X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מדובר בתוכנית להאצת חברות סטארט-אפ ישראליות המתמקדות בהתפתחויות המשפיעות ביותר על התעשיה כיום, לרבות בינה מלאכותית (AI), מערכות אוטונומיות וטכנולוגיות ממוקדות נתונים ומודלים עסקיים אחרים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

חברת אינטל הודיעה (יום א', 16.6.19) על הקמת מרכז לקידום תעשיית ההזנק (סטארט-אפ) שתפתח בתל אביב. מדובר בתוכנית להאצת חברות סטארט-אפ ישראליות המתמקדות בהתפתחויות המשפיעות ביותר על התעשיה כיום, לרבות בינה מלאכותית (AI), מערכות אוטונומיות וטכנולוגיות ממוקדות נתונים ומודלים עסקיים אחרים.
התוכנית, הקרויה Ignite, תפעל מתל אביב ותמנף את הגישה הגלובלית שיש לאינטל לשוק, כמו גם את מנהיגותה העסקית והטכנולוגית בכדי להעניק לחברות סטרטאפ בשלבים מוקדמים יתרון ייחודי במסען לשנות את העתיד. בעקבות תהליך מיון קפדני תארח החברה 15-10 חברות סטרטאפ בשלב הפרה-סיד עד סיד בתוכנית של 20 שבועות שבה יקבלו מנטורינג מעשי ממומחים של אינטל והתעשיה במגוון תחומי מוצרים, עסקים, ניהול וטכנולוגיה. אינטל מחויבת להאיץ את צמיחתן של החברות המשתתפות בתוכנית ולהרחיב את מעגל ההשפעה של הרעיונות שלהן.
"מאז ומתמיד עבדה אינטל בשיתוף פעולה עם האקוסיסטם כדי להאיץ פיתוחן של טכנולוגיות חדשות על-מנת שיוכלו לחולל שינוי עבור לקוחותינו, עבור בתי עסק והחברה. תהליך זה מושתת על חדשנות ועל הלהט של קהילת הסטארט-אפ", אמר מנכ"ל אינטל העולמית, בוב סוואן. "בישראל יש בסיס כישורים חזק בבינה מלאכותית, מערכות אוטונומיות והטכנולוגיות היסודיות שהנן קריטיות לחדשות שקורית כיום. לכן ישראל היא הבחירה הטבעית להשיק בה את תוכנית Ignite שלנו".
תוכנית Ignite תתחיל לפעול בישראל בשלב מאוחר יותר השנה ותורחב למדינות נספות עם הזמן. דייברסיטי יהווה עיקרון מנחה מרכזי של Ignite והסטרטאפים המשתתפים יבחרו ממגוון מייסדים, בעלים ונציגים של התמהיל החברתי המגוון של ישראל. אינטל אינה מתכוונת להיות בעלת אחזקות בחברות המשתתפות או בקניין הרוחני שהן מפתחות.
צחי וויספלד, לשעבר מנהל גלובלי של Microsoft for Startups, ישמש כמנכ"ל Ignite וידווח ליניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל. לצדו של צחי יעבוד אבנר גורן, סגן נשיא בקבוצת הארכיטקטורה, הגרפיקה והתכנה של אינטל, אשר יהיה אחראי לקשר בין תוכנית Ignite לקהילה הטכנית בתוך אינטל.

תאריך:  16/06/2019   |   עודכן:  16/06/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבנר גורן / Avner Goren
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אינטל תקים מרכז סטארט-אפ בתל אביב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מ-1 באוגוסט יוקשחו התנאים לקבלת היתר הפעלה זמני לחברות המפעילות שירותים אלה    במרכז העיר תותר החנייה רק במקומות ייעודיים מסומנים    ההגבלה תתרחב בהמשך לשאר חלקי העיר    יוגבלו מספר הכלים, פריסתם וזמינותם בכל האזורים    תוגבור האכיפה בגין רכיבה אסורה על המדרכה
איציק וולף
שרת המשפטים לשעבר קוראת לממשלת ישראל שלא לפספס את חלון ההזדמנויות הנדיר שנוצר לקביעת עובדות בשטח    "אסור לעשות כל ויתור מדיני או ויתור על שטח. ישראל צריכה ליישם את החוק הישראלי באזור סי"
עידן יוסף
שאול מרידור: "חנייה היא בין הדברים הקשים והכואבים שלא מאפשרים לעבור מרכב פרטי לתחבורה ציבורית"    מנכ"ל פיוצ'ר מוביליטי: "לחבק כל אפשרויות שהן חלופה לרכב הפרטי"
איתמר לוין
העירייה מבקשת מבית המשפט לבטל את תוכנית הבנייה עבור נמל המפרץ, ולהעדיף חלופה שתאפשר להאריך את המסלול כך שישמש כשדה תעופה בינלאומי איזורי
איציק וולף
ראש הממשלה טוען כי עסקת הטיעון שבמסגרתה הורשעה אשתו הוא סיום "מסע ציד הזוי" שעלה למשלם המיסים מיליוני שקלים    "אם לא היה מדובר באשתי - לא הייתה נפתחת חקירה ולא היו חולמים להעמיד אותה לדין"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il