עיריית בני ברק הודיעה לבעלי עסקים בעיר כי היא אוסרת עליהם להשתמש בשילוט וידאו לפרסום עסקיהם. זאת, על-אף פגיעה משמעותית ביעילות הפרסום המביאה לטענת בעלי העסקים להפסדים משמעותיים, ותוך שהעירייה מודה כי מי שעומדים מאחורי האיסור הם רבנים שטוענים שמסכי וידאו 'אינם מתאימים לבני ברק'.
ב-5 ביוני שלחה רבקי רובינשטיין, מנהלת מחלקת הפרסום והשילוט בעיריית בני ברק, מכתב לבעלי העסקים בעיר ובו פירטה את הכללים הנוגעים למסכי פרסום. על-פי הכללים הללו, פרסום וידאו או סרט במסכים באזורי המגורים בעיר ייאסר לחלוטין. בהקשר הזה היא חילקה בין אזורי המגורים בבני ברק - מז'בוטינסקי דרומה, באזור הלב החרדי של בני ברק, ללא סייג כלשהו, ומז'בוטינסקי צפונה, באזור הכולל את שכונת פרדס כץ, "בהתאם לאופי האזור".
עוד הודיעה כי גם כאשר יותר שימוש בשילוט דיגיטלי, באזורים המסוימים בצפון העיר, יחויבו בעלי העסקים להקרין על גביהם "מסר קבוע בלבד שאינו מרצד, מהבהב ו/או מתחלף", כלשונה. על-פי הכללים החדשים, הפרסום יוכל להתחלף לכל היותר פעם בחודש, ביום העבודה הראשון שבכל חודש לועזי. משמעות הדבר היא שאותם מסכי וידאו, שאמורים לאפשר לבעלי העסקים לפרסם מגוון של מוצרים באופן מתחלף ויעיל, ישמשו כשלטי חוצות רגילים. המגבלה שלפיה ניתן יהיה להחליף את השילוט רק פעם אחת בחודש גם תגרום לבעלי עסקים שלא יוכלו לערוך מבצעים שבועיים, כפי שנהוג במקומות רבים, משום שלא יוכלו לפרסם אותם בפני הלקוחות באופן יעיל. אם יעשו כך - ייתקעו עם פרסום לא רלוונטי למשך כל הזמן שיישאר עד לתחילת החודש הקלנדרי הבא.
מלבד ההנחיות הללו - הזכירה רובינשטיין לבעלי העסקים כי בדומה לשילוט בכל העיר - יידרש בכל מקרה אישור ורישיון מראש לפני כל פרסום. זאת, ככל הנראה על-מנת שניתן יהיה למנוע פרסומות הכוללות תמונות של נשים, כפי שבעבר ניסתה עיריית בני ברק למנוע פרסום תמונות שכאלה בשלטי חוצות העוסקים בבחירות.
בסיום מכתבה איימה רובינשטיין על בעלי העסקים כי חריגה מן התנאים הללו תבטל את רישיון הפרסום של העסק, ועלולה לגרור קנסות והליכים משפטיים.