X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הדברים נאמרו במסגרת דיון שהתקיים היום בבקשת אילן בן-דב להסיר צו עיקול בסך של עד 100 מיליון שקל שהוטל על נכסיו צו העיקול מעכב כעת תשלום מס על מכירת הקרקע של בן-דב בכפר שמריהו לאיש העסקים משה חוגג
▪  ▪  ▪
אילן בן דב [צילום: פלאש 90]

"כשאתה מנהל חברה, יש לך כל הזמן פתרונות לגבי העתיד וגורמי סיכון. אין מצב בחברה שאין גורמי סיכון. בכל תרחיש ולו הקשה ביותר שאנחנו עשינו, ולא רק אנחנו... אף אחד מהגורמים לא צפה שמנוי סלולרי יעלה כמו שעת חניה בעזריאלי" - כך השיב בעל השליטה לשעבר בחברת סקיילקס קורופוריישן, איש העסקים אילן בן-דב, לשאלת עו"ד אופיר נאור האם לא ניתן היה לצפות שיהיו שינויים בתחום התקשורת שטומנים בחובם סיכונים לחברת סקיילקס. עו"ד נאור הוא בעל התפקיד שמונה על-ידי בית המשפט במסגרת הליכי חדלות הפירעון המתנהלים בעניינה של סקיילקס.
בן-דב נחקר (יום ג', 17.7.18) במסגרת דיון שמתקייםו בבית המשפט המחוזי בתל אביב (השופט נפתלי שילה). הדיון עוסק בבקשתו של בן-דב להסיר צו עיקול בסכום של עד 100 מיליון שקל, שהתקבל לבקשת של המנהל המיוחד שמונה לבעל תפקיד בהסדר החוב של חברת סקיילקס.
העיקול, שהוטל לפני כשבועיים במעמד צד אחד, מעכב את תשלום המס על מכירת הקרקע שלו בכפר שמריהו למשה חוגג, תמורת 19 מיליון דולר (כ-70 מיליון שקל), שעליה דווח "בגלובס" לפני כחודש.
העיקול הוטל במסגרת תביעה נגזרת שהגיש עו"ד נאור נגד בן-דב ונושאי משרה נוספים בסך 250 מיליון שקל. זאת, בטענה כי בן-דב ואחרים אישרו לכאורה חלוקת דיבידנד באופן אסור, מאחר שלא עמדו במבחן יכולת הפירעון. הדיון עסק אומנם בצו העיקול, אך הוא נגע בעיקר בטענות המנהל המיוחד בתביעה העיקרית.
בכל הקשור להסרת העיקול עצמו, ציין בית המשפט כבר בפתח הדיון כי על עו"ד נאור להסביר מדוע השתהה בהגשת הבקשה לעיקול, אשר הוגשה כשנה לאחר שהגיש בשם חברת סקיילקס בקשה לאישור תובענה נגזרת. זאת, חרף העובדה שעו"ד נאור ידע הן על קיומו של המגרש בכפר שמריהו והן על העובדה שנרשם עיקול של 50 מיליון שקל על המגרש.
כדי להכריע בבקשה להסרת העיקול, אישר השופט שילה לצדדים לחקור את המצהיר מטעם המבקשת את הטלת העיקול, רו"ח אורי לזר, נאמן לחלק מסדרות האג"ח של סקיילקס, וכן את בן-דב עצמו.
במהלך חקירתו של לזר, ניסה עו"ד רון ברקמן, המייצג את בן-דב, להוכיח כי אין כל ממש בטענת עו"ד נאור להעדפת נושים אסורה. בהקשר זה ולשאלתו של ברקמן, "מי הנושים שהועדפו", השיב לזר, כי "עצם העובדה שנרשמה משכנתה לטובת מר חוגג ממש זמן קצר ממועד ההיקשרות בעסקה, מצביע בעיניי על סיטואציה שיש חשש לאוסף של נושים, שיכולים להשתלט על התמורה".
עוד ציין לזר כי מעסקת מכירת המגרש לחוגג, עולה חשש כי הכספים ששילם חוגג ישמשו את בן-דב לפירעון של נושים אחרים. חיזוק לכך מצא עו"ד נאור בעובדה שאושרה על-ידי בן-דב במהלך חקירתו היום בדיון, כי יש נגדו היום תביעות בסך 450 מיליון שקל.
מנגד, בבקשה להסרת העיקול שהוגשה לפני מספר ימים על בן-דב, באמצעות עו"ד ברקמן, נטען כי הבקשה להטלת העיקול הוגשה על-ידי עו"ד אופיר נאור, למרות שבשנה האחרונה שבין הגשת התביעה נגד בן-דב - לא חל כל שינוי ביכולת הפירעון של בן-דב, אשר עשוי היה להצדיק הגשת הבקשה לעיקול.

תאריך:  17/07/2018   |   עודכן:  18/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"לא צפינו שמנוי סלולרי יעלה כמו שעת חניה בעזריאלי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
חברת ארודן תשלם לחברת הכרם 24 מיליון שקל על הפרת הסכם לשיווק וודקה "ון-גוך"    בית המשפט: אין ממש בעילות הביטול שציינה ארודן, אשר נועדו להצדיק ביטול הסכם שנעשה שלא כדין
איתמר לוין
הסימון בעזרת צמיד נייר נעשה בכנס בו משתתפת נשיאת בית המשפט העליון, ושלא על דעתה    מאבטח תקף את כתב News1 לאחר שניגש לחיות כדי למחות על הסימון חסר התקדים
יצחק דנון
החברה עוסקת בייצור סנסור-קצה המנטר את פעולותיהם של השוהים בבניינים מסחריים    העובדים טוענים שיש גורמים רציניים המתעניינים ברכישתה
יצחק דנון
ששת עובדי החברה שעסקה בשיווק שעוני יוקרה טוענים שהבעלים והמנכ"ל, אופיר ברנוי, הודיע להם על הפסקת פעילותה בשל עיקול חשבון הבנק שלה
עידן יוסף
לקראת מהפכת חישמול רשת המסילות הצטיידה רכבת ישראל בכ-330 קרונועים חשמליים החדשים מדגם סימנס DDEMU    הראשונים שבהם יגיעו לישראל בשנת 2020    מערכת מידע חכמה לנוסע תציג את מסלול התקדמות הרכבת והתחנות בדרך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il