X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יעל פרי, מסייעת לגנב [צילום: יוסי זליגר]
דיטר נויפרט, גנב
יעל פרי ממשיכה לשתף פעולה עם דיטר נויפרט וחברת Lopag המנסים לגנוב ולגזול כספים מעזבונו של המנוח ישראל פרי יעל פרי עצמה מסובכת בישראל בעבירות מס בהיקף העולה על 200 מיליון ש"ח נויפרט נחקר בשוויץ בגין זיוף מסמכים שנועדו לסייע בהשתלטות על כספים זייף בנוסף מסמך שנחזה לאשר כביכול שאינו מבוקש על-ידי האינטרפול לחקירה בעבירות מרמה וגניבת כספים מפקיסטן משרד פירון ושות' חושף עצמו לתביעות נזיקין הן מצד יעל פרי והן מצד גורמים נוספים
▪  ▪  ▪
הנאמנים הונו וגזלו כספים מיעל פרי שאותם שחררו קודם תמורת עריקתה
יואב יצחק
"החטא ועונשו": יעל פרי שיתפה פעולה עם הנאמנים-הגנבים דיטר נויפרט ושות' וסייעה להם נגד בני משפחתה * בתמורה לעריקתה לצדם העמידו לחזקתה 40 מיליון דולר מעזבונו של המנוח ישראל פרי בעוד שמיתר בני המשפחה מנעו כספים המגיעים להם כנהנים * עתה מתברר: אחרי שקיבלו את תמיכתה, כולל בהליכים משפטיים רבים, ונקלעו כנראה לקשיים משלהם, הוציאו הנאמנים במרמה ובתחבולה מחשבון הנאמנות גם כספים ששחררו קודם לכן ליעל פרי
לרשימה המלאה

ביהמ"ש בדאלוור פסק: נויפרט ולופג פיברקו מסמכים לגזול בית מלילי פרי
יואב יצחק
נויפרט וחברת לופג זייפו מסמכים וביצעו מניפולציות ורישומים פיקטיביים כדי "לנכס" בעלות על בית בצרפת לנאמנויות שנמסרו כביכול לידיו של נויפרט בנאמנות מטעמו של המנוח ישראל פרי * כפי שחשפנו ב-News1, יעל פרי (בתה של לילי פרי) שעוכבה בעבר על-ידי המשטרה לחקירות פליליות בגין עבירות סמים קשות, ומעורבת בעבירות מס חמורות, מסייעת עתה לנויפרט בנסיונותיו לגזול את אמא, אחותה ואחייניה
לרשימה המלאה

יעל פרי ורואי החשבון הגישו דוחות כוזבים לרשות המיסים
יואב יצחק
יעל פרי ומשרד רו"ח קנובל בלצר ושות' ביצעו עבירות פליליות בחברת סוליד אחזקות והשקעות בתעשיה בע"מ שבבעלותה * כספים שהוזרמו לחברה משתי חברות זרות נרשמו כהלוואות במקום כהכנסה החייבת במיסים * יתרת "ההלוואות" לדצמבר 2013: 167 מיליוני ש"ח * תצהיר שנאלצה להגיש בהליך אחר חושף התרמית * עורכי הדין ערן פרזנטי ונטע דורון לא השכילו לגונן עליה מהפללה עצמית בתצהיר שעליו החתימו אותה * חשופה לחקירה פלילית בגין עבירות מס, הלבנת הון ורישומים כוזבים במסמכי תאגיד
לרשימה המלאה

יואב יצחק
אודי ברזלי עוסק באופן פעיל בהלבנות הון לגורמי פשיעה

מזכר שדלף ממשרד פירון מגלה: חברת 3M ביצעה עבירות פליליות
יואב יצחק
המזכר הפנימי שהגיע ל-News1 חושף: 3M המשווקת כתרים לילדים על בסיס מתכת ומחזיקה במונופול בתחום זה יזמה מבצע מכירות במסגרתו נתנה הנחה למפיצים תוך שלילת הנחה זו מחברת שוודנט שהפיצה במשך שנים את מוצריה של 3M והחלה במקביל ליבא מוצרים מתחרים * הסתרת המידע בדבר ההנחה נועדה לתת יתרון למפיצים וזאת בניגוד לחוק ההגבלים העסקיים
לרשימה המלאה

