X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: מאגר הרבלייף]

חברת הרבלייף נוסדה בלוס אנג'לס בשנת 1980, החברה מתמחה בתוספי תזונה והפכה להיות אחת החברות הגדולות והפופולריות ביותר בתחומה. הרבלייף משווקת את מוצריה בלפחות 94 מדינות ברחבי העולם ולה אלפי עובדים ומיליוני לקוחות. המטרה העליונה של החברה היא לסייע לאנשים להיות פעילים, נמרצים ובריאים יותר על-ידי עידוד לתזונה נכונה והקפדה על ביצוע פעילות ספורטיבית באופן שגרתי.
מוצריה של חברת הרבלייף
כיום מציעה החברה ללקוחותיה מגוון מוצרים בריאותיים, ביניהם: שייקים שמבוססים על סויה, חטיפי חלבונים, ויטמינים ושייקים שמספקים חלבונים, לרבות שייקים כשרים שמאפשרים גם לאוכלוסייה הדתית לצרוך את מוצרי החברה ולשמור על הבריאות. כמו-כן, מציעה החברה מוצרי טיפוח לעור הפנים. החברה אינה מוותרת על טעמם הטוב של מוצריה ומקפידה לייצר שייקים וחטיפים בטעמים נפלאים, ביניהם: שוקולד, וניל, לימון, תות שדה ואף וניל עוגיות.
מי ייסד את חברת הרבלייף?
חברת הרבלייף נוסדה על-ידי מארק היוז, איש עסקים אמריקני. היוז חי בין השנים 1956- 2000. להיוז היו חיים לא פשוטים וחזונו - לשפר את איכות חייהם ובריאותם של אנשים סייע לו להתמודד עם הקשיים עמם נאלץ להתמודד. מארק היוז סיפר שהמניע להקמת החברה היה מותה של אמו שסבלה מעודף משקל וקיבלה טיפול שלא התאים למצבה. מארק היוז נפטר בשנת 2000 בשל צריכה עודפת של אלכוהול ותרופות אנטי דיכאוניות. קשה להתעלם מהאירוניה כשבוחנים את חזונו ופעולותיו מול נסיבות מותו והדבר מצער ביותר.
סיוע לילדים שנמצאים בסיכון
יש לציין שלמארק היוז הייתה שאיפה נוספת - לעזור לילדים שנמצאים בסיכון על-ידי הקמת ארגון שנקרא בשם: "קרן המשפחה של הרבלייף". עם חלוף השנים המשיכה החברה את דרכו והקימה ארגון נוסף - "קרן המשפחה של הרבלייף הבינלאומית. כיום משקיעים ממשיכיו של היוז משאבים רבים - זמן, אנרגיות וכספים כדי לסייע לילדים שנמצאים בסיכון.
ממשיכי דרכו של מארק היוז ושיתופי פעולה עם ספורטאים מובילים
החברה המצליחה לא זכתה להצלחה לאורך כל התקופות, אך כיום היא יציבה ביותר - מחזור המכירות של הרבלייף עומד על מיליארדי דולרים ובנוסף לכך היא נסחרת בבורסה.
בימינו משתפת החברה פעולה עם ספורטאים רבים מענפים שונים, ביניהם: רונאלדו, הכדורגלן הפורטוגזי המצליח. כמו-כן, עד לקיומם של המשחקים האולימפיים בטוקיו בשנת 2020 תוענק חסות לשלושה ספורטאים ישראלים מובילים: שגיא מוקי - ג'ודאי, אילנה קרטיש -מתאבקת ושחר שגיב - טריאטליסט. המטרה של מתן החסות היא לקדם את החזון של החברה ולהדגיש את החשיבות הרבה של תזונה נכונה ומאוזנת בשילוב תוספי תזונה לגוף האדם.

תאריך:  28/07/2019   |   עודכן:  04/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
פנייה אל יועץ עסקי מיומן יכולה להביא לשינוי מהותי בתוך זמן קצר, אשר יתבטא בהגדלת הרווחיות של העסק ובהגדלת המחזור. כיצד תורם ייעוץ עסקי להגדלת הרווח, באילו תחומים יכול להתבטא השינוי ומה כדאי לעשות? על כך בשורות הבאות
כתיבת המומחים
קיץ 2019 מתאפיין בצבעים שמחים, אופטימיים, רכים, כאלו שמזכירים גלידרייה כיפית במיוחד
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
אלי אורן
השקעת נדל"ן בחו"ל עלולה לסכן את ההון האישי, בעיקר כאשר מדובר על משקיעים חסרי ניסיון וידע    שמעון אייזנברג עושה סדר ומדגיש ממה חשוב להישמר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il