X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התשלום יינתן במסגרת הסדר אכיפה מינהלי המסיים חקירה פלילית בגין דיווחים מטעים שמסרה החברה ביחס לתרופת הדגל שהיא מייצרת מנכ"ל החברה ישלם 200 אלף שקל, יו"ר הדירקטוריון ישלם 100 אלף שקל וסמנכ"ל הכספים ישלם 80 אלף שקל
▪  ▪  ▪
החברה ובכיריה ישלמו ביחס 1.88 מלש"ח
ברכה אופיר-תום. אישרה את העיצום הכספי [צילום: פלאש 90]

רשות ניירות ערך הטילה עיצום כספי בסך של 1.5 מיליון שקל על חברת כיטוב פארמה. זאת, במסגרת הסדר אכיפה מינהלי ובעקבות חקירה פלילית שניהלה בגין גיווחים מטעים שפרסמה החברה.
כיטוב פארמה בע"מ עסקה בתקופה הרלוונטית לחקירה במחקר ופיתוח של תרופות קומבינציה המטפלות בשני מצבים קליניים בעת ובעונה אחת - כאבים הנובעים מדלקת פרקים ניוונית ויתר לחץ דם. תרופה הדגל של החברה, KIT 302, מיועדת לטיפול בכאב והפחתת לחץ דם בדלקת פרקים. על-פי הסדר האכיפה שנכרת בין הצדדים, הודתה החברה כי כללה פרטים מטעים בשני דוחות מידיים שלה בקשר למינוי וועדה בלתי תלויה במהלך ניסוי. על-פי דיווחי החברה, הוועדה הוקמה לצורך ניתוח תוצאות ניסוי הדגל שערכה החברה.
כיטוב פארמה הודתה בהסדר בכל העובדות ובביצוע ההפרות המיוחסות לה. במסגרת הסדר האכיפה המנהלית הוטל על החברה עיצום כספי בסך של 1.5 מיליון שקל. על מנכ"ל החברה, יצחק ישראל, הוטל עיצום כספי בסך של 200 אלף שקל, בתוספת איסור על תנאי לכהן כנושא משרה בכירה בגוף מפוקח לתקופה של 12 חודשים. עיצום כספי בסך 100,000 שקל ועיצום כספי בסכום זהה על תנאי הוטלו על יושב-ראש דירקטוריון החברה, פול ווימאק. עיצום כספי בסך 80,000 שקל ואיסור על תנאי לכהן כנושא משרה בגוף מפוקח לתקופה של 6 חודשים הוטל גם על סמנכ"ל הכספים של החברה, שמחה ראק.
מרשות ניירות ערך נמסר כי עוד לפני שהסתיימה החקירה הפלילית ביחס לדיווחים המטעים שפורסמו, פנו החשודים בבקשה לערוך הסדר אכיפה מנהלי, במקום להמשיך את החקירה הפלילית ולהעביר את ממצאיה לפרקליטות, כנהוג בהליך האכיפה הפלילית.
"ההחלטה לערוך את הסדר האכיפה המנהלי בנסיבות אלו התקבלה, לאור מאפייני ההפרות שאינן מן החמורות בתחום מחדלי הדיווח, ובשל נסיבות אישיות ייחודיות של המפרים. השימוש בכלי זה מאפשר להטיל ענישה משמעותית אשר מייצרת הרתעה, וכן לייעל את ההליך, ולסיימו תוך פרק זמן קצר יחסית בצורה אפקטיבית", נכתב בהודעת רשות ניירות ערך.
ועדת האכיפה המנהלית, בראשות השופטת בדימוס ברכה אופיר-תום, וחברי הרכב הוועדה: עו"ד טל אבן זהב, וד"ר מאיר סוקולר, אישרו אמש (יום שלישי, 13 באוגוסט 2019), הסדר אכיפה מנהלי בין רשות ניירות ערך ובין חברת כיטוב פארמה בע"מ ונושאי משרה בה.

תאריך:  14/08/2019   |   עודכן:  14/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ברכה אופיר-תום
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
שפיר תקפה את בן גביר כי קיבלה איומים על חייה ונזקקה לאבטחה    השופט מלצר ביקש שתסיים את דבריה ותרד, אך שפיר המשיכה גם לאחר שסגרו לה את המיקרופון עד שלבסוף הוציאו אותה הסדרנים מהאולם    שפיר בתגובה: "הכהניסטים לא ישתיקו אותי"
איציק וולף
הרווח במחצית הראשונה של השנה עמד על 96 מיליון שקל, לעומת 152 מיליון שקל אשתקד    הרווח הרבעוני צנח ב-43.5% ועמד על 48 מיליון שקל, לעומת 85 מיליון שקל ברבעון השני של 2018
איציק וולף
יתחיל את כהונתו בעוד כשבועיים, ב-1 בספטמבר    כיהן בשנתיים האחרונות כיו"ר חברת האשראי כאל
איציק וולף
רווחי דלק קידוחים עמדו ברבעון השני על 44.8 מיליון דולר    הירידה ברווחיות נובעת מהוצאות בגין פסק בוררות, מירידה בתפוקה בשל עבודות תחזוקה שבוצעו בחודש אפריל ומהשבתת המאגר על-פי הנחיית משרד האנרגיה בעימות האחרון מול חמאס במאי 2019
איציק וולף
בנק לאומי דיווח על רווח נקי של 923 מיליון שקל ברבעון השני - עלייה קלה בלבד לנוכח ההיפרדות מפעילות האשראי של לאומי קארד בפברואר השנה    ירידה של 20% בהכנסות הבנק מעמלות    הבנק יחלק דיבידנד בסכום של 369 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il