יעל פרי ובאי-כוחה, עורכי הדין גל לויטה וערן פרזנטי, ממשיכים לשתף פעולה עם הנוכל הבינלאומי, דיטר נויפרט, וכן עם חברת הנאמנות Lopag - המנסים לגנוב ולגזול כספים מעזבונו של המנוח ישראל פרי, וזאת למרות החלטות קשות וחמורות שהתקבלו בעניינו בבתי משפט. שיתוף הפעולה נעשה גם בימים אלה באופן הנוגד את החוק, האוסר מתן סיוע לביצוע עבירות על החוק לאיסור הלבנת הון, ותוך ניגוד עניינים חמור בין טובתה האישית של יעל פרי, לבין האינטרסים של נויפרט, שגנב עשרות מיליוני דולרים גם מיעל פרי.
ההחלטות נגד נויפרט
ל-News1 נודע, כי נויפרט ביצע שורה ארוכה של זיופים, במטרה להכשיר מעשיו הפליליים. שורה של גורמי אכיפה בחו"ל כבר חוקרים את מעשיו. בתי משפט קיבלו גם הם החלטות בגנותו. בין היתר זייף את המסמכים שלהלן:
1)
נויפרט זייף תכתובת דוא"ל, ממנה עולה, כביכול, כי בנו פסקאל נויפרט מונה כדין למועצת המנהלים של ה-SPA (הגוף המנהל את עזבון המנוח ישראל פרי). הזיוף נעשה כדי להעצים את כוחו של נויפרט כמוציא-ומביא בעזבונו של המנוח ישראל פרי, במסגרת חברת הנאמנות לופאג. בית המשפט העליון בציריך קבע בהחלטתו מיום 06.03.18 (ההחלטה ניתנה עקב נסיונו של נויפרט למנוע גישת הרשויות למסמכים מסוימים בטענה ליחסי עורך דין-לקוח), על-בסיס המידע שגם נתקבל מרשויות האכיפה בשוויץ, כי תכתובת הדוא"ל מזויפת. כמו-כן נחשף ואף אושרר בהחלטה, כי נגד נויפרט מתקיימת בציריך חקירה פלילית, וכי במסגרתה בוצעה כשנה קודם לכן פשיטה על משרדו של נויפרט, הוחרמו מסמכים ומחשבים, ונעשים צעדים נוספים.
2)
בחודש מרס 2018 המציא נויפרט מסמך מזויף לגורמי תקשורת - שדרשו את תגובתו, הנחזה להיות תרגום מגרמנית לאנגלית של מכתב רשמי מאת משרד המשפטים השוייצרי. המסמך מהווה אישור, כביכול, לכך ששמו של נויפרט אינו מופיע ברשימת המבוקשים על-ידי האינטרפול. המסמך זויף בעקבות החשיפה ב-News1 של דבר הצו שהוצא על-ידי האינטרפול לעוצרו לחקירה, בגין עבירות של גניבת כספים מממשלת פקיסטן, הלבנות הון ומרמה.
3)
בית המשפט בדלוואר שבארה"ב קבע כי חברת לופג ובכיריה, ובראשם דיטר נויפרט, עשו קנוניה בלתי חוקית, זייפו מסמכים וביצעו מניפולציות, במטרה לנשל ולגזול את לילי פרי (אימא של יעל פרי) משליטתה בחברה המחזיקה בית בצרפת - חברה שאותה ירשה לילי פרי מבעלה המנוח ישראל פרי. פסק הדין ניתן בתביעתה של לילי פרי, שהוגשה לאחר שנויפרט ביקש לסלקה מבית זה.
אודי ברזלי שיקר ונפגע
כפי שחשפנו כאן, שורה של עורכי דין נוספים פעלו וסייעו לנויפרט. אחד העיקריים שבהם: עו"ד אודי ברזלי, שספסר ביודעין במתן חוות דעת הכוללת מידע כוזב, ואף פעל כמאעכר ושלא כדין בנסיונו להפעיל שלא כדין פקידים וחוקרים ברשות המיסים. בעקבות חשיפת המידע ב-News1 נפתחה נגד ברזלי חקירה סמויה ביחידת יהלום. פקידי שומה הוזהרו מפניו. מחמת כל זאת ניכרת עזיבת לקוחות במשרדו של ברזילי, ואף הימנעות מצד גורמים עסקיים משכירת שירותיו.
לויטה ופרזנטי חשופים לחקירות
יעל פרי פועלת כיום בישראל, באופן המעורר שאלות, בעיקר באמצעות שני עורכי דין: גל לויטה, המשמש גם כאיש הקשר לדיטר נויפרט ולאנשיו; וערן פרזנטי, ממשרד פירון ושות' (כמה עורכי דין נוספים מופעלים למשימות ממוקדות, בהם רונן מטרי ולירון כהנא). חקירה מקיפה, ככל שתתקיים על-ידי רשות המיסים, תדרוש, קרוב לוודאי, לחשוף: כיצד מימנה יעל פרי ומי שכר את באי-כוחה הפועלים גם למען נויפרט, והאם אכן שולמו כספים לעורכי דין מתוך כספים שהושגו בעבירה. החקירה נדרשת מחמת אופן התנהלותם של עורכי דין אלה: לויטה הוא אחד הגורמים המפעילים בחשאי עורכי דין וגורמים נוספים בישראל, כזרועו הארוכה של נויפרט ובשירותה של יעל פרי, המשתפת כאמור פעולה עם גנב ונוכל; פרזנטי מייצג את יעל פרי בעניינים שונים, ושומר על קשר עם נויפרט, כדי לייצגו בישראל, וכן עם חברת הנאמנות לופאג ומנהליה, ובהם כדי לחשוף מעשים פליליים שביצע דיטר נויפרט במסגרת Lopag, יחד עם שותפיו לעבירות, דומיניק נאף ולואי אוהרי.
פרזנטי החתים את יעל פרי על תצהיר מפליל
חמור מכך: גם לויטה וגם פרזנטי פועלים מתוך תאוות בצע ותוך ניגוד עניינים פסול וחמור, כשהם מגוננים על נויפרט, הנחוץ לחקירה גם באנגליה, בארה"ב, בפנמה ובמדינות נוספות, ומסייעים לו בפועל להכשיר גניבות כספים והלבנת הון, תוך סיכון האינטרסים הכספיים והמשפטיים של יעל פרי (והנהנים העתידיים) - ממנה גנב נויפרט כ-40 מיליון דולר. שניהם פועלים בניגוד לחוק ולכללי אתיקה בסיסיים, מחמת זאת שהם מייצגים בפועל אינטרסים נוגדים, מבלי שהם טורחים להאיר את עיניה של יעל פרי.
כפי שחשפנו ב-News1, עו"ד פרזנטי, הפועל במשרד פירון ושות', כבר כשל בחוסר מקצועיות וחובבנות כשהחתים את יעל פרי על תצהיר מפליל (בניסיון שלומיאלי לחלצה מסיכון של 2 מיליון ש"ח, בהליך אחר) שבו היא מאשרת אומנם עובדות אמת, אך מפלילה עצמה במקביל בעבירות מס בהיקף כספי העולה על 200 מיליון ש"ח (ברקורד הבעייתי של משרד פירון גם הפללת לקוחה אחרת - חברת 3M. לכך נשוב בקרוב). נושא זה כבר מצוי בפני רשות המיסים. יעל פרי תאלץ, קרוב לוודאי, ליתן את הדין בפרשה. בשל אופן טיפולו הכושל והבעייתי של פרזנטי, הגורם לנזקים בהיקף כספי עצום - לרבות הפללתה בעבירות מס בתצהיר האמור לעיל, ופועל כאמור תוך ניגוד עניינים, חשוף משרד פירון ושות' לתביעות נזיקין ולתלונות מצד כמה גורמים, ובראשם יעל פרי.

