X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: פלאש 90]

השכרת רכב לטווח ארוך הופכת יותר ויותר נפוצה בישראל והיא נוגעת במספר היבטים - כלכלי, שירותי וכמובן נוחות. בהשכרת רכב לטווח ארוך, התשלום החודשי יהיה מופחת, אין צורך במקדמה ואין עלויות טיפול ואחזקה כמו ביטוח, טסט וטיפולים שוטפים. בנוסף, אתם לא סופגים את ירידת הערך של הרכב שבסופו של דבר גורמת להפסדים כספיים.
מהצד השירותי והנוחות, ניתן לנסוע ברכבים מאובזרים, בטיחותיים וחדישים, בידיעה שיש לכם כתובת לכל בעיה או שאלה - חברת ההשכרה. עם זאת, מתי משתלם ונחוץ לבחור באפשרות של השכרת רכב לטווח ארוך ומתי דווקא לא?
השכרת רכב לטווח ארוך - מתאים לחברות ולאנשים עובדים
השכרת רכב לטווח ארוך מתאימה לעסקים ולאנשים פרטיים כאחד, ובדרך-כלל לתקופות זמן שעולות על שבועיים. לדוגמה, במקרים בהם יש צורך להעתיק את מקום העבודה למשך תקופה קצובה, וקניה של רכב או לחלופין נסיעה ברכב המשפחתי היחיד לא באה בחשבון. במקרה זה, השכרת הרכב תהיה הפתרון האידיאלי. גם בעבור עסקים שנדרשים לבצע פרויקטים במקומות הרחוקים מבסיס האם ולשלח לשם עובדים, פתרון השכרת רכב יהיה יעיל ומשתלם יותר מקניה ומכירה של רכב או מעסקת ליסינג שאורכה הוא כשלוש שנים.
השכרת רכב לתקופת המתנה לרכב חדש שהוזמן
אם מכרתם את רכבכם הישן והזמנתם רכב חדש מהיבואן ואתם ממתינים לו, אתם וודאי יודעים שתקופה ההמתנה אורכת מספר שבועות עד כמה חודשים בודדים. בתקופת הזמן הזו, התנהלות עם רכב מושכר תאפשר לכם להמשיך בשגרה מבלי לדאוג למילוי המחויבויות שלכם.
השכרת רכב המותאם לצרכים שלכם לטווח ארוך
הגיע אורח מיוחד מחו"ל והוא הולך לשהות בישראל מספר שבועות או חודשים? סביר להניח שהשכרה של רכב לטווח ארוך תספק לו פתרון מצוין לייעל את הזמן שלו ולחסוך בכסף. גם במקרים בהם יש צורך בנסיעות תכופות למרחקים ארוכים בגלל עניינים משפחתיים, כדוגמת ביקור של אדם חולה או לחלופין ליווי וביקור של ילד במחנה קיץ, השכרת רכב לטווח ארוך תעשה את העבודה.
השכרת רכב לסטודנטים
סטודנטים הם ללא ספק אחת מהאוכלוסיות העסוקות ביותר, ולצד זאת - לא תמיד יכולות לאפשר לעצמן לקנות רכב. כדי לנווט בין ימי הלימוד באוניברסיטה, לעבודה ולביקור אצל המשפחה - השכרה של רכב לטווח ארוך, לדוגמה לסמסטר או לשנת לימודים מלאה, יכולה לאפשר ניצול נכון של זמן יקר ולהתנהל בנוחות מרבית.
השכרת רכב לטווח ארוך - מתאים כמעט לכולם
השכרת רכב לטווח ארוך מתאימה הן למקרים ממוקדים, והן למי שמעוניינים לבחור באפשרות שלא כובלת אותם לפרק זמן מינימלי ולא דורשת מהם לשלם מקדמה או לקחת הלוואה למטרת רכישת רכב. כך או כך, חשוב לבחור בחברת השכרת רכב שנותנת לכם את התנאים הטובים ביותר, ומבטיחה לכם זמינות ושירות אמינים.

תאריך:  27/12/2018   |   עודכן:  27/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il