X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הכספים נגנבו מעזבונו של ישראל פרי ושולמו באמצעות חברת לופג לעו"ד לויטה השירותים שסיפק: להסתיר ו/או לגונן על נויפרט ואנשיו תוך שיבוש הליכי חקירה ומשפט מצעדים בהם נקטה משפחת פרי לאחר שנויפרט ולופג נתפסו במעילה בהיקף של עשרות מיליוני דולרים עורכי הדין רונן מטרי ולירון כהנא שנשכרו גם הם קיבלו מאות אלפי יורו מכספים שהוצאו במרמה
▪  ▪  ▪
לויטה. סייע בגניבת כספים
יואב יצחק
בנקים בחו"ל חסמו חשבונות של דיטר נויפרט בגלל חשדות למרמה

מידע חדש קושר את עו״ד גל לויטה לעבירות הונאה גניבה והלבנות הון
יואב יצחק
מידע חדש שהגיע באקראי חושף את הקנוניה הפלילית שתיעדה מראש את המתווה לביצוע הפעולות העברייניות במטרה להשתלט על נתחים מעזבונו של ישראל פרי * בקנוניה נוטלים חלק בעיקר יעל פרי ודיטר נויפרט * עד כה נגנבו כ-100 מיליון דולר מכספים שהוחזקו בנאמנויות לטובת היורשים * מעשיהם מחייבים חקירה משטרתית
לרשימה המלאה

עורך הדין גל לויטה קיבל במשך כשלוש שנים סכום כולל של מיליוני אירו מכספים שהוצאו במרמה ובתחבולה ואף נגנבו מנאמנויות שהותיר אחריו המנוח ישראל פרי. ל-News1 נודע, כי בשנת 2018, לדוגמה, קיבל לויטה 750 אלף אירו, מכספים שבפועל נגנבו מהנאמנויות.
עו"ד לויטה קיבל את הכספים בניגוד לחוק איסור הלבנות הון ובניגוד לכללי האתיקה, האוסרים על עורך דין לקבל כספים שהושגו בעבירה. לויטה, ששימש בעבר כעורך דין בכיר במשרד דנציגר קלגסבלד ושות', פעל תוך תאוות בצע וחמדנות, ובפועל סיפק שירותים פליליים תמורת סכומי העתק שקיבל. לויטה חשוף לצעדים פליליים ואזרחיים.
לויטה נשכר כדי לגונן על מי שמונה כנאמן, דיטר נויפרט, ועל חברת הנאמנויות לופג (Lopag) - לאחר שאלה נתפסו על-ידי בני משפחת פרי במעילה בכספם, בהיקף של עשרות מיליוני דולרים. עד עתה הוציאו נויפרט ואנשיו במרמה ובתחבולה סכום הנאמד בכ-100 מיליון דולר. נויפרט פעל תוך ניגוד עניינים וניצל לרעה את מעמדו כנאמן, לשימוש בכספים שגנב מהעזבון, ובחלקם השתמש לתשלומים לעורכי דין - הכל במטרה למנוע מיצוי הדין האזרחי והפלילי עמו לאחר שגנב כאמור כספים מהעזבון.
יתרה מכך: עו"ד לויטה הפעיל/ניהל בישראל עורכי דין נוספים, ובהם רונן מטרי ולירון כהנא, שפעלו בניסיון להשתלט על נכסים נוספים בישראל מעזבונו של פרי, ובד-בבד עם כך סייעו בהסתרת מידע ו/או חיפוי על נויפרט ועל גורמים נוספים שביצעו עבירות פליליות חמורות. מטרי וכהנא חשופים גם הם לצעדים פליליים ואזרחיים מצד יורשיו של פרי.
עורך הדין גל לויטה - שהוזהר במשך תקופה ארוכה על-ידי יורשיו של פרי - ידע היטב כי מדובר בכספים שהוצאו במרמה ובתחבולה. אף-על-פי-כן, הוא המשיך לקבל כספים באופן רציף ולספק שירתים פליליים. כך לדוגמה, הוא סייע לנויפרט בפיברוק מסמכים ובהגשת תצהירים כוזבים - הכל כדי למנוע מיצוי הדין האזרחי והפלילי עם נויפרט וגורמים נוספים.
במקביל סיפק לויטה תוך ניגוד עניינים ברור שירותים ליעל פרי, שפעלה נגד בני משפחתה. בתקופה האחרונה הפר לויטה את מחויבותו המשפטית ליעל פרי, ופעל כדי לגונן על לופג גם מפניה - לאחר שהתברר שחברת לופג "עקצה" גם את יעל פרי, והוציאה במרמה עשרות מיליוני דולרים מחשבון נאמנות שהופקד בידיה לטובתה של יעל פרי.

תאריך:  22/09/2018   |   עודכן:  22/09/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עו"ד גל לויטה קיבל מיליוני אירו שנגנבו וסיפק שירותים פליליים
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
עורד דין גנב ופושע
צורי  |  22/09/18 15:49
2
יצחק, בקרוב תרד ממנו. כמט שבסו
השואל  |  22/09/18 15:49
 
- השואל הוא השועל ???
הפנתר  |  22/09/18 23:26
3
וכשעו"ד מתמנה לשופט... ל"ת
שופטי ישראל  |  22/09/18 20:35
4
בכלל לא ברור מה זה מסע הצלב
פטר חמור  |  22/09/18 21:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
כמחצית מההרוגים חיילי משמרות המהפכה וכמחצית עיתונאים, נשים וילדים    ארבעה טרוריסטים ירו ממרחק רב לעבר משתתפי מצעד צבאי וצופים וחוסלו בידי כוחות הביטחון האירניים
עומר כרמון
חברי הארגון המשיחי "עדי יהוה" קיבלו פטור משירות צבאי ואזרחי בשל התנגדותם להרג ולתרומת דם    בית המשפט העליון קבע כי מדובר באפליה לרעה של שאר אזרחי המדינה
עומר כרמון
ראש ממשלת ישראל לשעבר בתום פגישתו בפריז עם יו"ר הרשות הפלשתינית: "חסרו לי שלושה או ארבעה חודשים"    אבו מאזן במסר לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ: "מוכן למו"מ גלוי או חשאי עם ישראל"
עומר כרמון
דוברו של ולדימיר פוטין דחה את דבריו של השר לענייני מודיעין וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני כי לא ענה לטלפונים של נשיא סוריה בעקבות הפלת מטוס הביון הרוסי    צה"ל: "לא השתמשנו במטוס הרוסי כמגן למטוסינו"
יואב יצחק
כפי שחשפנו ב-News1 - לבייב נטש את אנגליה והוא מבצר עסקיו ומגוריו ברוסיה    ל-News1 נודע עוד: חקירה סמויה ומסועפת מתנהלת נגדו במשך כמה חודשים מצד רשויות החוק באנגליה בחשד לעבירות חמורות בעסקי מקרקעין שבוצעו באמצעות חברת אפי פיתוח הרשומה בלונדון ובעסקי יהלומים בהיקף כספי כולל של מאות מיליוני דולרים    עשרות חשודים סומנו, כולל בלדרים שהבריחו יהלומים    לבייב זוכה להגנתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הנמנה עם ידידיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il