס ה-SIM הסלולרי הנוכחי בכרטיס MOBILINK-SIM. הכנסות מפרסומות שיוצגו בדפדפן, מנוע חיפוש ואפליקציות יסוכמו ויחולקו ברשת, ויעניקו ללקוחות החזר כספי שוטף על הכנסתם הראשונית וגם יפטרו אותם מדמי השירות החודשיים.
מחזיקי MOBILINK-COIN (MOBL) יהיו, באופן פוטנציאלי, חלק מאחד מספקי הסלולר הגדולים ביותר בעולם. MOBILINK-NETWORK מעריכה שיצטרפו אליה משתמשים מיותר מ-50 מדינות וצופה 250 מיליון משתמשים במהלך השנתיים הבאות. מספר זה צפוי לגדול במהירות ליותר מ-600 מיליון משתמשים בתוך 4 שנים, שיעשו שימוש באינטראקציות ישירות ועקיפות לצורך גישה אל יותר מ-170 ספקי טלקומוניקציה ברחבי העולם.
MOBILINK-WALLET המבוזרת שתשתלב עם MOBILINK-NETWORK תאפשר לצרכנים להחליף מטבעות MOBILINK באופן ישיר בכסף BTC ו-ETH, בנוסף ל-50 מטבעות הקריפטו (Crypto-currencies) המובילים. טכנולוגיית החליפין נמצאת בפיתוח ותהיה זמינה למחשבים ולאפליקציות סלולריות.
רוב סולידיום, מנכ"ל MOBILINK-NETWORK, מבסס את MOBILINK-COIN (MOBL) על אית'ריום (Ethereum) ERC20, smart contract וטכנולוגיית Blockchain. לרוב מעל 18 שנות ניסיון בענף הטלקומוניקציה, יישומי קול אינטרנטיים (VoIP) - ספק שירותי נדידה ומשלב מערכות טלקומוניקציה עם תעבורת דיבור ונתונים, סולידיום סבור כי MOBILINK-COIN ניחנה בפוטנציאל צמיחה אקספוננציאלי לצד ענפי הטלקומוניקציה וה-Blockchain.
מבנה המכירות של MOBILINK-COIN: יוצעו בסך-הכל 9 מיליארד (9,000,000,000) מטבעות. מכירת Pre-ICO החלה ב-20 בפברואר 2018; הוצעו 600 מיליון מטבעות עד 36 מיליון דולר ארה"ב עם בונוס של 25%. שלב ה ICO יצא לדרך ב-16 במרס 2018 וייסגר ב-5 במאי 2018; יוצעו עד 2.3 מיליארד מטבעות בערך של 194 מיליון דולר ארה"ב.
מחיר ה-Fiat הרשמי: 0.10 דולר ארה"ב ל-MOBILINK coin. -
Blockchain Technologies הישראלית מנוהלת על-ידי ארז פישלר ומסייעת ל-Mobilink לגייס השקעות עבור Mobilink ומציעה כעת Mobilink Coin למשקיעים במסגרת ה-ICO שיסתיים עד 20 במאי 2018. המשקיעים נהנים מהזדמנות לרכוש מטבעות דיגיטליים ב-10 סנט דולר ארה"ב עד 5 במאי, ואז המטבע יירשם במספר בורסות וערכו צפוי לעלות. אחת הבורסות הגדולות מאירופה אישרה את המסחר במטבע והוא צפוי להתחיל להיסחר בשבועות הקרובים. כמו-כן Blockchain Technologies מקדמת ICO's שונים כגון של ASCOIN, CTRCOIN
אין באפשרותנו לערוב לכך שאי-אילו מההצהרות על מידע צופה פני עתיד הכלול בפרסום זה יתברר כמדויק. תוצאות עתידיות עשויות להיות שונות מהתחזיות של MOBILINK-NETWORK ו-MOBILINK-COIN (MOBL). כל המשקיעים הפוטנציאליים מתבקשים לבצע בעצמם מחקר ובדיקת נאותות לפני שיקבלו החלטות כלשהן לגבי השקעה.

תאריך:  02/05/2018   |   עודכן:  02/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
בלה טלקום העוסקת בתעבורת שיחות VOIP    חברת ATS עוסקת בשיווק ומכירת מוצרים נילווים למכשירים סלולריים
מרטין בוקסדורף
הרבה פעמים אנשים שלא עשו שום דבר רע נתקעים במצב מגוחך שהם שקועים בסיטואציה שהם בכלל לא חלמו עליה ולא דמיינו שהדבר הזה אפשרי. בסך הכל איזה מישהו כתב משהו בגוגל עליהם, ועכשיו כאשר מחפשים את השם שלהם ברשת האינטרנט, מוצאים איזה כתבה שלילית עליהם.
martin buksdorf
חברת הלפ פי סי הייחודית מסוגה בישראל שמצליחה להציע חבילות שירות עבור מחשבים ביתיים ועסקיים, נכנסת לשוק חדש ותציע תמיכה במכשירים סלולריים מרחוק ובהגעה לבית הלקוח. המטרה להגיע לכמה אלפי לקוחות ראשונים במהלך 2017.
סיגל אוברמן
לאור הגידול בביקוש למוצרים עבור התחום המקצועי - בתי קפה, מסעדות והתחום הקמעונאי.
מרטין בוקסדורף
פורטל מקומות מיוחדים לאירועים מציע מגוון של מקומות מיוחדים ומעניינים עבור כל סוג של אירוע, כאשר ההשקה מחדש תמקד את מאמצי האתר בתחום האירועים על הים, כאשר הדגש יהיה על מקומות מיוחדים שלא ניתן למצוא בפורטלים אחרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il