X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תביעת לשון הרע בסך 140 אלף שקל שהגיש נתניהו הבן נגד הפעיל החברתי מתבררת היום בביהמ"ש לאחר שניסיונות גישור בה לא צלחו נתניהו הבן נכנס לפני זמן קצר לאולם, אך לפני שהדיון החל ספג עורך הדין של משפחת נתניהו, עו"ד יוסי כהן, צעקות מצד תומכים של אייבי בנימין
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

בשעה זו מתקיים בבית משפט השלום בתל אביב דיון הוכחות בתביעת לשון הרע שהגיש יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, במסגרתה תבע כ-140 אלף שקל מהפעיל החברתי אייבי בנימין בעקבות פוסט שהפיץ בפייסבוק. בhרור התביעה הגיע לשלב "דרמטי", כאשר יאיר נתניהו אמור להמשיך להעיד היום על הפגיעה שנגרמה לו לכאורה והנזקים בעקבות הפוסט שהעלה בנימין. נתניהו הבן נכנס לפני זמן קצר לאולם. לפני שהדיון החל ספג עורך הדין של משפחת נתניהו, עו"ד יוסי כהן, צעקות מצד תומכים של אייבי בנימין שקראו לעברו "מושחתים הביתה", "גנבים", "מי משלם לך".
הדיון המתנהל כעת בביהמ"ש החל בסערה ובחילופי דברים בין עורכי הדין ובין נתניהו הבן. עם תחילת הדיון תיאר עו"ד יוסי כהן את ההתנפלות עליו. "אנחנו נכנסנו, אני נכנסתי, ונפלה עלי חבורה של בריונים עם צעקות וקללות מכוערות. ומה מסתבר לי? שאדון אייבי בנימין, הוא מרגיש כמו כוכב קולנוע. הוא שילח פוסטים ממומנים והפוסטים האלה, זה כמו טריגר של סרטי מתח", טען עו"ד כהן.
השופט אבי שליו העיר על כך לכהן: "תשמור משהו לחקירה נגדית", ועו"ד כהן השיב: "כל התומכים שלו, אולי נדבר עליהם בהמשך לבוא... מר נתניהו אני חששתי לשלומו, פשוט בריונים, ובאו להשפיע שלא כדין על תוצאות המשפט".
עו"ד גונן בן יצחק, בא-כוחו של אייבי בנימין, השיב על כך: "אני מניח שלהנהלת בתי המשפט יש משמר. מרשי לא אחראי למה שקורה מחוץ לאולם ביהמ"ש. בסופו של דבר, הדיון הוא בדלתיים פתוחות, ולהזמין את אנשיו שיושבים כאן באולם זה דבר לגיטימי לחלוטין ובוודאי הוא לא צריך לתת הסבר... אני שמעתי הערות לא ראויות ואנו מגנים אותם".
בשלב זה התפרץ יאיר נתניהו לדברים ואמר: "זה לא חברים שלו? תעשה לי טובה", ועו"ד בן יצחק השיב שכאשר יאיר נתניהו נכנס לאולם הוא אמר לבנימין: "עכשיו הוכחת שאתה עבריין". לדבריו, אין מקום לאמירות כאלה ויש לגנות אותן. נתניהו לא התרגש מהאמירות הללו ואמר: "למה? מי שמביא אנשים לכניסה לביהמ"ש הוא לא עבריין?".
תביעת לשון הרע בסך 140 אלף שקל שהגיש נתניהו הבן נגד הפעיל החברתי סובבת סביב פוסט בו ציטט בנימין את דבריו של הבלוגר דוד לוי, ובין היתר טען כי לנתניהו הבן יש דרכון זר שהוציא לו ראש המוסד, לצורך ביצוע "תרגיל הונאה של משפחת נתניהו להעלמת מיסים" (דבר המוכחש על-ידי נתניהו).
