X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
לישראכרט מחזור עסקות של 155 מיליארד שקל, המהווה כ-45% ממחזור העסקות בכרטיסי האשראי במשק מנכ"ל ישראכרט: בטוח כי מסלול ההיפרדות מבנק הפועלים בדרך של הנפקה יוביל את החברה להישגים משמעותיים גם בעתיד
▪  ▪  ▪
רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט [צילום: סיון פרג']

בנק הפועלים וחברת ישראכרט פרסמו (יום א', 10.3.19) תשקיף לקראת רישום למסחר של מניות ישראכרט בבורסה. זאת, בהתאם לדרישות החוק להגברת התחרות ולצמצום הריכוזיות בשוק הבנקאות בישראל. התשקיף פורסם לאחר שהתקבל אישורה של רשות ניירות ערך.
ישראכרט היא חברת כרטיסי האשראי הגדולה והמובילה בישראל, עם מחזור עסקות של 155 מיליארד שקל, המהווה כ-45% ממחזור העסקות בכרטיסי האשראי במשק. לחברה כ-3 מיליון לקוחות, כחמישה מיליון כרטיסי אשראי ומחזור עסקות שגדל בקצב של כ-7.5% בשנה. ישראכרט מציגה צמיחה עקבית ברווח בשלוש השנים האחרונות, כאשר ב-2018 צמח הרווח הנקי של החברה ב-6% ל-318 מיליון שקל.
בשנת 2018 צמח תיק האשראי הצרכני של ישראכרט ביותר מ-24% וכעת הוא עומד על כ-3 מיליארד שקל - שיעור צמיחת האשראי הגבוה מבין חברות כרטיסי האשראי. בסיס הלקוחות הרחב של ישראכרט, בדגש על מחזיקי כרטיסים חוץ בנקאיים, בשילוב עם תיק אשראי צרכני עם פוטנציאל רב, מהווים זירה מצוינת להמשך צמיחה אחראית בעולם של אשראי צרכני. גם לאחר הרישום למסחר תמשיך ישראכרט להנפיק כרטיסים חוץ בנקאיים ללקוחות ואף להציע להם אשראי צרכני.
מבנק הפועלים נמסר כי השותפות רבת השנים בין בנק הפועלים לישראכרט תימשך, ותמצא את ביטויה בין השאר בהסכמים שנחתמו בין הצדדים, המבטיחים את המשך תפעול מלאי הכרטיסים הקיים וכן נתח משמעותי מהכרטיסים החדשים. את הליך ההיפרדות מטעם בנק הפועלים מלווה משרד עו"ד אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות' ואת חברת ישראכרט מלווה משרד עו"ד גולדפרב זליגמן ושות'. בראשות קונסורציום המפיצים להנפקה תעמוד פועלים אי.בי.אי חיתום והנפקות בע"מ.
אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, ציין כי הבחירה להנפיק את ישראכרט בבורסה מהווה הבעת אמון בשוק ההון הישראלי ובה בעת מאפשרת לציבור הישראלי אשר חלק גדול ממנו מחזיק במוצרי החברה, להחזיק גם במניותיה.
ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, ציין כי הקבוצה התמודדה השנה בהצלחה עם אתגרים ושינויים, ורשמה הישגים משמעותיים ובהם הארכת הסכמים עם מועדוני הלקוחות הגדולים וחתימה על הסכם תפעול והנפקה עם בנק לאומי. "ישראכרט היא חברה יציבה, גדולה ומובילה, ואני בטוח כי מסלול ההיפרדות בדרך של הנפקה שבחרנו יחד עם בנק הפועלים, יוביל את החברה להישגים משמעותיים גם בעתיד", אמר.

תאריך:  10/03/2019   |   עודכן:  10/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפועלים פרסם תשקיף: ישראכרט תונפק בבורסה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
השנה גם כמות המשקעים הייתה גדולה מהממוצע וגם כמות המים שהגיע למקורות המים היו טובות    מתחילת השנה ההידרולוגית ירד מפלס ים-המלח ב-40 ס"מ
עידן יוסף
צרור בלון שנשא ראש קרב של טיל נגד טנקים נחת ביער שוקדה    מאות מטיילים פונו מן המקום    הפלשתינים מדווחים על הרוג במחנה אל בורייג'
עידן יוסף
יצחק דנון
דבורה בר-חי טוענת שלשכות השר והמנכ"ל דרשו להבטיח את זכייתה של עמותת "אחרי" במכרז של משרד החינוך לקורסים להכנה לצה"ל
יצחק דנון
ניסן כספי תובע 8.8 מיליון מחברת כוכב אנרגיה שאובה, בטענה שזהו הבונוס המגיע לו על גיוס של 2.2 מיליארד דולר להקמת תחנת כוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il