X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ל"גלובס" נודע כי מתקיימים מגעים עם המיליארדר היהודי-קנדי, מי שהביא לארץ את מרוץ האופניים ג'ירו ד'איטליה, לבחינת האפשרות שייכנס לערוץ הממוזג ויחזיק בו 4.99% מהמניות בנוסף התקיימה פגישה עם מנהל העסקים של המיליארדר מיטש גולדהאר עוד נודע כי ככל הנראה אלי עזור יוכל להחזיק בערוץ 4.99% בלבד - ולא 8% כפי שסברו בתחילה
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

האם המיליארדר היהודי-קנדי סילבן אדמס בדרך להפוך לבעל מניות בערוץ החדש שימזג בין רשת לערוץ עשר? ל"גלובס" נודע כי בשבועות האחרונים מתקיימים מגעים שבוחנים את האפשרות שאדמס ייכנס לערוץ הממוזג ויחזיק בו 4.99% מהמניות, אולם לא בטוח שאדמס ירים את הכפפה.
עם זאת, גם אם יבשילו המגעים, בעלי מניות חדשים ייכנסו רק לאחר השלמת הסכם בין בעלי המניות הנוכחיים של שני הערוצים ואחרי שהסכם זה יקבל את אישור מועצת הרשות השנייה. הדבר נכון גם לגבי כניסתו הצפויה של איש העסקים אלי עזור, כמחזיק מניות בערוץ. נראה כי בשלב זה יש מחלוקת משפטית האם עזור יכול להחזיק 8% כפי שסברו בתחילה או 4.99% בלבד.
עוד נודע ל"גלובס" כי פגישה ראשונית התקיימה לאחרונה גם עם מנהל העסקים של המיליארדר היהודי-קנדי מיטש גולדהאר, בעלי מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, באשר לבחינת האפשרות שייכנס כבעל מניות בערוץ.
אדמס, צבי ואנג'ל נפגשו בשבוע שעבר
את המגעים עם אדמס החל המנכ"ל היוצא של רשת, אבי צבי, כבר לפני מספר חודשים, כאשר כלל לא היה ברור מה יעלה בגורל שיחות המיזוג והאם הוא אכן ייצא לפועל. ברשת חיפשו משקיעים כדי לאפשר לעידן עופר לצאת מהחזקותיו בערוץ. צבי חיפש גורמים בחו"ל שיוכלו וירצו להשקיע כסף בארץ. באדמס הוא פילנתרופי וציוני, שפועל גם בארץ, ובגלוי.
שמו של אדמס מזוהה בארץ כנראה יותר מכול עם הבאת מרוץ האופניים ג'ירו ד'איטליה לישראל, אבל הוא פועל רבות לטובת ישראל - בין היתר במסגרת המיזם שהקים ביחד עם מנכ"ל קבוצת קומטק דניאל בן נעים, שעוסק בהבאת אירועים בינלאומיים שעוזרים לשפר את תדמיתה של מדינת ישראל בעולם.
כאמור, המגעים עמו החלו כשחיפשו משקיעים לרשת, אך עתה נבחנת האפשרות שהוא ייכנס לערוץ הממוזג. בשבוע שעבר אף נערכה בנושא פגישה משותפת של אודי אנג'ל, אבי צבי וסילבן אדמס.
בקשת המיזוג של רשת וערוץ עשר כבר אושרה על-ידי מועצת הרשות השנייה, אך בכפוף להצגת הסכם בעלי מניות שיציג את מבנה הבעלות על הערוץ הממוזג. לערוצים ניתן שבוע להשלים את ההסכם ביניהם, אך הם ביקשו מהרשות דחייה - בין היתר בשל קשיים שהתגלעו באותה עת במשא-ומתן עם קשת על מכירת חלקה של רשת בחברת החדשות. מועצת הרשות השנייה נעתרה לבקשה והאריכה את המועד עד 7 בדצמבר, יום שישי הקרוב. עם מתן הדחייה הדגישה מועצת הרשות כי "יש להעביר את כל ההשלמות הנדרשות במועד על-מנת לסיים את ההליך בהקדם האפשרי".