נזכיר, כי כבר במהלך הדיון הקודם שהתקיים במאי השנה, החלה שמיעת עדותו של יאיר נתניהו, ולאחר שהוזהר להגיד אמת, השיב לשאלת בית המשפט מה הוא מבקש להשיג בתביעה. "כי הכל שקרים", אמר, והוסיף: "זה נכון שהוא (אייבי בנימין - מ"ש ו-א ל"ו) מחק את הפוסט, הוא ציין אזהרה בפני החברים שלו בפייס, ביקשנו שיכתוב שהכול היה שקרים, והוא לא הסכים. הוא צריך להתנצל על עגמת-הנפש שגרם לי".
בהמשך הדיון הקודם נעשה ניסיון מצד בית המשפט לפשר בין הצדדים, ובכלל זה להביא את יאיר נתניהו, אשר ביקש לקבל את התנצלותו של בנימין על הפוסט שכתב, להסכים לנוסח ההתנצלות שאותו היה מוכן בנימין לפרסם בעבר (לאחר שקיבל מכתב התראה לפני הגשת תביעה מבא-כוחו של נתניהו, עו"ד יוסי כהן), והוא נכון לפרסמו גם היום, כאשר במקרה שהצדדים יסכימו להגיע לכדי התנצלות מוסכמת, יכריע בית המשפט בהתאם לסמכותו בשאלה האם יש מקום לפסוק פיצוי בגין הפרסום, מה יהיה שיעורו, והאם יש מקום לחייב בהוצאות בגין ההליך המשפטי. לחלופין הציע בית המשפט כי הצדדים ינהלו הליך גישור, תוך שלצדדים ניתנו 30 ימים לחשוב על הצעת בית המשפט.
נכון לעכשיו הצדדים לא השכילו להגיע לכדי הסדר פשרה, ומשכך בית המשפט קבע את הדיון להיום וכן לשמיעת כל הראיות במהלך כל חודש דצמבר.

תאריך:  10/12/2018   |   עודכן:  10/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדיון בתביעת לשון הרע של יאיר נתניהו מתלהט
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
יאיר נתניהו חייב להיות בכנסת!
משה מרמת גן  |  10/12/18 13:25
2
לאור הנזקים האמיתיים שנגרמו
מן הצדק  |  10/12/18 13:50
3
יאיר בן לאב,אמיץ.ואמא מעוררת..
נבשרת  |  10/12/18 14:32
4
ויאיר אתה מלך, אל תוותר
רוני מירושלים   |  10/12/18 16:24
5
בעוד 8 שנים יאיר ירש את ביבי ל"ת
הסמול בתבהלה  |  12/12/18 10:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
החל מה-13 במאי 2019, אל על תפעיל 3 טיסות שבועיות בקו לסן פרנסיסקו    הטיסות יופעלו במטוסי הדרימליינר החדשים במחיר של החל ב-787 דולר כולל מיסים
יצחק דנון
חברת אסטבלישמנט נהל טוענת, כי רשות התעופה האזרחית מונעת הקמת מלון בסמוך לשדה דב בנימוק של פגיעה בבטיחות הטיסה
יצחק דנון
תובעת היטל סלילה של 4.4 מיליון שקל בשל בסיס חיל-האוויר בשכונת הכרמל הצרפתי, בעקבות בנייה בבסיס עצמו וסלילה ברחוב הגובל בו
איציק וולף
חושף השחיתות רפי רותם פנה, באמצעות עו"ד פיני פישלר, אל היועץ המשפטי לממשלה ודרש שיפתח בחקירה על התנהלות מנכ"ל המשרד לביטחון פנים שהסתיר את פגישתו המוקדמת עם בוחנת הפוליגרף התעסוקתי    "האם זהו עובד הציבור הבכיר שאותו הנכם מבקשים לראות במשרה כה רמה?"
איתמר לוין
תהיה החברה ה-36 בארגון הקובע את הכללים בתחומי הלבנות ההון ומימון הטרור    מדורגת שלישית בעולם באפקטיביות של המאבק בתחומים אלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il