X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

על-פי דוח חדש של ארגון הבריאות העולמי (World Health Organization), ישראל נמצאת בעשירייה (העולמית) הפותחת של המדינות המערביות עם תוחלת החיים הגבוהה ביותר. ליתר דיוק, ישראל ממוקמת במקום ה-9 עם תוחלת חיים ממוצעת של 82.3 שנים (לשני המינים). מלבד היותנו ארץ מהממת המושכת אליה רבבות תיירים, זו סיבה מצוינת במיוחד לרצות לחיות בישראל.
הודות להתפתחויות מהפכניות בעולמות הטכנולוגיה והרפואה ובזכות מודעות הולכת וגוברת לניהול אורח חיים בריא יותר, ניתן לראות, באופן הדרגתי, עלייה גלובלית ברמתה של תוחלת החיים (בעיקר בעולם המערבי).
כדי להמחיש את המגמה ברמה המספרית, אנו יכולים לספר לכם על דוח מיוחד אשר פורסם מטעמו של ארגון הבריאות העולמי (World Health Organization). בדוח זה, אשר פורסם לפני כשנה, הוצגה רשימה של "עשר המדינות המובילות בעולם ברמת תוחלת החיים". למרבה השמחה (והגאווה), מדינת ישראל נמצאת גם היא ברשימה המכובדת, ועל אף פי שהיא ממוקמת בה במקום התשיעי, ההבדל בינה לבין המקום הראשון - יפן הוא כשנתיים תמימות בלבד (ישראל עם תוחלת חיים ממוצעת של 82.3 שנים ויפן עם 84.2 שנים).
מצד אחד, מגמת העלייה בתוחלת החיים היא נתון מבורך ונפלא. מצד שני, אנו עדים ליצירתו של מאזן דמוגרפי חדש שבו היקף האוכלוסייה המבוגרת רק הולך וגדל. באופן טבעי כמובן, זה מחייב היערכויות כלכליות ולוגיסטיות אשר תאפשרנה לספק מענה נכון וראוי לצרכיה של האוכלוסייה המבוגרת.
אחד מן הפתרונות המומלצים ביותר, הוא מעבר למסגרת של דיור מוגן. מצד אחד, זו הזדמנות נהדרת להצטרף לקהילה עם חיי חברה עשירים (הכוללים בין היתר פעילויות ספורט, אירועי תרבות, חוגים ועוד). מצד שני, מדובר גם במסגרת של מעטפת חמה ותומכת אשר מספקת ביטחון ואיכות חיים גבוהה (על-ידי מתן מענה אישי ורפואי 24/7).
האם תוחלת חיינו תוסיף לעלות בעתיד? זה בהחלט ייתכן. ואם באמת נזכה להאריך את ימינו - האם לא יהיה זה נפלא כי בעת ובעונה אחת, נזכה גם בביטחון, נוחות ובחיי חברה עשירים?

תאריך:  02/06/2019   |   עודכן:  02/06/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
תיק השקעות מנוהל הוא אפיק השקעה נוסף ופופולרי בקרב הציבור הישראלי, בייחוד לנוכח הרווחים הפוטנציאליים וקלות ההשקעה היחסית, מצד הלקוח    בשורות הבאות, תוכלו למצוא עקרונות ניהול בסיסיים, הן מצד מנהלי ההשקעות והן מצד הלקוח
אורן ברנע
אורן ברנע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il