מסתמן: הערוץ יישאר רשת 13
בימים האחרונים ניכר היה כי המיזוג החל לקרום עור וגידים: העסקה בין רשת לקשת על מכירת חברת החדשות הושלמה, ובמסגרתה קשת תשלם לרשת 120 מיליון שקל על חלקה בחברה. בחברת RGE, בעלת השליטה בערוץ עשר שבעליה צפויים להיות בעלי המניות הדומיננטיים בערוץ הממוזג, מונה נדב טופולסקי, מי שניהל את המגעים על מיזוג מצדו של לן בלווטניק, ליו"ר RGE. אתמול (א') הודיע אבי צבי, מנכ"ל רשת בעשור האחרון, על פרישתו. עם זאת, צבי נחשב למקורב מאוד לאודי אנג'ל, ויש להניח כי הוא ימשיך ללוות אותו בכל הקשור לגיוס משקיעים לערוץ הממוזג.
נזכיר כי מי שאמור להוביל את הערוץ בכל התהליכים הלא פשוטים הצפויים בקרוב הוא מנכ"ל ערוץ עשר, יוסי ורשבסקי. אומנם בפועל בעלי המניות של ערוץ עשר יהיו בעלי השליטה, אך הפעילות תיעשה על הפלטפורמה העסקית של רשת, וגם הערוץ עצמו ישודר באפיק 13. לכן, בשלב הזה מסתמן כי גם שמו של הערוץ יישאר "רשת 13".
ברשת סירבו להגיב לדברים. מטעמו של אדמס ומטעמו של גולדהאר לא נמסרו תגובות עד לסגירת הגיליון.

תאריך:  03/12/2018   |   עודכן:  03/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מגעים להכנסת סילבן אדמס כבעל מניות בערוץ רשת-עשר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ערוץ 13 - המשבר
עידן יוסף
הפרשן הפוליטי של ערוץ עשר רביב דרוקר עשוי לעבור לתאגיד    קיבל הצעה לחוזה אישי של כ-40 אלף שקלים בחודש וכן הצעה ליצירת שלוש עונות של תוכנית תחקירים יוקרתית שתופק על-ידי בת זוגו היוצרת ענת גורן בתקציב של כ-30 מיליון שקל    כאן: הסכומים מופרכים. הכל שמועות
איציק וולף
ועד העיתונאים בחדשות 10 קרא לעובדי הערוץ להפגין מחר מול ישיבת מועצת הרשות השנייה שייתכן שתקבע האם יאושר המיזוג בין הערוץ לבין רשת או לא    אם לא יאושר המיזוג - ייסגר הערוץ
עידן יוסף
כ-200 עובדים התאגדו בהסתדרות בעקבות המיזוג של הערוץ עם רשת - וחששותיהם מהשלכת המהלך על עתידם התעסוקתי    במכתב שנשלח מההסתדרות למנכ"ל ערוץ 10, צוין בפניו כי לאור ההתאגדות חלה עליו מעתה כמעסיק חובה לשתף את נציגות העובדים בתהליכים שיש להם השפעה על כלל עובדי הערוץ
ענבל בר-און
דן מרגלית מחלק עצות: לירות במחבלים, להפסיק לשדר תמונות תבוסה מן הפיגועים    והוא גם מחלק ציונים: לרוני אלשיך, לאפי נווה, לדן שומרון ולאריה דרעי    טור עצבני
ענבל בר-און
קלמן ליבסקינד מותח ביקורת על הצביעות של כולם: החל מערוץ 10, דרך גלי צה"ל, דרך ש"ס עצמה, וכלה ‏במחנה שאליו הוא משתייך: הציונות הדתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il