X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בוריס וולפמן איש עסקים מצליח אשר החל את פעילותו בתחום ייבוא של חומרי גלם אשר חלקם משווקים בישראל וחלקם נמכרים בטורקיה ובמדינות נוספות, החל להרחיב את פעילותו מעבר לים בחברה אשר בבעלותו ROYAL INNOVATIVE.
האני מאמין של החברה
בעת הקמת החברה אשר עוסקת בסחר בינלאומי, שינוע לוגיסטי וניהול פרויקטים, חרט וולפמן את האני מאמין של החברה - פתיחת דלתות לכל העולמות בדרך הבטוחה, המהירה והמשתלמת ביותר עבור ציבור היזמים.
הבנה רחבה בתחומי מסחר שונים
החברה בבעלותו של בוריס וולפמן עוסקת במתן אשראי לחברות בסדרי גודל שונים וגם מגבירה את המעורבות בעסקות שונות הנתמכות על-ידי אשראי, זאת בשל ההבנה הרחבה של וולפמן בסוגי העסקות אשר מתפרסות על תחומי מסחר שונים. הבנתו הרחבה של בוריס וולפמן אפשרה לו להעניק אשראי לביצוע עסקות רבות ומוצלחות במהלך השנים.
בעקבות המעורבות של מר וולפמן בעסקות החברות שנזקקו למתן אשראי, הבנתו של בוריס וולפמן בתחומי מסחר רבים הלכה והעמיקה, וכיום חברתו של וולפמן מחפשת להעמיק קשרי מסחר נוספים בתחומים שונים ומגוונים.
שיתופי פעולה נרחבים בחו"ל
הבנתו הרחבה בתחומים שונים והעמקת הקשרים שלו מעבר לים, הובילה ליצירה של נישות נוספות אשר כוללות שיתופי פעולה הקשורים בתחום ייבוא וסחר וכן קידום ענפי מסחר שונים, לרבות ענף הזהב ויהלומים, ענף אשר וולפמן מעמיק בו את הקשרים.
בתחום המסחר ויהלומים, מקפיד וולפמן ליצור קשרים עם אנשים בתחום - בעלי מומחיות רבה בתחום ולמנף את הפעילות העסקית של החברה. החברה מקפידה על שיתופי פעולה נרחבים בחו"ל, תוך בחירת שותפי אמת אשר יובילו את העסקות למקום הטוב ביותר.
כיום מעורב בוריס וולפמן בעסקה גדולה הכוללת מכירת שמן קנולה מטורקיה לרשת סופרמרקט גדולה ומספר קונים בישראל, כאשר נציגים מטעם החברה הטורקית קונים מהספק המקומי ומוכרים את הסחורה לישראל. אין ספק כי מעורבותו בעסקה תוביל להצלחה רבה ושגשוג בקרב שתי המדינות אשר מרוויחות מביצוע העסקה על הצד הטוב ביותר.
במסגרת הפעילות הענפה של וולפמן, אשר חולשת על ענפים רבים, בבעלותו בתי אריזה בערים שונות כמו ספרטה או מרסין - בתי האריזה של וולפמן עוסקים בתפוחי עץ ופירות הדר ולחברה אשר בבעלותו יש בלעדיות על מכירת פירות וירקות ברחבי העולם.
באמצעות הפעילות העסקית הענפה עם מגדלי הפירות והירקות בטורקיה אשר מחויבים לספק לו את היבול השנתי באופן בלעדי, החברה עוסקת במכירת היבול בנקודות שונות ברחבי העולם.
פעילות החברה אף כוללת שיתוף פעולה עם הטורקים ואין ספק כי החברה תורמת רבות לקשרים הענפים של מדינת ישראל וכתוצאה מכך לתדמיתה ברחבי העולם אשר באה לידי שיפור בשל עסקות מהסוג הזה אשר תורמות לקידום הפעילות העסקית של ישראל ולהצגתה כמדינה הכוללת את אנשי העסקים הטובים ביותר בעולם.
נציגים רבים הפועלים עבור יבואנים
לפי וולפמן, יתרונה המרכזי של החברה טמון בנציגים רבים ברחבי הגלובוס אשר דוברים את שפת המקום ומכירים את המנטליות ומנהגי המקום ולפיכך תפקידם הוא לייצג את מזמיני הסחורה בצורה הטובה ביותר לרבות בחינת איכות הסחורה וביצוע טיב העבודה.
לצורך כך יש לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר ולראייה וולפמן מקפיד על בחירה מדוקדקת של אנשי המקצוע הטובים ביותר - בעלי הכשרה רחבה בתחום הסחורות, פירות וירקות. בחירתו המדויקת של אנשי המקצוע הטובים ביותר הצעידה את החברה להישגים חסרי תקדים בשנים האחרונות ועל כך תרומתו הרבה.

תאריך:  14/08/2019   |   עודכן:  14/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
נווה-בגדדי חברה לבנייה, החלוצה בתחום שירות הלקוחות בענף הבנייה השיקה ללקוחותיה אפשרות קבלת שירות גם דרך אתר האינטרנט, כך שכיום החברה מעניקה שירות לקוחות גם בטלפון, גם באמצעות אפליקציית וואטסאפ והחל מעכשיו גם דרך אתר האינטרנט של החברה
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
משכנתא מאסטר
האם באמת צריך יועץ משכנתה פרטי בנוסף לבנק? כמה עולה יועץ משכנתה פרטי? האם שווה לקחת יועץ משכנתה פרטי ומה החיסכון הצפוי בזכות השימוש ביועץ משכנתה פרטי?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il