X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
מצאתם את דירת או בית החלומות שלכם באחת הערים בארץ ואתם רגע לפני המעבר חתמתם על חוזים, העברתם תשלומים ואתם חושבים שהגרוע מכל כבר מאחוריכם, נכון? אם התשובה היא כן אז תדעו שטעות בידכם, כעת עליכם לצלוח את המעבר כדי שתוכלו לעשות זאת בקלות כדאי להכיר את אתר GetMoving להשוואת מחירי הובלה
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

מעבר דירה בעיר הגדולה יכול להפוך לסיוט אמיתי, זאת יאמר לכם כל עירוני מצוי. החל בעלויות הגבוהות, דרך הלוגיסטיקה המורכבת ועד הלחצים הנלווים, אין ספק שיהיו רגעים שתרצו לוותר על הכל ולהישאר בדירה הקטנה לעוד 12 חודשים. למרבה המזל, ישנו אתר אשר יכול להוריד מכם קצת לחץ ולאפשר לכם להיכנס אל תוך התהליך בכמה שיותר יעילות ועם מינימום הסתבכות. עכשיו אתם יכולים להיות בטוחים שתהיה זו המשוכה האחרונה בדרך לחיים החדשים בדירה החדשה והחלומית.
GetMoving - פשוט יותר, חסכוני יותר, יעיל יותר
אחד הדברים הקשים במעבר דירה הוא למצוא את הכוח להתחיל לזוז ולאתר חברת הובלה מקצועית ואיכותית. אתר GetMoving עוזר לכם לדלג על כמה שלבים בתהליך ומאגד בתוכו עשרות חברות הובלה מהטובות והמקצועיות ביותר בארץ. החברות נבחרות בקפידה והן מתחייבות לנהלי עבודה מאוד מחמירים, כך שהמשתמשים בשירותי האתר יכולים ליהנות משקט נפשי ומהידיעה שמה שהם רואים זה מה שהם מקבלים.
הצעת מחיר היא הצעת מחיר
כמה פעמים נתקלנו בסיפורים על חברת הובלה שהעלתה את המחיר של ההובלה, סתם כך, באופן פתאומי ומתוך גחמה רגעית. כמובן כאשר אתם נמצאים בשיא הלחץ, אינכם יכולים להתנגד, אלא לקבל את רוע הגזירה ופשוט להמשיך. ככה זה כשאין פיקוח רגולטורי והענף פרוץ. ב-GetMoving מודעים לסוגיה הבעייתית ומציעים גם פתרון: חברות ההובלה אשר נמצאות במאגרי האתר מחויבות להצעות המחיר שהן נותנות, כך שאין מקום לשינויים או להעלאות מחירים בלתי צפויות.
השתכנענו, איך ממשיכים מכאן?
השימוש באתר מאוד פשוט ויעיל. הוא כולל מערכת חכמה אשר מאפשרת לכם לבצע השוואות מחירים בזמן אמת בין חברות המספקות שירותי הובלות בפריסה ארצית. כדי לעשות זאת עליכם לפתוח מכרז בשלושה שלבים פשוטים: הזנת פרטים אישיים ומועד ההובלה, סוג השירות הרצוי בהתאם לסוג התכולה וגודל הדירה והזנת מספר טלפון וכתובת מייל על-מנת לקבל קוד אימות.
קוד האימות מאפשר את פתיחת המכרז ומרגע זה ואילך תקבלו אל צג המחשב או הטלפון הנייד הצעות מחיר. בחינת הצעות המחיר, קריאת חוות דעת של לקוחות קודמים ודירוג המוביל באתר יובילו להחלטה מושכלת ושווה לכל כיס.
GetMoving מציע שירות פורץ דרך וחדשני המאפשר למצוא שירותי הובלה איכותיים העונים על כל צורך ובכך ליהנות משקט נפשי ומינימום לחצים ביום המעבר. יותר מכך באתר תוכלו להזמין חבילת מעבר הכוללת קרטונים וחומרי אריזה איכותיים במחירים שווים ועם משלוחים לכל הארץ.

תאריך:  27/03/2019   |   עודכן:  27/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il