תאריך:  09/06/2018   |   עודכן:  10/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
קבוצת נסטלה הבינלאומית הבטיחה עם השלמת רכישת השליטה בקבוצת אסם להשקיע עוד ועוד בישראל ולשמור את קבוצת אסם כחברה המנוהלת ומתופעלת בישראל    בפועל, מעבירה נסטלה מישראל לאוקראינה את הניהול, הפיתוח, והבקרה; ועתה היא פועלת להוציא את מחלקת הנהלת החשבונות משהם לאוקראינה    מטרתה: מיקסום הרווחים ופריצה לשווקים חדשים    השלב הבא: הוצאת מפעלים מישראל למדינות אחרות וסיכון פרנסתם של אלפי עובדים
עומר כרמון
פלשתיני בן 23 נפצע באורח אנוש לאחר שרימון גז מדמיע פגע ישירות בפניו וחדר לגופו    חבריו של הפצוע טוענים שלא נטל כלל חלק בהשלכת האבנים לעבר חיילי צה"ל, אלא רק "עמד וצפה במפגינים"
עומר כרמון
"קורא למוסלמים ברחבי העולם לתרום כספים לתושביה הפלשתינים של ירושלים, אשר עומדים בקו ההגנה הראשון על העיר"    "על הישראלים לעלות על מטוסים ואניות ולשוב למדינותיהם"
עומר כרמון
זעם באירופה ובוושינגטון על קריאת דונלד טראמפ להחזיר את רוסיה לארגון המדינות המתועשות, ממנו סולקה לאחר פלישתה לחצי האי קרים    סנטור רפובליקני בכיר: "זאת חולשה"    נשיא המועצה האירופית: "פעולותיו של טראמפ ישחקו לידי אלה שרוצים להרוס את הדמוקרטיה והחופש"    גם בקרמלין לא מתלהבים
עומר כרמון
ארבעה הרוגים פלשתינים    שוגרו עשרות עפיפוני תבערה, כמה מהם ממולכדים    סוללות כיפות ברזל נפרסו בשל חשש משיגור רקטות    שר הביטחון: "תודה לכם חיילי צה"ל. בזכותכם ננצח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il