X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: נתי שוחט, פלאש 90]

כל שכיר אשר מקבל תמורת עבודתו שכר חודשי, יפריש באופן שוטף מדי חודש בחודשו סכום כספי רלוונטי למס הכנסה. ישנם לא מעט מקרים בהם שכירים משלמים מס גבוה יותר מהמס אשר הם באמת צריכים לשלם. במקרים מעין אלה, אותם שכירים יוכלו לערוך בדיקת החזרי מס ובמידה ובדיקה זו תעיד כי אכן מגיע להם החזר מס, הם יקבלו אותו בסכום הרלוונטי.
על אף שישנם במדינת ישראל לא מעט שכירים אשר מגיע להם החזר מס, הרי שהם חוששים מלהגיש בקשה להחזר, מכיוון שהם חוששים שלאחר שיגישו בקשה זו, הם יבדקו באופן קפדני יותר על-ידי מס הכנסה. אולם, חשוב מאוד לדעת שאם אין לכם מה להסתיר בתחום המס, הרי שגם אין לכם ממה לחשוש. אם אתם חושבים שמגיע לכם החזרי מס, כדאי שתבדקו זאת ותגישו בקשה.
מתי מגיע לשכיר החזר מס
ישנם לא מעט מקרים שבגינם מגיע לשכיר החזר מס. כך לדוגמה, שכיר אשר עבד ופוטר בתוך שנת המס ומצא עבודה חדשה רק לאחר כמה חודשים, בהחלט יכול לבדוק אם מגיע לו החזר מס בשל העובדה שמס מחושב על-פי מדרגות שכר. כמו-כן, אישה אשר יצאה לחופשת לידה במהלך שנת מס, לא עבדה כל שנת המס ובשל העובדה שיש לתת מס באופן יחסי על-פי דרגת מס שנתית, הרי שיתכן מאוד שהאישה שילמה יותר מהמס שהיא הייתה אמורה לשלם ובגין זאת מגיעים לה החזרי מס. גם עובד בשני מקומות עבודה או יותר ולא מבצע תיאום מס, לרוב יהיה זכאי לקבל החזר מס על מס ששילם. ישנם מקרים נוספים בהם מגיע לעובד החזר מס כגון: הפרשה עצמאית על העובד משכרו לחסכון פנסיוני, עובד אשר משקיע בבורסה ומשלם מס על הרווחים ועוד.
בדיקת החזרי מס - במה מדובר
כל שכיר אשר עונה על נתונים שונים שבגינם ייתכן שהוא זכאי להחזר מס, יכול לבדוק זאת באופן עצמאי או על-ידי אנשי מקצוע העוסקים בתחום זה. בעוד שבדיקה עצמאית היא בדיקה הגובלת בתהליך מורכב, סבוך וביורוקרטי, הרי שבחירה באחת החברות העוסקות בתחום בדיקות החזר מס, זהו הדבר הפשוט והטוב ביותר עבור כל שכיר שמעוניין לקבל את החזר המס המגיע לו תוך פרק זמן קצר. חברות העוסקות בתחום בדיקות החזרי מס, יבררו אודות השכיר המעוניין לבדוק זאת, את כל הפרטים הרלוונטיים לצורך הבדיקה. לאחר-מכן, החברה תברר מול מס הכנסה, בגין אותם פרטים של השכיר האם מגיע לו החזר מס ואם כן, באיזה סדר גודל של החזר מס מדובר.
כיצד תבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור בדיקת החזר מס
כיום ניתן למצוא לא מעט חברות בשוק המציעות את שירותיהן עבור בדיקות החזר מס וכן, עבור יצירת קשר עם מס הכנסה אודות אדם כזה או אחר אשר מגיע לו החזר מס בכדי להעניק לאדם את מלוא הסכום המגיע לו כהחזר מס. בכדי לקבל את החזר המס אשר מגיע לכם במלואו, חשוב מאוד לבחור בחברה הטובה ביותר בתחום זה. כיצד תדעו באיזו חברה לבחור ואיזו חברה היא החברה הטובה ביותר בתחום? פשוט מאוד. בדקו לאיזו חברה יש את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר בהחזרי מס לשכירים שביצעו בדיקת החזר מס דרכה.
חשוב מאוד לקרוא אודות חברות שונות באינטרנט וכן, לקבל המלצות מלקוחות מרוצים. חשוב מאוד לזכור שככל שהחברה תהיה מקצועית ומנוסה יותר בתחום זה, כך יש סיכוי גבוה יותר שתקבלו את החזר המס שמגיע לכם במלואו תוך פרק זמן קצר.

תאריך:  30/05/2019   |   עודכן:  30/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
תיק השקעות מנוהל הוא אפיק השקעה נוסף ופופולרי בקרב הציבור הישראלי, בייחוד לנוכח הרווחים הפוטנציאליים וקלות ההשקעה היחסית, מצד הלקוח    בשורות הבאות, תוכלו למצוא עקרונות ניהול בסיסיים, הן מצד מנהלי ההשקעות והן מצד הלקוח
אורן ברנע
אורן ברנע
אורן ברנע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il